gdaily Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 1, 2, 3, 4 raka Montrealmål Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Fan,ni verkar ha kul i er fond:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Stegfel för helvete.....Hur fan kan han göra stegfel Sista skottet var ju ganska nära ändå. Synd. Men kul att Montreal har greppet i hockeyn nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Vi fick ju in högoddsaren, i a f. Tur att det var den och inte "bara" Cleveland. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Vi fick ju in högoddsaren, i a f. Tur att det var den och inte "bara" Cleveland.Jo, och vi har ju fördel i hockeyn.För er som inte kollar... Montreal-Florida 4-2 och paus mellan period 2 och 3. Nu börjar väl LA Clippers och Detroit också va?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Jo, och vi har ju fördel i hockeyn.För er som inte kollar... Montreal-Florida 4-2 och paus mellan period 2 och 3. Nu börjar väl LA Clippers och Detroit också va?! livestream till hockeyn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Hittar ingen bra stream till Detroit-matchen. Den på ATDHE funkar inte ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 livestream till hockeyn? http://atdhe.net/live-tv-2.php?i=576 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Hittar ingen bra stream till Detroit-matchen. Den på ATDHE funkar inte ... Funkar visst men du kan behöva bomba länken. Så är det med typ alla streams där. Funkar sällan på första försöket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Hittade Pistons: http://albaaa.altervista.org/watch.php?id=200 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 äsch betala 100$ så kan ni samtliga matcher live i nba resten av säsongen. http://ilp.nba.com/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Funkar visst men du kan behöva bomba länken. Så är det med typ alla streams där. Funkar sällan på första försöket. Jo, jag vet, men jag hade testat typ 10 ggr / minut under 5 min. Men nu gick den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 äsch betala 100$ så kan ni samtliga matcher live i nba resten av säsongen. http://ilp.nba.com/ funkar väl inte i sverige? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 funkar väl inte i sverige? använt d hela säsongen. d fungerar alldeles utmärkt. dock inte på x2000-resor runt om i landet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 använt d hela säsongen. d fungerar alldeles utmärkt. dock inte på x2000-resor runt om i landet försökte regga mej förutom, stog nåt att dt inte funka i min region.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 försökte regga mej förutom, stog nåt att dt inte funka i min region.. skumt.. ja bor i sthlm om d nu kan bero på d Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 hur är bilden`? använt d hela säsongen. d fungerar alldeles utmärkt. dock inte på x2000-resor runt om i landet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Trist i Montreal...SH-mål i baken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 ska jämföra med en av era streams o återkomma. jag tycker att den e lite bättre än torrent-filerna jag tankaade förutom för att se matcherna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Pang! Välriktat handledsskott och 5-3 till montreal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Jämnt i Detroit-matchen, men det är ju fortfarande väldigt tidigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 canadiens är ju mycket bättre än florida så den ska de vinna. däremot har jag aldrig tyckt att cleveland är speciellt bra i längden, de kan vinna en match eller två men är helt beroende av lebron. tycker jag iaf. vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Lägger istället upp två bilder: http://img147.imageshack.us/my.php?image=mediumgx1.jpg http://img155.imageshack.us/my.php?image=fullscreenqj9.jpg Ett tips är att köpa tjänsten för $5 i 24h och testa först. Har nästan aldrig haft problem med streamen men det har hänt att streamen har laggat. Du kan dessutom kolla på matcherna i efterhand upp till 24h efter att matchen avslutades i realtid. Problemet då är att du lätt blir spoilad eftersom matcherna visas på löpande band och det finns ingen möjlighet att se hur långt in i matchen man är utan att bli spoilad. Tricket jag använder då är att jag stänger av ljudet och smygtittar från botten av streamen och ser vilken quarter det är och på så vis kan man försöka tajma.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 canadiens är ju mycket bättre än florida så den ska de vinna. däremot har jag aldrig tyckt att cleveland är speciellt bra i längden, de kan vinna en match eller två men är helt beroende av lebron. tycker jag iaf. vad tycker ni? Jag tycker att din kommentar är väldigt 06/07 och 07/08. Även om det stämmer att laget är jätteberoende av LJ så har skyttet och försvaret blivit betydligt bättre i år (därav deras record). Har för mig att de tillåter minst poäng i hela NBA. Sen måste man komma ihåg att centern Ilgauskas (säkert felstavat =)) är skadad vilket är en viktig faktor. Dessutom är man fortfarande obesegrat (17-0) på hemmaplan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 4 Januari , 2009 Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Damn, Florida satte en puck nu. 10 min kvar. Vi leder med 1 fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts