mr-flow Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Han kommer bränna ut sig om han fortsätter så här. Det går inte att mala på 10-12 tim/dygn mot världseliten dag efter dag och utan att ta stryk. Det går ju om man är värdseliten/ bättre än den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riggtherigg Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Tror ni ilsidur sitter å hinkar kaffe+redbull? =) han lär väl varit vaken ett antal timmar i streck, säkert pissar han i nån gammal cola flaska också.. adderall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Han kommer bränna ut sig om han fortsätter så här. Det går inte att mala på 10-12 tim/dygn mot världseliten dag efter dag och utan att ta stryk. been there done that antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 allvarligt dock, nån typ av uppåttjack eller rider han på nosebleed-endorfinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riggtherigg Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 allvarligt dock, nån typ av uppåttjack eller rider han på nosebleed-endorfinerna? Adderall!?!? Han har förmodligen damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riggtherigg Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Ben Grundy på 2+2 om den han tror att Isildur1 är: I'm up a few hundred K, but anyone who thinks he's a PLO donk is waaaay off. He'd be in the bottom three people i'd multi table HU plo against. Viktigt att nämna att man faktiskt är upp några hundra k i sann pokeranda,eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattiaz Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 isildur1 = två spelare som turas om, han skriver ofta brb, då byter de plats. tror inte de! isildur1 = en som gillar poker och pengar. Om jag själv hade spelat på den nivån och vunnit hade jag inte sovit förrens gul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Viktigt att nämna att man faktiskt är upp några hundra k i sann pokeranda,eh. Med tanke på att inlägget han svarade på undrade hur det hade gått mot isil så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Viktigt att nämna att man faktiskt är upp några hundra k i sann pokeranda,eh. Gäller såklart att ta alla chanser att braga man får. Vem vet när man får chansen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Isi vs Farha PLO HU.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 been there done that antar jag? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Isi vs Farha PLO HU.... VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 VA? In his wet dreams... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Isi vs Farha PLO HU.... Hahaha! Vore sjukt kungligt! Gärna TV-sänt med hålkorten synliga också! Det vore underhållning av formidabla mått! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Har också funderat på det där. Själv orkar jag vara skärpt i 1.5h max i taget typ Beror på vilka bokstavskombinationer man blivigt blessed med imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Många här (typ jag själv också) har misstänkt/befarat/antytt att han varit underlägsen PA, OMG och de andra i PLO. Sen att han är bättre än 99,9 % av spelarna är irrelevant i sammanhanget edit: och om du inte haja det så sa ben grundy att han va top3 i världen. Ben Grundy sa väl att han tycker att isildur1 är en av topp 3 i världen på flerbords HU PLO. Alltså lär han syfta på att han inte är teoretiskt topp3. Kola är ju såklart att föredra framför tjack Nä. Vad som är det bästa preparatet för detta ändamål är Modafinil, hands down. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 been there done that antar jag?Använd lite fantasi. Min åsikt och den erfarenhet jag har säger att det inte går hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Patrik Antonius är så fulländad, vilken man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Patrik Antonius är så fulländad, vilken man! agree Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Patrik Antonius är så fulländad, vilken man! Slurp, va ordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 ca 5.30 in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 ca 5.30 in Den store Antonius liksom... "I tink jo have a flas dråv..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Antonius sitter just nu på 3 PLO-bord med 100k på varje o väntar. Undrar vem han väntar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Det sitter en ninja vars namn börja på z vid båda borden nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 ca 5.30 in being Patrick antonius lol hahaha. "i woke up, dident feel so good, then i drank my protein shake" lol fan va ilari förlöjligade honom i TV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts