Rebonius Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Förstår mig inte alls på linjen du har tagit. Folda pre, betta flopp och syna river. Citera
jkkman Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Förstår mig inte alls på linjen du har tagit.Folda pre, betta flopp och syna river. okok. Tog en helt annan linje Oj, nu påpekade jag bara det uppenbara. Citera
ebisumaru Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag foldar också pre. Gillar din floplinje men du borde som sagt inte satt dig i det här vedervärdiga läget från början. Tror jag viker river då hans linje är fruktansvärt ologisk som bluff. Citera
Supertequila Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag foldar också pre. Gillar din floplinje men du borde som sagt inte satt dig i det här vedervärdiga läget från början. Tror jag viker river då hans linje är fruktansvärt ologisk som bluff. +1 Citera
mendieta19 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 ser inget fel på höjning pre förutom att det är 3st ~11bb stackar på bordet som du typ måste syna om de pushar(foldar i detta läget mao), bet flopp och ger upp om handen inte förbättras, som spelat vik river Citera
Recommended Posts