Nice Hand GG Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Själva mailet: Hej käre skattebetalare vi har genomfört en inspektion över ditt spelande på Fulltilt Poker och vi har då räknat ut att du skall betala in 400$(3120kr). Ifall du vill göra deklarationen enklare kan du istället köpa ett gift card för 400$ och bifoga koden i ett svars mail till oss så slipper du skriva upp din vinster i deklarationen. Mer information på http://www.skatteverket.se Trode jag skulle dö av skratt när jag lästa detta någon mer som råkat ut för den här? Aja en liten heads up för er iq befriade där ute. Citera
pastan Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Ifall du vill göra deklarationen enklare kan du istället köpa ett gift card för 400$ och bifoga koden i ett svars mail till oss så slipper du skriva upp din vinster i deklarationen. lovely Citera
gdaily Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Fan, han är nästan värd ett giftcard på $10 bara för det roliga skrattet Citera
gdaily Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Flyttar till Tiltgruppen så finns det en microchans att någon faktiskt gör något... Citera
popquee Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 Finns väl inte så mycket att göra.. Citera
speltorsk_LOL Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Jag bryter ihop, hur ska jag komma igen? Citera
Drunken_Penguin Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Det här var ju nästan roligare än Nordea-mailen som florerade ett tag. Gött jobbat. Citera
Recommended Posts