Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 ska ta en titt nar jag far tid, ej sovit pa 30 h nu och ska ut pa golf om 4h efterfoljt av en lang sovtid, men efter det ska jag nog kunna paborjaJag kan mejla ett excelark med instruktioner så går det smidigare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Tidig match i NBA Oddset för Boston har sjunkit drastiskt...och ökat på Toronto. Toronto Raptors 3,26 Boston Celtics 1,407 Toronto 10'e i East och Boston 3'a i East. Toronto har 8-9 hemma och trenden på de 10 senaste är 6-4. På de 5 senaste har man 4-1 och de 2 senaste matcherna har slutat med seger. Toronto hade match mot Memphis i fredags. Boston har 10-7 borta och trenden på de 10 senaste är 3-7. På de 5 senaste har man 1-4 och 4'a förluster i rad nu. Boston hade match mot Cleveland i fredags. Tidigare möten denna säsong: 2008-11-23 Toronto Raptors - Boston Celtics 103 - 118 2008-11-11 Boston Celtics - Toronto Raptors 94 - 87 Förra säsongen vann Boston 3 av 4 inbördes. Den säsongen vann Boston hela mästerskapet. Toronto har 2 viktiga spelare ännu skadade. Jose Calderon och Jermaine o'Neal. Men, Toronto har klarat sig bra utan dom. Boston är skadefria. Matchstart 18:30 och den streamas här: http://atdhe.net/ Fonden ska satsa 15.950 / match inatt. Hur känns det? Feeling någon? Matchen kommer igång om ca 10 min... jag har dålig feeling på denna. Vill inte spela Boston, speciellt när oddset sjunkit så drastiskt. 5000 kr på Toronto? HEJA! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag kan mejla ett excelark med instruktioner så går det smidigare. neat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 totalt sett har toronto bara vunnit en av sju matcher inbordes.... boston verkar ha latt mot dem Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 5000 kr på Toronto? HEJA! Ungefär vad jag tänkte förseslå. Vi ska ju inte spela bara för spelandet skull och jag kan inget om nba men jag tycker det ser lite smaskigt ut iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 totalt sett har toronto bara vunnit en av sju matcher inbordes.... boston verkar ha latt mot demMen Toronto har formen! Boston är skitkassa just nu. Dessutom har oddset för Boston sjunkit.Toronto ser sin chans att spöa Toronto. Hemmaplan och formen avgör. Jag har lagt 5000 på Toronto. Ska jag betta mera? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Om det bara är magkänslan så känns det inte bra. Hela ditt system bygger ju på data (hjärna, inte hjärta)! Varför börja frångå det nu....? Hade vi pratat om 10 sek bet, hade det då varit någon skillnad (jmf med nuvarande 15K)? Jag tror på raptors! Men skulle själv spela på boston, enligt sys2! Idag klirrar det ännu mera....!!!!!!!!! Lycka till nu /trombyl eller? edit: Nej jag tycker inte du ska betta mera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 edit: Nej jag tycker inte du ska betta mera.5k kr räcker då. Fondreglerna är lite oklara: "Fonden satsar ca 3% av kapitalet per match. Kellys Criteria säger att vi ska i medeltal satsa 3,2% per match." ca 3%. Säger inget om att det får satsas mindre. Jag tror också att bara för att det är Boston har man lägre odds, dvs överodds på Toronto. Om oddset för Toronto varit 2,47-2,70 hade mitt oddsintervall sagt spel på Toronto. Jag tror att oddset hade varit där om det inte varit Boston, regerande mästarna, man spelat mot... 5000 kr på Toronot och 3,250 blev det till slut! Tidig match i NBA Match 78. Toronto Raptors 3,25 Boston Celtics 1,407 5000 kr på Toronto! Toronto 10'e i East och Boston 3'a i East. Toronto har 8-9 hemma och trenden på de 10 senaste är 6-4. På de 5 senaste har man 4-1 och de 2 senaste matcherna har slutat med seger. Toronto hade match mot Memphis i fredags. Boston har 10-7 borta och trenden på de 10 senaste är 3-7. På de 5 senaste har man 1-4 och 4'a förluster i rad nu. Boston hade match mot Cleveland i fredags. Tidigare möten denna säsong: 2008-11-23 Toronto Raptors - Boston Celtics 103 - 118 2008-11-11 Boston Celtics - Toronto Raptors 94 - 87 Förra säsongen vann Boston 3 av 4 inbördes. Den säsongen vann Boston hela mästerskapet. Toronto har 2 viktiga spelare ännu skadade. Jose Calderon och Jermaine o'Neal. Men, Toronto har klarat sig bra utan dom. Boston är skadefria. Matchstart 18:30 och den streamas här: http://atdhe.net/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Hur slutar det? 5k på Toronto? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoteketAB Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 5k kr räcker då. Fondreglerna är lite oklara: "Fonden satsar ca 3% av kapitalet per match. Kellys Criteria säger att vi ska i medeltal satsa 3,2% per match." ca 3%. Säger inget om att det får satsas mindre. Jag tror också att bara för att det är Boston har man lägre odds, dvs överodds på Toronto. Om oddset för Toronto varit 2,47-2,70 hade mitt oddsintervall sagt spel på Toronto. Jag tror att oddset hade varit där om det inte varit Boston, regerande mästarna, man spelat mot... 5000 kr på Toronot och 3,250 blev det till slut! Go raptors!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 5k kr räcker då. Fondreglerna är lite oklara: "Fonden satsar ca 3% av kapitalet per match. Kellys Criteria säger att vi ska i medeltal satsa 3,2% per match." ca 3%. Säger inget om att det får satsas mindre. Jag tror också att bara för att det är Boston har man lägre odds, dvs överodds på Toronto. Om oddset för Toronto varit 2,47-2,70 hade mitt oddsintervall sagt spel på Toronto. Jag tror att oddset hade varit där om det inte varit Boston, regerande mästarna, man spelat mot... 5000 kr på Toronot och 3,250 blev det till slut! Nu får du snart gdaily på dig..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Nu får du snart gdaily på dig.....Jag misstänker det också ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Ok, så det blev 5k på toronto? Nån som får streamen att funka, eller har matchen inte börjat än? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Jag tycker vi satsar hela fondens kapital på Toronto! Jag menar, en halv miljon som vi kan trippla, blir det roligare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Men Toronto har formen! Boston är skitkassa just nu. Dessutom har oddset för Boston sjunkit.Toronto ser sin chans att spöa Toronto. Hemmaplan och formen avgör. Jag har lagt 5000 på Toronto. Ska jag betta mera? det jag foreslog forst typ sen gardera jag mig typ, skyller pa ingen somn, men borde ju vara toronto eller boston som vinner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Nja, vad Kelly säger, i praktiken: * Gå upp i bet när det går bra * Gå ner i bet när det går dåligt * Spelar du MER än x% av bankrullen, uträknat på din "fördel" så kommer du gula oavsett Kelly säger inget om att man inte får spela mindre än Kellyprocenten, bara att man inte får spela mer än dessa. Så att spela mindre än Kelly är helt okej, speciellt på högoddsare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Ok, så det blev 5k på toronto? Nån som får streamen att funka, eller har matchen inte börjat än? . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=104 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Vad är det för idiot som sitter o pratar??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Vad är det för idiot som sitter o pratar??? Jerk Moronson tror jag han heter..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv-2.php?w=cheez3333 Den streamen fungerar också. Nja, vad Kelly säger, i praktiken: * Gå upp i bet när det går bra * Gå ner i bet när det går dåligt * Spelar du MER än x% av bankrullen, uträknat på din "fördel" så kommer du gula oavsett Kelly säger inget om att man inte får spela mindre än Kellyprocenten, bara att man inte får spela mer än dessa. Så att spela mindre än Kelly är helt okej, speciellt på högoddsare. *phew* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv-2.php?w=cheez3333Den streamen fungerar också. *phew* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Dear Customer, Due to a technical problem, the market for the following games were incorrectly set up without a draw, resulting in blatant price mistakes in two way market; Geus OKNA Kladno v Liberec In accordance with our rules, we are obliged to correct this error, and your bets on the event has been voided. Void, som sagt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 11 Januari , 2009 Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Satte en slant på Toronto för 36ggr nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2009 Det går inte så bra för Toronto, så jag kastar in lite Toronto Raptors cheerleaders! Toronto Raptors Dance Pak 2007-2008. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts