ApoteketAB Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Det är typ " 1 miljon" matcher kvar av NBA säsongen! Vänder garanterat. Cyntax: Spelar fonden även vid slutspelsmatcherna (NBA/NHL)? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael__F Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hur mycket (lite? ) är varje andel värd just nu? Allt som har med pengar att göra går åt skogen för mig just nu. Jag kan inte vinna på poker, min aktiehandel går skit och Cyntaxfonden backar . Men det vänder snart, det är jag övertygad om! EDIT: Hittade ett litet stavfel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hur mycket (lite? ) är varje andel värda just nu? Allt som har med pengar att göra går åt skogen för mig just nu. Jag kan inte vinna på poker, min aktiehandel går skit och Cyntaxfonden backar . Men det vänder snart, det är jag övertygad om! Du har alltså "jinxat" fonden. Var god tag ur edert kapital omgående. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinta Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tänkte att jag lite snabbt och lätt skulle skapa mig ett konto på Pinnen. Cyntax har ju gått i god för att dom skall ha internets lägsta wig. Men de va itne så lätt som man kunde tro. Man var tvungen att ladda upp fotokopior på varenada lite grej. VISA kortet, bak och framsida, Id-handling, nån fullmakt, registeringsbevis på bilen, planritning över huset, foto på flickvännen och fan vet allt:mrgreen: Kände som jag tillbringade hela förmiddagen på jobbet åt de där. Nu visar de sig när jag kommer tillbaks från lunch att bilderna visst va en aning "blurry" och jag måste göra om allt. Man får fan vara blind om man inte ser va de står på de jag ladda upp!! Det är bästa för dom att jag inom en snar framtid har dubblet min rulle:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Cyntax Betting Fund 2009 Senaste | 2009-01-07 | -38 633 kr | länk Totalt | start 2009-01-01 | -85 769 kr | länk Nu diffar det med typ 60 spänn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hm. Att ha en glad gubbe i samma inlägg som en stor minuspost borde nästan vara förbjudet ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 där tänkte du väl ändå fel?Va? Gör jag? Berätta hur istället för att jinxa! Men va fan!!! Jag som gick och la mej med ett ett leende på läpparna .Jo, när jag gick och la mig såg det ok ut! Rangers hade 1-1, Toronto och Orlando var klara, Memphis kändes iofs körd, Miami låg iofs under, men New Orleans hade 4 p tillgodo på Utah... när jag vaknade sen såg jag att Detroit hade ledningen inför Q4... men icke! Det är nu man är glad att man kör med 3% och omräkning varje dag... men jag är lite småsur att jag inte bara blåste er alla och sket i att spela och stoppade pengarna i egen ficka. Tyvärr, pengarna är förlorade och jag har varken blåst er eller Pinnacle. Men fan... nu vet jag varför fonden gäckar oss. Den vet att jag ska göra något drastiskt imorgon och den vet att jag är nervös. Den väntar på att jag ska komma i rätt sinnesstämning! Räkna med en förlustdag till, sen vänder det! Annars... annars ska... annars ska jag... öhm. Det måste ju vænda snart, går ju inte att det bara går rakt neråt 40k før att sen vinna 7k tillbaka dagen efter. Inatt e de dags, 100k!TY! Det är typ " 1 miljon" matcher kvar av NBA säsongen! Vänder garanterat. Cyntax: Spelar fonden även vid slutspelsmatcherna (NBA/NHL)? Det står i fondreglerna att den ska det. Men vi får se om vi inte är gul innan slutspelet Hur mycket (lite? ) är varje andel värd just nu? Allt som har med pengar att göra går åt skogen för mig just nu. Jag kan inte vinna på poker, min aktiehandel går skit och Cyntaxfonden backar . Men det vänder snart, det är jag övertygad om! EDIT: Hittade ett litet stavfel Jag vet inte hur mycket back vi är per andel. Siffrorna är lite blurriga. Men ROI -11%. Låt mig checka alla siffror ikväll. (kanske, för det är en massa annat jag måste fixa)Du har alltså "jinxat" fonden. Var god tag ur edert kapital omgående. Tänkte att jag lite snabbt och lätt skulle skapa mig ett konto på Pinnen. Cyntax har ju gått i god för att dom skall ha internets lägsta wig. Men de va itne så lätt som man kunde tro. Man var tvungen att ladda upp fotokopior på varenada lite grej. VISA kortet, bak och framsida, Id-handling, nån fullmakt, registeringsbevis på bilen, planritning över huset, foto på flickvännen och fan vet allt:mrgreen: Kände som jag tillbringade hela förmiddagen på jobbet åt de där. Nu visar de sig när jag kommer tillbaks från lunch att bilderna visst va en aning "blurry" och jag måste göra om allt. Man får fan vara blind om man inte ser va de står på de jag ladda upp!! Det är bästa för dom att jag inom en snar framtid har dubblet min rulle:) Skönt att ha nå att göra på jobbet iaf.! Cyntax Betting Fund 2009Senaste | 2009-01-07 | -38 633 kr | länk Totalt | start 2009-01-01 | -85 769 kr | länk Nu diffar det med typ 60 spänn. Min diff är 13 kr mot din och min är snällare än dig. Så än så länge är det mina siffror som gäller! Hm. Att ha en glad gubbe i samma inlägg som en stor minuspost borde nästan vara förbjudet ... Det är nu du önskar att du var moderator och kunde banna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vad ska du göra för drastiskt imorgon? Casha ut och satsa allt på rött? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Lite varians bara. Kör på som vanligt. Gular vi så gular vi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Lite varians bara. Kör på som vanligt. Gular vi så gular vi. this Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vad ska du göra för drastiskt imorgon? Casha ut och satsa allt på rött? Nä för fan!....jag tycker svart ftw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 singla slant om svart eller rött, krona för svart, klave för rött, gogogo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Va? Gör jag? Berätta hur istället för att jinxa! Du har glömt att du får tillbaka insatsen på vunna spel. Du har med andra ord 76,6 kr (40+36,6) kvar och inte 36,6. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jakten på "kontorsfiskarna" har börjat bra. +9 för Cyntax mot +7 för "kontorsfiskarna. Kanske för att jag o shahin spammar denna "dagbok".... klart motriggen sätter sig in första natten man är med i fonden. aja, "it's only money, dear"..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Du har glömt att du får tillbaka insatsen på vunna spel. Du har med andra ord 76,6 kr (40+36,6) kvar och inte 36,6.Men tilta mig! Kanske är det så med hela fonden också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Men tilta mig! Kanske är det så med hela fonden också? Du verkar ha bra koll på sportsbetting cyntax. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Du verkar ha bra koll på sportsbetting cyntax. sportsbetting ja, men inte siffror? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 sportsbetting ja, men inte siffror?hoho jo, ibland blir det för mycket av det goda. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 bumpelibump, närmar sig midnatt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tycker fonden ska gå all-in på PaddyPower på Ola Bandola till 251 ggr pengarna att vinna IrishOpen, så vi får lite utväxling på kapitalet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tycker fonden ska gå all-in på PaddyPower på Ola Bandola till 251 ggr pengarna att vinna IrishOpen, så vi får lite utväxling på kapitalet. trodde inte fonden spelade på underodds Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jaha, vad ska vi förlora pengar på i natt, då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 trodde inte fonden spelade på underodds Dagens pungsmäll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Är det några man ska heja på inatt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Nattens satsningar: 55. Boston Bruins 1,323 <- BET! Ottawa Senators 3,800 Boston 1'a i East och Ottawa 12'a i East. Boston har förlorat 2 hemmamatcher i följd nu. I helvete det blir en 3'e! Ottawa har förlorat 15 av de 16 senaste bortamatcherna. Trenden för Boston 8-0-2 och Ottawa 2-1-7. 56. Calgary Flames 1,360 <- BET! New York Islanders 3,580 Calgary 3'a i West och Islanders 15'e i East. Calgary 14-3-4 hemma och Islanders 5-2-16 borta. Trenden för Calgary 8-1-1 och Islanders 2-1-7. Calgary slåss med Vancouver om 1'a plats i Northwest. Ska Calgary hålla avståndet till Canucks måste man vinna den här matchen. 57. Detroit Red Wings 1,392 <- BET! Dallas Stars 3,350 Detroit 2'a i West och Dallas 12'a i West. Detroit 14-2-3 hemma och Dallas 8-2-10 borta. Trenden för Detroit 7-1-2 och Dallas 6-1-3. Dallas har flera viktiga spelare på skadelistan. Detroit nästan skadefria. 58. New Jersey Devils 1,426 <- BET! Atlanta Thrashers 3,150 Devils 6'a i East och Atlanta 14'e i East. Devils 13-1-7 hemma och trenden är 6-0-4. Atlanta 6-3-11 borta och trenden är 3-1-6. 59. Montreal Canadiens 1,610 <- BET! Toronto Maple Leafs 2,540 Montreal 12-4-4 hemma och trenden är 7-1-2. Toronto 8-2-10 borta och trenden är 4-0-6. Jag tycker det är bra odds på Montreal. Toronto har flest fans i hela NHL och det gör att deras odds alltid är för lågt? 60. Philadelphia Flyers 1,654 <- BET! Minnesota Wild 2,430 Flyers är 3'a i East och Minnesota 7'a i West. Flyers 12-3-4 hemma och trenden är 4-0-6. Minnesota 9-0-9 borta och trenden är 5-0-5. Är inte det här jävligt fel? Flyers har halva laget skadat. Minnesota spöade Boston på bortaplan i tisdags och Colorado på bortaplan i söndags + att man spelade bra mot Detroit i lördags, förlust med 2-3 på OT. Flyers har iofs 12-3-4 hemma och 6 hemmavinster i rad nu. Men det är ca 17 dagar sedan man hade hemmamatch senast. "I have a bad feeling about this game." 61. Phoenix Coyotes 1,676 <- BET! Tampa Bay Lightning 2,380 Phoenix 8'a i West och Tampa 13'e i East. Phoenix 13-2-6 hemma och trenden är 5-1-4. Tampa 7-3-11 borta och trenden är 4-2-4. 14.000 kr på de markerade lagen. 7 Selections Risking 98,000.00 to Win 48,028.06 SEK Min Tokfond går all-in på Boston. 76,63 kr till odds 1,323. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts