FlippFlopp Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 söker ett excel ark som autouppdaterar om det är möjligt mina pokersessions, har hittat några på forumet, men de visar inte så mkt information direkt. skulle vilja att den raddade upp alla siter jag spelar på dag för dag hur länge jag spelade, hur mkt jag vann/torska, alla cashins /Cashouts, +-/0 i slutet av månaden, antalet händer spelade och timmarna nerlagda och gärna ett dagligt snitt, om det går så skulle jag även vilja ha en "rakecounter" nu ber jag om mkt och kommer få frågan varförj ag inte gör det själv, jag är inkompetent när det kommer till sånnt här, grovt inkompetent, så om ngn vill sponsra mig med detta skulle jag kunna betala dom * RP - QoS * Citera
baller Postad 1 April , 2005 Rapport Postad 1 April , 2005 Testa PT+statking tex, ja det kostar men ger i stort allt du efterfrågade... Citera
FlippFlopp Postad 1 April , 2005 Författare Rapport Postad 1 April , 2005 för klyddiga program, vill ha ett excel ark som sagt. Citera
Recommended Posts