sturedenstore Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Den som sitter uppe o hejar inatt förlorar automatiskt sina andelar och bannas från denna dagbok. Deal? Okej om man sitter uppe och hejar på fel lag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Okej om man sitter uppe och hejar på fel lag? Nej för fan! Helst ska alla sova kl 00.00. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Nej för fan! Helst ska alla sova kl 00.00. Det hade verkligen vart skitbra av alla anledningar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Det hade verkligen vart skitbra av alla anledningar... valium ftw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Jag ska inte kolla vad vi spelar på ikväll iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Jag ska inte kolla vad vi spelar på ikväll iaf! Okej, vi gör så här... jag postar bara nattens spel i bloggen! Så kan vi fortsätta "chatta" här. Den som vill spana in spelen går till bloggen ;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Okej, vi gör så här... jag postar bara nattens spel i bloggen! Så kan vi fortsätta "chatta" här. Den som vill spana in spelen går till bloggen ;-) Neeeej! No deal!! Jag vill se stora gröna siffror i bloggen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Neeeej! No deal!! Jag vill se stora gröna siffror i bloggen!??? Tänkte du rätt nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Okej, vi gör så här... jag postar bara nattens spel i bloggen! Så kan vi fortsätta "chatta" här. Den som vill spana in spelen går till bloggen ;-) Helt klart värt ett försök. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Okej, vi gör så här... jag postar bara nattens spel i bloggen! Så kan vi fortsätta "chatta" här. Den som vill spana in spelen går till bloggen ;-) Inte för att jag har tänkt att kolla men vad är adressen till bloggen? 5 timmar kvar till Zzzz nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Bah alla vet hur det ligger till... NHL har inga cheerleaders WP btw! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Url till bloggen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Url till bloggen? Cyntax hade den i sin signatur men verkar vara borta. TROR att det var cyntax , blogspot , com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Cavs vs Celtics inatt. Jättematch. Hoppas ni har deg på den (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Cyntax hade den i sin signatur men verkar vara borta. TROR att det var cyntax , blogspot , com http://cyntaxbettingfund.blogspot.com/ där har ni den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 http://cyntaxbettingfund.blogspot.com/ där har ni den Bingo! Annars Google.se Cyntax / Sidor på svenska Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Nära men ändå så fel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Satt och tänkte: Vafan, blir det inga spel inatt? Tittade sen på klockan och upptäckte att den fortfarande bara var barnet. Så går det när man går på vinaren 17.30 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Satt och tänkte: Vafan, blir det inga spel inatt? Tittade sen på klockan och upptäckte att den fortfarande bara var barnet. Så går det när man går på vinaren 17.30 Jag köpte ett 12-pack öl + en flaska glögg ca 2 veckor före jul. Ölen tog slut förra veckan då jag drack 6 st på 3 dagar. Glöggflaskan är till hälften tom/full. Så mycket/lite alkohol dricker jag nu för tiden.Måste fan skärpa mig! Angående om det blir betting... så har jag inte börjat kolla ännu. Men tänkte komma till skott nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Förresten... hur många skulle vara intresserade av att låna ut en massa pengar till 10% ränta på max 2 månader + några dagar? (Kan vara 1 dag också om man har tur, istället för 2 månader). En "bettingsajt" ger 10% insättningsbonus på obegränsat belopp, vad jag kan läsa... Måste kolla vad maxbet är lika med... Men om man gör som följer: Det står att bonusen sätts in på kontot in om 30 min. Krav för uttag: omsättning av insattbelopp och bonus 1 gr. Sätt in 50 kkr. Få 55 kkr. Betta 55 kkr mot 55 kkr på Pinnacle, hitta ett surebet eller så nära som möjligt. Vi antar iaf 0% WIG. Hittar man ett bet så nära 2.00 mot 2.00 som möjligt. Vinner du på Pinnacle har du fått 5000 spänn på så lång tid som det är till vadet är klart. Oftast 1 dag dvs. Vinner "bettingsajten" är det 60 dagar karantän på pengarna + uttags tid ca 1 vecka. Så antingen 5000 på typ 1 dag eller på 65 dagar på ett belopp på 110 kkr. Vid odds 2 mot 2. Dvs genomsnittlig avkastning = 5000 på 110 kkr på (65+1)2= 33 dagar.... Så nästan 5% på 1 mån... Vill man låsa mindre pengar bettar man på en högoddsare på Pinnacle... Säg 5 mot 1.25 Ger 13,75 kkr på Pinnacle och 55 kkr på "bettingsajten". Mindre chans att vinna på Pinnacle, men mindre cash låsta. Helt plötsligt (4*65 + 1*1) = 52.2 dagar i genomsnitt. 5000 på 68,75 kkr. 7,27% på 52 dagar i genomsnitt... Men säg 65 för man torskar troligen på Pinnacle. Sedan kan man ju faktiskt använda pengarna på "bettingsajten" om man hittar fler surebets. Någon som är intresserad? Bettingsajten är en av dom större i branschen och mycket känd. Den tillhör top 10% på SBR. Högre rating än NordicBet t.ex. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slow Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 tips på nattens NBA matcher? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Förresten... hur många skulle vara intresserade av att låna ut en massa pengar till 10% ränta på max 2 månader + några dagar? (Kan vara 1 dag också om man har tur, istället för 2 månader). En "bettingsajt" ger 10% insättningsbonus på obegränsat belopp, vad jag kan läsa... Måste kolla vad maxbet är lika med... Men om man gör som följer: Det står att bonusen sätts in på kontot in om 30 min. Krav för uttag: omsättning av insattbelopp och bonus 1 gr. Sätt in 50 kkr. Få 55 kkr. Betta 55 kkr mot 55 kkr på Pinnacle, hitta ett surebet eller så nära som möjligt. Vi antar iaf 0% WIG. Hittar man ett bet så nära 2.00 mot 2.00 som möjligt. Vinner du på Pinnacle har du fått 5000 spänn på så lång tid som det är till vadet är klart. Oftast 1 dag dvs. Vinner "bettingsajten" är det 60 dagar karantän på pengarna + uttags tid ca 1 vecka. Så antingen 5000 på typ 1 dag eller på 65 dagar på ett belopp på 110 kkr. Vid odds 2 mot 2. Dvs genomsnittlig avkastning = 5000 på 110 kkr på (65+1)2= 33 dagar.... Så nästan 5% på 1 mån... Vill man låsa mindre pengar bettar man på en högoddsare på Pinnacle... Säg 5 mot 1.25 Ger 13,75 kkr på Pinnacle och 55 kkr på "bettingsajten". Mindre chans att vinna på Pinnacle, men mindre cash låsta. Helt plötsligt (4*65 + 1*1) = 52.2 dagar i genomsnitt. 5000 på 68,75 kkr. 7,27% på 52 dagar i genomsnitt... Men säg 65 för man torskar troligen på Pinnacle. Sedan kan man ju faktiskt använda pengarna på "bettingsajten" om man hittar fler surebets. Någon som är intresserad? Bettingsajten är en av dom större i branschen och mycket känd. Den tillhör top 10% på SBR. Högre rating än NordicBet t.ex. later intressant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 tips på nattens NBA matcher?Det kommer. Är ju över 1 timma till första matchen startar. Du är ju inte med i fonden... spelar du på mina förslag själv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Det kommer. Är ju över 1 timma till första matchen startar. Du är ju inte med i fonden... spelar du på mina förslag själv? Men inga tips i tråden! Det g¨r nog bra. sova snart endå så man inte kan heja på något lag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 jag kollar pa all sport pa tv eftersom jag bor i usa sa ser garna betsen ganska tidigt sa man kan anpassa sig, daremot genom mail ar val basta om du inte vill bjuda alla pa dina tips Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts