Gå till innehåll

Elov1 @ Redbet 0.05/0.10


elov

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår gick det lite dåligt! Jag ska inte spela HU, som någon skrev här så kommer jag gula förr lr senare! Nu måste jag ha pengar till julklappar så jag tar ut resterande del av rullen!

 

Kommer bli hemskt lite lir december ut. 1 Januari kommer jag att dra igång igen. Då får jag ca €200 i rake som blir rullen för 2009.

 

Jag har slagit vad med flickvännen också. Jag har sagt att jag enbart ska lira HU på den nivån rullen tillåter (om jag ska spela ), kort sagt ska jag hålla mig till reglerna jag sätter upp innan 1 Januari. Gör jag inte det ska jag ge bort alla mina vinster från finalbord till henne från det datumet jag bryter mot reglerna och framåt under hela året!

 

Har även kikat igenom hur jag ligger till sen jag börja lira på redbet. Jag är faktiskt ca 22 000:- sen dess. Lyckas jag bara ta hand om rullen så kan det kanske bli ett bra år!

 

Återkommer den 1:a januari, lr tidigare med regler osv=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man på något sätt ta bort alla inlägg från db:n och starta om den helt inför 1 Januari?

 

håller på å filar på regler nu som ska gälla. Kommer vara grymt laddad inför Januari. Eftersom flickan kommer att få alla mina turneringsvinster om jag misslyckas så måste jag lyckas den här gången annars kan det bli dyrt. Ligger nog på 20-40k SEK i turneringsvinster det här året

 

Ser ut som att rullen kommer starta på mellan €70 och €100. Hoppas jag kan starta med det sistnämnda så man ändå har 10 inköp på nivån att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...