padrinosftw Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Polarn som bokat hytt har ännu inte betalat själva turneringen. Finns det platser kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 18 November , 2008 Rapport Share Postad 18 November , 2008 Polarn som bokat hytt har ännu inte betalat själva turneringen. Finns det platser kvar? Det finns ett litet antal platser kvar till turren. Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Hej! Tack alla som har visat intresse för denna kryssning, intresset har varit enormt. Nu kan jag meddela att kryssningen är fullbokad! Detta gäller även till sidospelen. Nästa kryssning är planerad till februari, återkommer med närmare information om denna kryss inom kort. För Er som har bokat, vi ses i december! Lasse Vegas Group. http://www.pokerkryssningar.com http://www.vegasevent.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Låt mig gissa, nu kommer det komma massa "men jag tänkte ju åka"-inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Kommer alla era kryssningar utgå från Sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Alla kryssningar med Paf utgår från Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 kommer det alltid att vara max 100 st med på varje kryssning? kommer ni att köra samma inköp i februari? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 kommer det alltid att vara max 100 st med på varje kryssning?kommer ni att köra samma inköp i februari? i dagsläget är det sagt så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 När och hur får man sitt bokningsnummer så man kan uppgradera sin hytt? Vann platsen den 24:e och har inget hört än..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Hur länge är båten ute på sjö? För om det är en deep stack turnering med långsam struktur lär det ju ta många timmar innan turneringen tar slut? Då betyder det inga sidogames för de som är kvar i turneringen och otroligt lite sidogames för de som åker ut sist? gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VegasEvent Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Hur länge är båten ute på sjö? För om det är en deep stack turnering med långsam struktur lär det ju ta många timmar innan turneringen tar slut? Då betyder det inga sidogames för de som är kvar i turneringen och otroligt lite sidogames för de som åker ut sist? gl Båten är ute på sjön i 23 timmar, speltid är ca 11 timmar. Lasse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sanchez_grahm Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Bara 12 dagar kvar nu! Längtar oerhört mkt Kommer bli överdrivet fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 Bara 12 dagar kvar nu! Längtar oerhört mkt Kommer bli överdrivet fint! gör det till ett personligt mål att busta dej och alla andra som postat i denna tråden.... Muhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KiM05 Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 Hej, Fundering, vad kommer det vara før blinds på cashgamen? fræmst nyfiken på Texas & PLO. Tænkte det kan vara bra att veta eftersom man skulle ta ut pengar innan man gick ombord? Mvh Kim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 Hej, Fundering, vad kommer det vara før blinds på cashgamen? fræmst nyfiken på Texas & PLO. Tænkte det kan vara bra att veta eftersom man skulle ta ut pengar innan man gick ombord? Mvh Kim Om du kollar igenom den här tråden lite mera så hittar du alla svaren på dina frågor där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sanchez_grahm Postad 3 December , 2008 Rapport Share Postad 3 December , 2008 gör det till ett personligt mål att busta dej och alla andra som postat i denna tråden.... Muhahaha haha då säger vi så terran =D... men du vill väl inte ta pengar ifrån ett barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Som svar på detta tills vi vet exakt hur många deltagare det blir: Markerstapel: 12k Struktur: Så långsam struktur som det bara går att ordna! Vi återkommer med exakt struktur inom kort. Ser ivrigt fram mot kryssningen! Hur är strukturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 kom att tänka på en grej... ska vi ta med oss kontanter till sidospelen eller kommer det finnas möjlighet att ta ut i båten eller så? Eller kanske så att man göra deposit på PAF kontot och får ut pengarna som marker.. vettefan... jag är förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Cash Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Cash Så 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Så 2008Min första reaktion när jag läste det här var att jag blev sur. Sedan insåg jag att det nog är världens bästa one-liner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 Cash sux lite känns som att folk vet om den här kryssningen... vore ju tråkigt om någon blir rånad på vägen till båten... kalla mig paranoid, men det har blivit standard btw Ola.. kommer man se dig på plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2008 Rapport Share Postad 10 December , 2008 btw Ola.. kommer man se dig på plats?Nix, jag ska dricka julbord på en annan båt, en tradition ett barndomsgäng har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts