rymz2008 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 När jag gjorde min första insättning på FullTilt så använde jag min mammas Visakort och sa därefter att jag inte behövde använda det mer, vilket jag även inte fick. Så för ett bra tag sen skaffade jag mig ett eget Visakort så jag tänkte dra in lite mer pengar på mitt FullTilt-konto, enda problemet är att FullTilt-kontot är i min mammas namn. Jag mailade supporten och dom sa att dom STARKT rekommenderade att alla endast använde betalningsgrejer i sina egna namn. Tror ni att det är chill om jag ändrar namnet i klienten och sen sätter in med mitt visa? Citera
maskineri Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 och eget konto använder du inte därför att...? byta namn på det kan du väl inte göra heller. Citera
rymz2008 Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 och eget konto använder du inte därför att...? byta namn på det kan du väl inte göra heller. För jag tidigare hade ett, men ville ha rakeback så jag gjorde ett till under min mammas namn. Det gamal kontot kan jag inte använda då jag mailade dom och låste det. Jo man kan byta namn genom Account > Change Personal Details. Alltså bara förstanamn och efternamn, själva namnet på kontot kan man inte byta. Citera
pablosebbe Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Du kan sätta in pengarna på ditt eget fulltiltkonto och sen skicka dom vidare genom fulltilts transfer till det andra kontot. Edit/ oj såg att ditt var låst nu.... Du skulle inte mailat dom Citera
kraclob Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Undgår kanske problemet men styr ett konto på stars och byt deg med någon. Edit: eller gör som pablosebbe. Mycket bättre ur säkerhets synpunkt dock tror jag att dem kan bli griniga om dem inser att du har det kontot som insättningsportal. Citera
jepep Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 jag tror att det räcker med att det står samma efternamn på kortet som på kontot. Så var det för mig innan jag fyllde 18 iaf, jag använde mitt kort på "morsans konto" Citera
maskineri Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 jag tror att det räcker med att det står samma efternamn på kortet som på kontot. Så var det för mig innan jag fyllde 18 iaf, jag använde mitt kort på "morsans konto" visa under 18 år? wp Citera
rymz2008 Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 visa under 18 år? wp Tror han skrev fel, vänd på det han skrev. Citera
Nice Hand GG Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Eftersom det gamla kontot står i ditt morsas namn lär det knappast vara ett problem att öppna ett i ditt. Även om det är så att du är under 18år är det inga problem alls att sätta in pengar. Satte in förra året i mitt namn, med mitt kort och då var jag endast 17. Och då hade jag endast ett sådant där Visa Electron. Citera
rymz2008 Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Eftersom det gamla kontot står i ditt morsas namn lär det knappast vara ett problem att öppna ett i ditt. Även om det är så att du är under 18år är det inga problem alls att sätta in pengar. Satte in förra året i mitt namn, med mitt kort och då var jag endast 17. Och då hade jag endast ett sådant där Visa Electron. Du har missuppfattat det lite. Mitt gamla konto(det jag låste) står i mitt namn, det jag använder nu står i min mammas namn. Men jag gjorde iaf så att jag bytte Personal Details till mina egna(enbart förnamn och efternamn). Ska prova sätta in pengar imorgon. Dom kan ju gärna inte låsa mitt visakort? Det är det jag är mest rädd för. Citera
Foppa4 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 visa under 18 år? wp Jag var 16 år när jag fick mitt. Citera
kravmärkt Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Jag var 16 år när jag fick mitt. visa ung? Citera
Foppa4 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 visa ung? Helt ärligt så vet jag inte ens vad det är Har samma sorts kort 6 år senare iaf, så mycket vet jag. Citera
pablosebbe Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Helt ärligt så vet jag inte ens vad det är Har samma sorts kort 6 år senare iaf, så mycket vet jag. Trodde bara man kunde få Electron om man var under 18... Är du säker på att du har ett riktigt VISA? Citera
Foppa4 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Trodde bara man kunde få Electron om man var under 18... Är du säker på att du har ett riktigt VISA? Yes är 100% säker på att jag har riktigt VISA. Citera
StuUngar Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Ett VISA-ung kort är samma som VISA-electron och är mer plastigt. Sen går inte siffrorna ut ur kortet som det gör på ett riktigt VISA-kort. Så fram med kortet och testa dra fingrar över det och känn om det är nån utbuckling Citera
Recommended Posts