Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är själv inne på den tredje veckan av min värsta downswing under min 3-4 åriga pokerkarriär. På ett sjukt vis mår jag bättre av att se och läsa om folk som har det likadant. Brukar inte läsa dagböcker på PF, så länka gärna till någon som det går riktigt tungt för just nu.

OBS: Måste vara minst NL400 ($) nivån (ej nödvändigtvis på PF)!

Postad

Om du vill kan jag skriva om min 3 månaders långa downswing som har tagit mig från nl400-nl600 eur till nl200 eur där jag har svårt att plussa också. Ligger brutalt under alla stats i Poker EV. Plussat 12 raka månader innan dess(dock 1-2 som bara blev omkring ett halvt inköp upp) på nl400-nl600. Poker kan vara brutalt. Du kan ju iprincip ha en downswing hela livet om man är född med otur som det känns som jag är atm.

Postad

Varför skulle du vilja läsa gnäll när du har det jobbigt själv? Jag skulle rekommendera att du tänker på nånting positivt istället.

Om du ändå måste - min dagbok var enormt gnällig förra vintern, men jag gnäller inte riktigt på den nivån du efterlyser. Kanske mängden gnäll kan upphäva den låga spelnivån en aning (NL100).

Läs för guds skull inte från våren och framåt, för jag började skriva om roliga saker istället.

Hope this helps :lol: