FordPrefect Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 När får man veta mer om strukturen, kom igen nu lite information tack! Är ju faktist bara nån dag kvar tills vi drar iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
satellite65 Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Vi är ett gäng som betalt in via PAF's Klient. Vi har dock ej fått någon bekräftelse från PAF att vi är registrerade till turneringen, fråga: Är detta något som vi borde oroa oss för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 cash money, bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonnyAT Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Vi är ett gäng som betalt in via PAF's Klient. Vi har dock ej fått någon bekräftelse från PAF att vi är registrerade till turneringen, fråga: Är detta något som vi borde oroa oss för? Det ska inte vara något problem, PM:a mig era namn så kollar jag upp det på direkten. Strukturen kommer läggas upp under kvällen/natten på ny tråd under kryssningar. /Bengan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Obv har jag nu vänt dygnet fyp. vakna 4 idag, planerar samma imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PekkaPung Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Dom tog fortfarande emot bokningar till sidospelen nu ikväll. Finns det platser eller? Hade två polare som vanligt var sent ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts