Gå till innehåll

Skaffa PT för SNG?


KungKroon

Recommended Posts

Det funkar ju.

 

Men om det är bra vet jag inte. Man får ju (oftast) redigera resultaten själv och det är ju meckigt speciellt om man spelar jättemånga.

 

HoldemManager finns ju också vet inte om den är bättre.

 

Sen kan man ju i PT3 ställa in att man bara vill se statistik på spelarna för aktuell blindsnivå. Vilket ju kan vara bra om man har massor med statistik men oftast vill man nog ha alla händer för att få ett hum om hur folk spelar.

 

Vet för övrigt inte om det finns några bra alternativ om det är en HUD du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp PT3 nu och få PT2 + PAHUD på köpet ;)

 

Ja jag använder PT3 nu men den har inte stöd för allting. Så för vissa siter måste man fortfarande använda PT2.

 

har provat HoldemManager (15 dgr trial) och tycker den är nice också men har inte testat den för SnG's än så hur den funkar med SnG vet jag inte.

 

du har ju även PokerOffice men den har jag inte använt på över ett år så hur bra den är nuförtiden vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Finns väl ngt som heter tournymanager också som är gjort just för S&G och MTT.

 

Tror att TM bara för statistik över ditt eget spel, typ %ITM, ROI och liknande. Vad jag förstår så gör PT också detta, men även för dina motståndare. I PT dår man väl även statistik över hur motståndaren spelar...

Det lutar åt PT eller Hold´em manager iaf ^^

 

Välkommen till PF btw :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabb, enkel (och antagligen dum) fråga:

Är PT något att ha om man endast spelar SNG? Känns som att det riktar sig främst till CG-spelare... :shock:

 

Ge gärna förslag på andra program som kan funka bra för SNG.

 

PT+HUD är helt okej. Om du ofta mäter regulars får du lätt tillräckligt med data på dem för att ha nytta av HUD:en.

Att du bara spelar SNG ser jag snarast som en fördel, då slipper du kontaminera statsen med data från MTT:er.

 

Sedan är det förstås olika enkelt på olika sajter att få tourney summaries. Jag spelar mest Party, där man kan få dem mejlade per automatik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PT+HUD är helt okej. Om du ofta mäter regulars får du lätt tillräckligt med data på dem för att ha nytta av HUD:en.

Att du bara spelar SNG ser jag snarast som en fördel, då slipper du kontaminera statsen med data från MTT:er.

 

Sedan är det förstås olika enkelt på olika sajter att få tourney summaries. Jag spelar mest Party, där man kan få dem mejlade per automatik.

 

Jag spelar också på party. Måste man mata in HHs manuellt? Det trodde jag inte behövdes... sux... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...