Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Haha..närå! Låter tämligen intressant men får dock vänta till rullen har återhämtat sig lite!Är det så illa? Står säkert nånstans... Om man överför pengar via Stars så kommer även utbetalningen den vägen?Ja, om du vill så!
IBetUFold Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Ja, om du vill så! Klara besked. Du har PM.
handmadegod Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 När du betalar ut via konto kommer du ta ut en lika stor avgift som när man sätter in via konto?
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Hoppas att det här funkar. Undrars just hur "experten" Peter Dahlenmark skulle bortförklara SIs konstanta förluster och katastrofala resultat då.. När du betalar ut via konto kommer du ta ut en lika stor avgift som när man sätter in via konto?Nej, jag tar bara för att gardera mig mot avgifter och valutaförändringar. När den extra valutaväxlingsavgiften är dragen och om det blir över pengar får ni tillbaka dom.Se det också som en uppmaning att skaffa Neteller/Moneybookers!
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 357. Washington Wizards 2,360 Orlando Magic 1,685 358. Denver Nuggets 1,980 New Orleans Hornets 1,926 $30 på Orlando och New Orleans. Stejkaren har hoppat av. Hoppas han är nöjd med sina $395 han tjänade på 11 dagar. Inget spel på NHL inatt.... Ottawa Senators 1,690 Toronto Maple Leafs 2,350 Vancouver Canucks 1,769 Calgary Flames 2,20 Vi hejar på Ottawa och Vancouver ändå!
ApoteketAB Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 357.Washington Wizards 2,360 Orlando Magic 1,685 358. Denver Nuggets 1,980 New Orleans Hornets 1,926 Vilket lag är hemmalag? Wash och Denver?
ApoteketAB Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vilket lag är hemmalag?Wash och Denver? WTF, har spelat totalt omvända(system 2) då fitt bet365 har hemmalaget som andra lag i ordningen. Inte konstigt att jag inte plussat dollares som du.......dock inte minus men ändå. Skjut mig ngn
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Vilket lag är hemmalag?Wash och Denver? Ja. I mina oddslistor har jag lagt hemmalaget först, som vi är vana vid i Sverige/Finland.Om man tittar på t.ex. sports.yahoo.com och PinnacleSports så står bortalaget först. Man skriver t.ex. Orlando @ Washington.
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 WTF, har spelat totalt omvända(system 2) då fitt bet365 har hemmalaget som andra lag i ordningen. Inte konstigt att jag inte plussat dollares som du.......dock inte minus men ändå. Skjut mig ngn Det är inte säkert du skulle plussa då heller, eftersom oddsen är sämre på Bet365! ... Eller jo lite kanske du skulle plussa.
SouthEast Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vilket lag är hemmalag?Wash och Denver? Lite sen var jag.
ApoteketAB Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Hur många procent sämre är dom egentligen? pratar vi 1-5% eller 6-20%? Varför i helvete har inte bet365 lagt ut oddsen för denver matchen. Läggdags nu och inte fan orkar man sitta och vänta !! Pinnacle it is. Hur omständigt är det med den sidan egentligen? Bra jobbat cyntax, läste lite på tipzonen. Underhållande!
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Jag skulle gissa 2-4% sämre. Betbrain kan man se. Det finns många andra sajter som jämför odds. Tipszonen....hummmm man får inte svära i min dagbok /C Hur många procent sämre är dom egentligen? pratar vi 1-5% eller 6-20%? Varför i helvete har inte bet365 lagt ut oddsen för denver matchen. Läggdags nu och inte fan orkar man sitta och vänta !! Pinnacle it is. Hur omständigt är det med den sidan egentligen? Bra jobbat cyntax, läste lite på tipzonen. Underhållande!
eyeless Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Precis som igår så degar vi på Orlando, inatt kommer Dwight "Superman" Howard fullkomligt mosa Washington Midgets (deras starting center och bästa försvarsspelare Brendan Haywood är långtidsskad). Vågar dock inte beta på matchen Nuggets-Hornet som känns för oviss för min smak.
m1978 Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vad tippar du på när nhl/nba har uppehåll? Tar du sommarlov då med? =) Hur många är vi än så länge som är med månaden som kommer?
ackeman Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Cyntax, tänkte bara tipsa om en uppsats i Statistik C som har, precis som du, en statistisk approach till betting. Kommer inte ihåg vad den heter, den skrevs vid Uppsala och finns på uppsatser.se. De analyserade allsvenskan om jag inte missminner mig.
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Vad tippar du på när nhl/nba har uppehåll? Tar du sommarlov då med? =) Hur många är vi än så länge som är med månaden som kommer? På sommaren kan man spela poker eller bara softa! Jag hade tänkt logga fler ligor/sporter för att se om man kunde hitta fler intressanta objekt och öka omsättningen. Ni är 16 st helt klara. Allt från 1 till 10 andelar. Sen är det 8-9 st som sagt att dom ska köpa in eller har gjort det men det syns inte ännu på mitt bankkonto. (beror t.ex. på att de har Swedbank och jag Nordea) Sen får man räkna med några som kanske är lite långsamma att komma till skott. Jag kommer inte att avslöja några summor vad enskilda köpt in för eller vilka (nick) som är med. Men just nu är det exakt 48 andelar köpta. Jag kommer själv att vara med på minst 14 + de som signalerat ett intresse har sagt att deras andelar kommer att bli ca 40 till antalet. Ska vi gissa på $10.000 i ka$$an då vi kör?! Med 2% på varje bet blir det $200/match! Vissa dagar kan det vara 10-14 matcher som vi spelar på = $2000-$2800 levande en natt. Spännande! Hoppas för fan att ingen satsat sina sista dollars på detta nu. Går det åt helvete skjuter jag mig själv. /C
Cyntax Postad 27 November , 2008 Författare Rapport Postad 27 November , 2008 Cyntax, tänkte bara tipsa om en uppsats i Statistik C som har, precis som du, en statistisk approach till betting. Kommer inte ihåg vad den heter, den skrevs vid Uppsala och finns på uppsatser.se. De analyserade allsvenskan om jag inte missminner mig. Kan du snoka lite mer om uppsatsen? Vilken institution ska jag vända mig till om jag vill ha en kopia? Eller läggs uppsatserna upp på internet?Tack för tipset! /C
jaroiten Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 http://www.uppsatser.se/uppsats/d725582134/ Orkade inte kolla så noga, men kan det vara den? Detta är en D-uppsats från Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för finansiell ekonomi Nej.
Cyntax Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Postad 28 November , 2008 Precis som igår så degar vi på Orlando, inatt kommer Dwight "Superman" Howard fullkomligt mosa Washington Midgets (deras starting center och bästa försvarsspelare Brendan Haywood är långtidsskad). Vågar dock inte beta på matchen Nuggets-Hornet som känns för oviss för min smak.Mosa var rätt. Synd du fegade på mitt favoritlag New Orleans Hornets. 357. Washington Wizards 2,360 Orlando Magic 1,685 90-105... lätt! 358. Denver Nuggets 1,980 New Orleans Hornets 1,926 101-105... såja! Inget spel på NHL inatt.... Ottawa Senators 1,690 Toronto Maple Leafs 2,350 Vancouver Canucks 1,769 Calgary Flames 2,20 Ottawa och Calgary vann. Bra beslut att inte spela på båda då... Nattens vinst: +$48,33! (Roi +80,55%) Sweet!
dekutree Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Tror vi måste fira och samtidigt förgylla dagboken lite ! Hur gör man det på ett bättre sätt än med en ny cheerleader?? Hoppas jag inte klonkar in nån dålig karma nu med tanke på att det går så bra för tillfället
Kristoffer Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Jag är med i fonden. Make me rich, now ...
weddie Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Hoppas för fan att ingen satsat sina sista dollars på detta nu. Går det åt helvete skjuter jag mig själv. /C Det är ju förfan enda anledningen till att jag följer db:en
devalanteriel Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Tänker inte posta det här överallt men ville iaf få in det i din sb-dagbok, i fall du eller någon annan är intresserad, så att det syns: http://pokerforum.nu/forum/ovriga-skicklighetsspel-om-pengar/51858-vilka-edges-vill-ni-se-i-en-sports-betting-dagbok.html#post1125742 Tycker du att det är spam så ber jag om ursäkt och tar isf bort länken.
Recommended Posts