Spelgalen Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Poker behövde verkligen en sådan här match nu. Skönt med hög texas också ist för limit 7game som vanliga railbirds förstår noll av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Blir ju en del rejkback iof. Dom kanske får softa till slutet på månaden. Jag antar att det var ett skämt... men iaf står det att durrrr har fått ca $5900 rb på 117k händer / $5.8 miljoner i vinst. Om han har "normal rb". Så det är ju nästan 6 big blinds iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jello låter hälsa att han alltid tyckt dwan suger o att han kommer gula i år. Mao är Jello ett orakel i klass med Djens när det gäller sånt här. Jag fattar ingenting, det är Jello som är Isildur1 alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag antar att det var ett skämt... men iaf står det att durrrr har fått ca $5900 rb på 117k händer / $5.8 miljoner i vinst. Om han har "normal rb". Så det är ju nästan 6 big blinds iaf Han har nog inte "normal rb" längre om han är red pro.. Fast fortfarande ganska så skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 jag vet hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hoppas durrr knäcker svensk horan! öh? Lär dig att inte särskriva btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hoppas durrr knäcker svensk horan! Svär inte i kyrkan kvinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Alex Dalaklis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Alex Dalaklis? +1 på TexasLimitKing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riggtherigg Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 +1 på TexasLimitKing -12.38 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 jag vet hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jo står ju handnummer: 15943957838 Bordet uppe till höger i chatten. Vad är handen på det bordet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Alex Dalaklis? +1 på TexasLimitKing http://www.poker.se/artiklar/1116/intervju-med-texaslimitking.html Hur går det med no-limiten? Jag började spela no-limit för ett par dagar sedan... Meningen är att jag eventuellt ska komma upp till nivåer som motsvarar de jag spelar i fixed-limit, så att jag har större urval av bord. Mitt första intryck av NL är att det är mycket mer intuitivt än fixed, så det borde gå fortare att lära sig. Än så länge har det bara hunnit svänga för mig. Finns ju en del här på pf som känner han, fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Najs första inlägg! Välkommen in i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 http://www.poker.se/artiklar/1116/intervju-med-texaslimitking.html Den intervjun måste ju vara ett par år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Den intervjun måste ju vara ett par år gammal. Tror också det. Har för mig att den kom ut några månader efter att TLK slutade spela på FTP vilket måste ha varit innan sommaren 2007. Trots detta kan det ju ha varit så att han har behövt mer än 2 år innan han har blivit såpass bra. Ingenting kan uteslutas eller bekräftas med denna intervju tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Den intervjun måste ju vara ett par år gammal. my point exactly...skulle gissa på 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Isildur1: hiPhil Ivey: hello Isildur1: im just leaving Phil Ivey: i hear u been getting all the cheese lately Phil Ivey: good job Isildur1: im doing ok thanks Phil Ivey: k play later Phil Ivey: gl today Isildur1: want to have a long game soon ? Phil Ivey: sure Isildur1: how many tables u do max ? Phil Ivey: im playing in hgh stakes tv thing today Phil Ivey: im an old man Phil Ivey: hard for me to do more than 1 Phil Ivey: but i might try 2 Isildur1: ah ok Isildur1: i have to go Isildur1 har lite balls... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ivey bloggar lite om Isildur: http://www.bluefirepoker.com/post-comment.aspx?postid=1443 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Leo vs Grekto på svs 100/200 nu, Isildur och durr är föredettingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ivey bloggar lite om Isildur: http://www.bluefirepoker.com/post-comment.aspx?postid=1443 Inte på den sidan iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ivey bloggar lite om Isildur: http://www.bluefirepoker.com/post-comment.aspx?postid=1443 phil ja, men ivey eller galfond? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Isildur1 har lite balls... hehe ja.. MEN... vem fan är han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 phil ja, men ivey eller galfond? Jag skulle bli jäkligt förvånad om Ivey bloggar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts