popquee Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Gillade du inte oddsen i Pittsburg matchen eller varfor hoppa du den? Förresten vilken sida tar du alla din bilder från? skulle tippa google..
gdaily Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Utnyttjar din tråd lite nu, då den är så populär nu för tiden Letar efter en pokerfilm, tror jag hittade den här på forumet, där en med finsk brytning spelat in en CG-film o typ säger "nu måste jag ta note" o skriver typ "idiotjävel". Har för mig att hela filmen var ett skämt. Någon som vet var den finns? Edit: Han KAN ha pratat engelska iofs... Just "idiot" är det mest frekventa i mina notes. Ibland synidiot. Trea är checkraisare och fyra är AA/KK-limpare
Cyntax Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2009 Gillade du inte oddsen i Pittsburg matchen eller varfor hoppa du den? Förresten vilken sida tar du alla din bilder från? Oddsen i Pittsburgh-matchen har ingen profit i mina angles. På exakt 150 matcher i år där hemmalaget ger odds 1,800 till 2,199 kommer du att förlora en massa pengar på att spela på alla hemmalag rakt av.Spela 2'a när hemmalaget har odds 1,400-2,099 kommer också att göra dig fattig i längden. (469 matcher) Bilderna finns här http://sports.yahoo.com/ Gå in under NHL eller NBA och välj ett lag. Sen finns bilderna längst ner under latest photos. skulle tippa google..NOT!
Kinta Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Oddsen i Pittsburgh-matchen har ingen profit i mina angles. På exakt 150 matcher i år där hemmalaget ger odds 1,800 till 2,199 kommer du att förlora en massa pengar på att spela på alla hemmalag rakt av.Spela 2'a när hemmalaget har odds 1,400-2,099 kommer också att göra dig fattig i längden. (469 matcher) OK trodde du alltid lirade på favoriten rakt av bara
Cyntax Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2009 OK trodde du alltid lirade på favoriten rakt av baraGjorde. analyserade lite mera bara.
Kinta Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 ATDHE.net levererar inte när de gäller basket-streamen idag? Miami laggar och Sacramento funkar inte alls
NikLasVegas Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Tar rygg på shahin och blir #2 från The Office att investera i denna ärofyllda fond. Oilers ftw.....
AdslVerbe Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Ser ju helt ok ut för våra underdogs i basketen.
Nice Hand GG Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Om inte skanke gör det... så får väll jag testa igen Miami!! Om ni tar bort Safe Search på Google så hittar ni massor utav Sacramento Kings cheerleaders... Dom skall tydligen haft en rikigt fylle fest och bilder har läckt ut:) Säg till om denna är för mkt. Men heja!
Kinta Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 JÄVLARS!!! Jag försöker koncentrera mig på JVM och va händer när man uppdaterar tråden:) Kunde inte låta bli va tvungen att googla lite
Nice Hand GG Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Rolig match... typisk junior hockey Dessutom älskar jag Wikegård som kommentator skönaste snubben i tv-rutan imo.
AdslVerbe Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 :evil::evil: JÄVLA SATANS ASFITTOR TILL DOMARE:evil::evil::evil: edit: i normala fall kör du inte över en målvakt 1ggr utan matchstraff....nu har dom typ gjort det 3ggr. Alltid samma visa mot Kanada
m1978 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 :evil::evil: JÄVLA SATANS ASFITTOR TILL DOMARE:evil::evil::evil: Man får tydligen åka på målvakter numera i hockey :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nice Hand GG Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 :evil::evil: JÄVLA SATANS ASFITTOR TILL DOMARE:evil::evil::evil: edit: i normala fall kör du inte över en målvakt 1ggr utan matchstraff....nu har dom typ gjort det 4ggr. Alltid samma visa mot Kanada fyp Och dessutom en Brynäsare!
Kinta Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 DOMARNA ÄR AS. Kanadensarna är AS. Men Sverige är ju asdåliga (liten överdrift men de lät bra). Man MÅSTE göra mål när man spelar 6min irad i power play.
AdslVerbe Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 DOMARN ÄR AS. Kanadensarna är AS. Men Sverige är ju asdåliga (liten överdrift men de lät bra). Man MÅSTE göra mål när man spelar 6min irad i power play. Ja, den svenska hockeykulturen ser verkligen ut att hålla i sej.
Nice Hand GG Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Duscha kallt och gå naken hem är vad han skall göra Wikegård
chievo85 Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Ser lite tungt ut just nu i basketen! KÄMPA!!
Joson_ Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Haha kunde inte låta bli att dra upp det kanadensiska periodsnacket. "That Markstrom is doing a lot of flipping and flopping". De tyckte att han hade filmat i varje situation.
AdslVerbe Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Ser lite tungt ut just nu i basketen! KÄMPA!! Miami är i kapp men Kings tappar....
Oskarsson Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Seriöst Chris härenstam, bara för det är jul/nyårstider så måste man inte intervjua nån som en bibliotekarie
Recommended Posts