nobody66 Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Tjená! Någon som har koll på var man kan få tag på en komplett förteckning över finalbordsdeltagarna i WPT och EPT samtliga säsonger, utan att behöva gå in och googla på varje enskilt event? Hade hjälpt till big time att slippa sitta och kolla varje avsnitt och skriva ner efterhand, lär ta sina timmar. Citera
two_aces Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Förstår inte riktigt hur du skulle kunna få ut det, förstår ännu mindre vad du ska ha det till. Citera
MrGunner Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Här verkar du kunna hitta finalborden för wpt. http://www.pokerpages.com/pokerinfo/tournamentgallery/wpt/season7-schedule.htm Citera
jm_j Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Hendon Mob har också fina listor för större turneringar. Citera
nobody66 Postad 20 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2008 #2 T.ex som #3 tipsade. Jag har samtliga avsnitt av ept och wpt och vill kunna välja vilket jag skall titta tillbaka på, utan att behöva hålla över 100 avsnitts finalbord i mitt huvud, så att jag lätt kan se vem som spelade t.ex. Bellagio finalbordet säsong 3 o.s.v Citera
nobody66 Postad 20 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2008 #3 Tack, precis något liknande jag sökte, så kan jag bara ta copy+paste i ett worlddokument o få allt samlat. Thanks! Citera
nobody66 Postad 20 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2008 #4 Tack, tack, tack tack. Detta var absolut det bästa jag hittat fram tills nu. Precis vad jag menade.. Super! Citera
gdaily Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Hendon Mob som sagt. Sedan finns det en databas för EPT på just ept.com, där du säkert kan hitta info Citera
nobody66 Postad 20 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Det var väldans snabbt och superbra man kunde få hjälp här. Tack alla, har börjat jobba på min lista Skall helt klart bli lite mer aktiv här känns det som. Ciao! Citera
Recommended Posts