John_teh_Donk Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 Jag fick På turn ligger på bordet. Vem vinner den handen om motståndaren sitter på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 motståndaren. fyrtal med A kicker mot K kicker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2008 motståndare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Loool /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 2 fkin retards edit: no offence john, men du spelar inte national heads up championship som dom gör så då får man kalla dem saker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 motståndaren. fyrtal med A kicker mot K kicker. Ok, det var det jag misstänkte. Tur att motståndaren la sin hand efter att vi båda checkat turn, och jag betade rivern hårt för att i förvirringen sno den då stora potten 2 fkin retardsedit: no offence john, men du spelar inte national heads up championship som dom gör så då får man kalla dem saker Nej det är lugnt (btw kolla killen i publiken längst till vänster 10 sekunder in i videon. Det verkar kul att kolla på HU lol). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Ok, det var det jag misstänkte. Tur att motståndaren la sin hand efter att vi båda checkat turn, och jag betade rivern hårt för att i förvirringen sno den då stora potten Du kan omöjligt göra den beten som bluff. Betar du så är det för värde av förklarliga skäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Ok, det var det jag misstänkte. Tur att motståndaren la sin hand efter att vi båda checkat turn, och jag betade rivern hårt för att i förvirringen sno den då stora potten Skön kille, har du hans nick? Jag vill lira mot han. Viker han även nötstegar, nötfärger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Du kan omöjligt göra den beten som bluff. Betar du så är det för värde av förklarliga skäl. EDIT: Pinsamt trött kommentar av mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Vilken hand vill du bluffa bort? Blev det inte lite fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Precis så åkte jag på en beat. Jag har KK och Fi AQ och flop J55 turn 5 river 5 tyvärr var vi AI redan på turn så fi vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Det är alltid kul att möta fisk när bordet är ett fyrtal. på ett anna-bord på svs hade jag AJ på knappen och raisar på knappen, får syn av en megafisk. flopp: 999 fi check jag betar 1/2 pott och fi minraisar mig jag synar turn 9 och hon instaställer jag synar och förväntar mig en chop men hon viker upp j4 och jag plockar hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Du kan omöjligt göra den beten som bluff. Betar du så är det för värde av förklarliga skäl. Nej det har du rätt i. Mitt i handen blev jag lite stressad när man började tänka "vänta... vem *** vinner handen egentligen". Så beslutet att försöka beta bort fi var väl inte så bra. Tror dock jag hade honom slagen. Satte honom på ett lägre hålpar just då, med tanke på hur han spelade preflop/flop. Han kändes ganska svag genom hela handen, och lade sig utan att tänka när jag betade river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Livespelare alltså... vem fan checkar nötterna på rivern i position Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Livespelare alltså... vem fan checkar nötterna på rivern i position -"I diden't wanted waste your time" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 -"I diden't wanted waste your time" Sjukaste kommentaren någonsin, och det värsta är att hon hade synat all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Livespelare alltså... vem fan checkar nötterna på rivern i position Var väl nån i årets WSOP Main som checkade royal flush i position vill jag minnas, och åkte på straff för att man inte får fegspela om man har nötterna på river och sitter i position. Hela tråden påminner mig om en kille jag mötte i en sitngo. På brädan 25QJ9 hade jag träffat färg på turn och ställde på river, varpå han synar sig all in med 34o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Du kan omöjligt göra den beten som bluff. Betar du så är det för värde av förklarliga skäl. bluffa spliten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts