Gå till innehåll

Har Cryptologic gett upp?


johjo

Recommended Posts

  • 1 month later...
Personligen så vet jag inte vad folk ser hos de där nätverken sajterna flyttat till överhuvudtaget. Pacifik är ju bara en skitsida med skyhög rake medan ipoker är rock garden med usla bonusar och RB såvida man inte tänkt viga sitt liv åt rake-race och vip-nivåer.

 

Crypto har för övrigt marknadens bästa pokerklient.

 

Spelar nästan bara på Ipoker sen nått år tillbaka. Tyvärr har det tightat till sig under det senaste året, annars tycker jag det va ett av mest loose nätverket för nått årseda (1-2NL neråt 3-6FL neråt, kan inte uttala mig om högre nivåer).

 

Sen så har bonusarna blivit bättre senaste året, kanske andledningen till att det tightat till sig. Har spelat mot bonusar och loyalties motsvarande 40-60% rakeback senaste året skulle jag tro. Så leta lite så kan du hitta bra bonusar på Ipoker....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar nästan bara på Ipoker sen nått år tillbaka. Tyvärr har det tightat till sig under det senaste året, annars tycker jag det va ett av mest loose nätverket för nått årseda (1-2NL neråt 3-6FL neråt, kan inte uttala mig om högre nivåer).

 

Sen så har bonusarna blivit bättre senaste året, kanske andledningen till att det tightat till sig. Har spelat mot bonusar och loyalties motsvarande 40-60% rakeback senaste året skulle jag tro. Så leta lite så kan du hitta bra bonusar på Ipoker....

 

Vet inte med dig, men själv är jag inte så tänd på att sitta och nöta mot hortajta ipokerbotar:

 

http://pokerforum.nu/forum/ipoker/52208-botar-pa-ipoker.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte med dig, men själv är jag inte så tänd på att sitta och nöta mot hortajta ipokerbotar:

 

http://pokerforum.nu/forum/ipoker/52208-botar-pa-ipoker.html

 

Desto viktigare med table selection då;-)

 

Ne men självklart inte bra om det skulle vara utbrett med bottar på nätverket. Fast själv byter jag alltid bord så fort spelet blir för tight och icke spelvärt, så inte lagt märke till detta bot fenomen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...