JohahH Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Ja OMGClayAiken fick nog, undra hur mycket han backade. Sick sick sick om han krossar Antonius med.... Så fucking LOL 300k på 5min sjukt!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Isildur1: in a mood for some nl ? Patrik Antonius: no ty theres a 7game going on Patrik Antonius: i can play this same time if u want Patrik Antonius: two tables Isildur1: hmm, if u not limping or minibetting preflop Patrik Antonius: lol fine no limping pre Patrik Antonius: or minibetting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Omoral Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 isil upp ca 400k på några minuter mot PA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Roligt att han vägrar spela om motståndaren limpar. Dem spelar efter hans vilkor med andra ord... Han krossar Antonius nu,. Detta är för sjukt för att va sant. Måste ju fan börja fundera på om killen hackat hela fulltilt snart. Ungefär lika sannolikt som han skulle kunna krossa hela världseliten i PLO den hederliga vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 lol. Being Patrik Antonius... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Antonius blir ju duktigt överkörd. Sick asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Omoral Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Isildur1: omg Givare: Isildur1 har 15 sekunder på sig att göra något Isildur1: u have jacks Givare: Patrik Antonius visar Äss-hög färg Givare: Isildur1 visar kåk med Åttor och Tvåor Givare: Isildur1 vinner potten ($123,999.50) med kåk med Åttor och Tvåor Isildur1: sry hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Roligt att han vägrar spela om motståndaren limpar. Dem spelar efter hans vilkor med andra ord... Var ju menat som ett skämt, 7-game spelas limit, Isildur1 ifrågasätte Antonius förmåga att spela FL och PL samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Var ju menat som ett skämt, 7-game spelas limit, Isildur1 ifrågasätte Antonius förmåga att spela FL och PL samtidigt Nej det var faktiskt inte ett skämt tror jag, han har sagt så förut har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Han vägrade spela David Benjamine för att han miniraisade knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 isil upp ca 400k på några minuter mot PA hur då? närmare 200 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 hur då? närmare 200 eller? Över 500k upp atm. 2 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Omoral Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Nej med 400 menade jag inte 200, menade precis vad jag sa, 400k upp. Hur det gick till är inte särskilt svårt att lista ut, tror nog du klarar det bara du tänker efter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 hur då? närmare 200 eller? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Nej med 400 menade jag inte 200, menade precis vad jag sa, 400k upp.Hur det gick till är inte särskilt svårt att lista ut, tror nog du klarar det bara du tänker efter..... sorry, lyckades missa att dom körde 2 bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 DIN_FRU: lol DIN_FRU: lolol DIN_FRU: lolololol DIN_FRU: ooll DIN_FRU: ololll Givare: Gus Hansen har 15 sekunder på sig att göra något DIN_FRU: ol DIN_FRU: ol DIN_FRU: lol Givare: Gus Hansen har 15 sekunder på sig att göra något Givare: DIN_FRU vinner potten ($11,999.50) Givare: Hand #16004611025 Givare: DIN_FRU visar Tio-hög stege, hög Givare: Gus Hansen visar ett par i Nior, hög och 8,6,5,2,A, låg Givare: DIN_FRU vinner den höga potten ($14,000) med Tio-hög stege Givare: Gus Hansen vinner den låga potten ($13,999.50) med 8,6,5,2,A Givare: Spelet är nu $2,000/$4,000 Limit Stud Hi med anten $300 Givare: Hand #16004623477 Givare: DIN_FRU vinner potten ($1,800) Givare: Hand #16004629401 Givare: DIN_FRU vinner potten ($1,800) Givare: Hand #16004633890 Givare: DIN_FRU vinner potten ($8,600) Givare: Hand #16004638471 Givare: DIN_FRU vinner potten ($1,800) Givare: Hand #16004641654 DIN_FRU: lolol DIN_FRU: lol fattar inte riktigt men visste inte att erik va en lolare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Var ju menat som ett skämt, 7-game spelas limit, Isildur1 ifrågasätte Antonius förmåga att spela FL och PL samtidigt Nix vägra spela här om dagen om motståndaren limpade pre.... Antonius fåt nog efter 30min och 550k back? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 DIN_FRU: lolDIN_FRU: lolol DIN_FRU: lolololol DIN_FRU: ooll DIN_FRU: ololll Givare: Gus Hansen har 15 sekunder på sig att göra något DIN_FRU: ol DIN_FRU: ol DIN_FRU: lol Givare: Gus Hansen har 15 sekunder på sig att göra något Givare: DIN_FRU vinner potten ($11,999.50) Givare: Hand #16004611025 Givare: DIN_FRU visar Tio-hög stege, hög Givare: Gus Hansen visar ett par i Nior, hög och 8,6,5,2,A, låg Givare: DIN_FRU vinner den höga potten ($14,000) med Tio-hög stege Givare: Gus Hansen vinner den låga potten ($13,999.50) med 8,6,5,2,A Givare: Spelet är nu $2,000/$4,000 Limit Stud Hi med anten $300 Givare: Hand #16004623477 Givare: DIN_FRU vinner potten ($1,800) Givare: Hand #16004629401 Givare: DIN_FRU vinner potten ($1,800) Givare: Hand #16004633890 Givare: DIN_FRU vinner potten ($8,600) Givare: Hand #16004638471 Givare: DIN_FRU vinner potten ($1,800) Givare: Hand #16004641654 DIN_FRU: lolol DIN_FRU: lol fattar inte riktigt men visste inte att erik va en lolare DIN_FRU ger ju ett intelligent intryck... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Nej det var faktiskt inte ett skämt tror jag, han har sagt så förut har jag för mig. Han vägrade spela David Benjamine för att han miniraisade knapp. Där ser man. Fast kan ju ändå vara menat som ett skämt i den kontexten, Antonius tog det nog som ett skämt. Isildur's results from earlier according to PTR: -$340k vs Brian Townsend @ 200/400PLO +$162k vs OMGClayAiken @ 300/600PLO Och ca +$500k mot Antonius just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Isildur synar 3bet med A8T3s och får in det på 9s4s2x mot PA's KK9Js. Antar att raisen på PA's cbet känns standard och då äre commited, men synen pre måste väl vara råkall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Var ju menat som ett skämt, 7-game spelas limit, Isildur1 ifrågasätte Antonius förmåga att spela FL och PL samtidigt Där ser man. Fast kan ju ändå vara menat som ett skämt i den kontexten, Antonius tog det nog som ett skämt. Och ca +$500k mot Antonius just nu. Vadå skämt? Det är väll ingenting konstigt att neka limpare, jag själv gör det nästan alltid om det inte är en efterbliven italienare. Tror att det är många andra som också gör det. Sedan vidhåller du i nästa inlägg att det nog var ett skämt ändå, trots nytillkommen information om att han inte spelar limpare. Tillslut knäpper du händerna, lägger dom på magen och utbrister för dig själv Antonius tog det nog som ett skämt i alla fall:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Där ser man. Fast kan ju ändå vara menat som ett skämt i den kontexten, Antonius tog det nog som ett skämt. För faen! klart han inte spelar mot limpare. Han vill ha ett jävligt aggresivt game och kommer inte i sin rätt när han lirar mot någon som försöker hålla ner potter osv. Jag spelar ALDRIG mot någon som limpar, för jag vet att jag i slutändan kommer att tilta och betala av weakfiskens nötter. Jag har m.a.o jävligt svårt för folk som limpar/minraisar. Tur man insett det iallafall så man slipper läcka massa mer pengar till kräääken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Vadå skämt?Det är väll ingenting konstigt att neka limpare, jag själv gör det nästan alltid om det inte är en efterbliven italienare. Tror att det är många andra som också gör det. Sedan vidhåller du i nästa inlägg att det nog var ett skämt ändå, trots nytillkommen information om att han inte spelar limpare. Tillslut knäpper du händerna, lägger dom på magen och utbrister för dig själv Antonius tog det nog som ett skämt i alla fall:roll: Antonius skrev ju själv lol i chatten. Limpa i sb eller minraisa på knappen är inget ovanligt när man spelar limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Isildur synar 3bet med A8T3s och får in det på 9s4s2x mot PA's KK9Js. Antar att raisen på PA's cbet känns standard och då äre commited, men synen pre måste väl vara råkall? Han dominerar ju typ alla drag och ligger hyffsat till mot set med sitt nötfärgdrag och gutshot. Edit: Såg att du skre pre nu vilket väl är marginell syn imo. Däremot tycker jag Antonius spel i handen #16005028233 på Attack bordet nyss var riktigt dåligt. Stacka på turn med öppetstegdrag och andrapar när det ligger färdig stege och färgdrag på brädan. 800k upp är ju hyffsat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Antonius skrev ju själv lol i chatten. Limpa i sb eller minraisa på knappen är inget ovanligt när man spelar limit. Men sluta nu! Det var inte ett skämt och han tog det inte som ett skämt punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts