Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Han dominerar ju typ alla drag och ligger hyffsat till mot set med sitt nötfärgdrag och gutshot.

Däremot tycker jag Antonius spel i handen #16005028233 på Attack bordet nyss var riktigt dåligt.

Stacka på turn med öppetstegdrag och andrapar när det ligger färdig stege och färgdrag på brädan.

Ja på flop känns det ju standard

Du menar checksynade floppen ist för cbet och donkade pott river? Ja de kändes riktigt kallt... är inte så överdrivet insatt i omaha men måste ju finnas tusentals bättre händer att göra ett sånt spel med :P

• Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Alla säjer att de har "säkra" källor på att det är blom90 osv... jag har hört av "osäkra" källor att det kan va en kille på 20 år från mjölby, som fått tag på mycket pengar å pressat in allt på FTP, men helt ärligt tror jag det är blom90 =)

Postad
Ja på flop känns det ju standard

Du menar checksynade floppen ist för cbet och donkade pott river? Ja de kändes riktigt kallt... är inte så överdrivet insatt i omaha men måste ju finnas tusentals bättre händer att göra ett sånt spel med :P

Checksyna floppen kan jag köpa då han inte vill bli borthöjd med en så stark hand samtidigt som den är för svag för att få in det med på flopp. Däremot är ju donk-pottbettet och sen syna sig allin på turn katastrofspel imo.

Postad
Isildur synar 3bet med A8T3s och får in det på 9s4s2x mot PA's KK9Js.

Antar att raisen på PA's cbet känns standard och då äre commited, men synen pre måste väl vara råkall?

Är det inte standard att syna 3bets extremt brett hu plo?