thefman Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Det är ju en viss skillnad på online och live. det är en jäkla skillnad ja. vad tror du att jag menade med mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 58k händer är rätt bra på 12dagar.... hehe ja .. jag har varit i en av mina livs största råtiltar nu senaste 2 dagarna och jag har lyckats trycka in 5,5k händer hu, skulle jag fortsätta skulle jag nog kunna komma upp i de summorna men skillnaden är ju att jag har torskat i en rate av 4-5bb/100 medan han har vunnit i 4-5bb/100. /envy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Sen är väl koncentrationen ungefär 10x så hög på sex heads-up-bord mot durrrr som 8 mid/high-stakes 6-manna? Han är helt galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 De borde ha en skärm vid live-spel också. 6-tabla live ftw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Jag som trodde Luckexpress va Guy Lalibertetetlbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lindl Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 En artikel som är nästan säker på att det är Blom90: http://www.internetpokerhub.com/who-is-isildur1-on-full-tilt-poker/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 från 2+2: Originally Posted by lenasrokas View Posttaken from HSPDB forums. this is translated from swedish. In his Swedish blog Swedish Pro Jonas "Nebuchad" Danielsson talks about Isildur1. " Im as much Isildur as i am Usain Bolt. Thats about the same differens in speed as in poker knowledge. For the moment im just playing 2-4 PLO trying to learn the game. Its only two people who can be Isildur. Anyway in my opinion Isildur is the best HU player in the world. He is 100 on a scale from 1-100 . Durrr is 90 and the rest is below 50. After about 1 hour railing Isildur I thought he was amazing, and after 3 days its confirmed. The poker companys will have to fight hard for him, NO they will have to go to war for get him to sign for them (if he decids to come forward). However, he will become the greatest. Greater than anybody else in all time (in poker). In this fantastisc matchup I have seen durrrr change his game and strategy many times, but Isildur has handle it very well. Durrrr will probably not surrender whitout a really hard fight. Emperer that he is (at least fore a while) he should take a old custom in place, having a slave next to him wisperring in his ear "you are mortal". Isildur is unmortal as long as he has the ring on his finger and then it will be very hard fore Durrr to win. Durrrr acctualy look like a hobbit. The question remains if Durrrr is willing to sacrify his life in the battle or if he finally will surrender. I have seen many talanted players gone crayzy fore many reasons, take Lodden fore example who was the greatest player in his time. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Länk till Nebuchads inlägg om Isildur kommer här: http://blogg.expressen.se/nebuchad/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Tråkigt att inte mitten stycket blev översatt:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Anyway in my opinion Isildur is the best HU player in the world. He is 100 on a scale from 1-100 . Durrr is 90 and the rest is below 50. -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 -1 +1 Vet inte hur nebu kan ha vunnit så mkt pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Isildur och Ziggy sitter på ett 1000-2000 bord nu, men Isildur är Sit-out. Spelar Durrrr andra sidor än Fulltilt? Inte så imponerande års resultat om man kollar highstakesdb. 2009 $-4.404.953,88 Sessions: 2918 Hands: 229154 2007-2009 $1.320.694,31 Sessions:6682 Hands: 599710 Måste ju gjort stora pengar på andra sidor senaste åren? För på Fulltilt har han knappast blivit förmögen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Isildur och Ziggy sitter på ett 1000-2000 bord nu, men Isildur är Sit-out. Spelar Durrrr andra sidor än Fulltilt? Inte så imponerande års resultat om man kollar highstakesdb. 2009 $-4.404.953,88 Sessions: 2918 Hands: 229154 2007-2009 $1.320.694,31 Sessions:6682 Hands: 599710 Måste ju gjort stora pengar på andra sidor senaste åren? För på Fulltilt har han knappast blivit förmögen.... Han var ju hyffsat förmögen innan han torskade alla pengar de senaste två veckorna. Har ju haft en 5 mil $ downswing... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Isildur och Ziggy sitter på ett 1000-2000 bord nu, men Isildur är Sit-out. Spelar Durrrr andra sidor än Fulltilt? Inte så imponerande års resultat om man kollar highstakesdb. 2009 $-4.404.953,88 Sessions: 2918 Hands: 229154 2007-2009 $1.320.694,31 Sessions:6682 Hands: 599710 Måste ju gjort stora pengar på andra sidor senaste åren? För på Fulltilt har han knappast blivit förmögen.... Han lirade iaf en hel del på stars under nicket hold_emNL, fast det var ett tag sen jag såg honom där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Han var ju hyffsat förmögen innan han torskade alla pengar de senaste två veckorna. Har ju haft en 5 mil $ downswing... Men bara upp 1miljon $ senaste 3 åren på Fulltilt. Små pengar i dessa samanhang. Med tanke på att många tror han sitter med minst 20miljoner $, så måste han vunnit sjukt mycket på någon annan site... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Bör väl sakna senaste sessionen men man ser ju att det händer grejer på slutet... och han har en del pengar över. Den här lär inte få med allt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Bör väl sakna senaste sessionen men man ser ju att det händer grejer på slutet... och han har en del pengar över. Den här lär inte få med allt heller. Är den grafen frår fler sidor än Fulltilt med anda ord? Vad menas med rosa pricken 100k hands? Skulle det mena att grafen bara är över 100k händer, så har den ju inte med speciellt stor del av Durrrr´s händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 hört att durr vann 10 millar$ under wsop 08 live i cg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Ledsen för OT men helvete vad jag trodde du svarade på din egen fråga ... rätt lika namn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 alltså durrr har pengar, inget snack om saken, han har lika många backers som han har dollar dessutom så att han ska försvinna behöver ni inte oroa er för, enda sättet att tappa sina backers är väl om han ska envisas gå tillbaka till ilsidur en sådär 10 gånger till o torska allt. ~hade dokumenterat cirka 9m$ i profit på ftp innan denna 5m$ downswing, har vunnit mkt på stars,party och andra siter genom åren. Lägg därtill nu att han klonkade full tilt member just innan detta möte som lär vara mer värt än denna downswing är atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Ledsen för OT men helvete vad jag trodde du svarade på din egen fråga ... rätt lika namn Hehe samma här. OnT: Också hört att durr plussat stora mängder på live cg under sommaren.. Har dock ingen direkt källa, bara slösurfande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Ledsen för OT men helvete vad jag trodde du svarade på din egen fråga ... rätt lika namn lol +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Ja min gissning var att han satt på runt 25miljoner $. Blev lite tveksam bara när highstakesdb visade att han bara var upp 1miljon senaste 3 åren på fulltilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Hehe samma här. OnT: Också hört att durr plussat stora mängder på live cg under sommaren.. Har dock ingen direkt källa, bara slösurfande.. Haha smålikt. Har fan sett fel själv ibland och undrat när jag skrev det:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Haha smålikt. Har fan sett fel själv ibland och undrat när jag skrev det:-) Jaa vafan. Jag har mejlat o frågat moderatorerna nu om de inte kan skriva ditt namn i rosa färg så man ser skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts