Zyr Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Kommer ihåg att han förra året (eller var det detta) sa att han gjort en supersmart investering i aktier som nästan garanterat skulle göra honom mångmiljonär.. någon som vet hur det gick? Citera
striker Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Jag citerar; "Jag har även köpt aktier för 200 000 SEK som jag tyvärr inte kan gå in på här. Men jag kommer förmodligen bli mångmiljonär på den investeringen och det ger mig verkligen ett tryggt leende under denna stund". CarlDenStore is the man! Citera
Emilio Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Haha. Han har antaglige insett att det inte finns några bensäkra investeringar. Men men alla måste vi åka på vår första nit för att förhoppningsvis mogna lite och vara lite mindre blåögda. Citera
ebisumaru Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Haha. Han har antaglige insett att det inte finns några bensäkra investeringar. Men men alla måste vi åka på vår första nit för att förhoppningsvis mogna lite och vara lite mindre blåögda. haha detta är fruktansvärt roligt om man tänker på cds Citera
Matteprof Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 haha detta är fruktansvärt roligt om man tänker på cds Financial weapons of mass-destruction som Mr Buffet så fint uttryckte det tidigt... och fick rätt Citera
nolll Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 När i tiden var detta? 25 sept 2007 http://pokerforum.nu/forum/arkiv-dagboecker/39189-carldenstore-tar-fram-kvasten-igen-inga-pahopp-eller-dy-64.html#post792041 Citera
Pedroboy Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Jag citerar; "Jag har även köpt aktier för 200 000 SEK som jag tyvärr inte kan gå in på här. Men jag kommer förmodligen bli mångmiljonär på den investeringen och det ger mig verkligen ett tryggt leende under denna stund". CarlDenStore is the man! Verkar ju skumt att man inte kan säga vilka aktier man köpt. Då vanligaste knepet för att få en kurs att stiga är att göra så mycket reklam som möjligt efter man köpt. Citera
Portello Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Kommer ihåg att han förra året (eller var det detta) sa att han gjort en supersmart investering i aktier som nästan garanterat skulle göra honom mångmiljonär.. någon som vet hur det gick? Varfor finns ingen trad dar man kan posta potter som CDS forlorat? CDS kanske har en del issues, lagger ingen vardering i det, men 76.7% av mobben har nog storre Jupp, jag e Calles kusin, hell yeah! Citera
KingCosmoKramer Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 25 sept 2007http://pokerforum.nu/forum/arkiv-dagboecker/39189-carldenstore-tar-fram-kvasten-igen-inga-pahopp-eller-dy-85.html Pricka in börs-downswingen perfekt edit: fixed your link till rätt sida... Citera
Bridgespelar Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Kom ihåg att jag läste detta och omedelbart tänkte T6..... Citera
Zyr Postad 16 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Kom ihåg att jag läste detta och omedelbart tänkte T6..... jag med faktiskt Citera
Bridgespelar Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Tror att Ola är inne på samma spår Citera
gdaily Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Tror att Ola är inne på samma spårDet var min tanke, men det är alldeles för tidigt för att vara T6 - december 2007 eller januari 2008 i så fall. Citera
Bridgespelar Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Vilken tur att nån håller reda på kronologin:) va synd...hoppades en smula på att det var så.... Citera
nolll Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 edit: fixed your link till rätt sida... Men på sida 64 (som jag länkade till) stod ju om aktierna? Men det kanske var nåt annat fel på länken? Jaja, whatever Citera
Agent Cooper Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Men på sida 64 (som jag länkade till) stod ju om aktierna? Men det kanske var nåt annat fel på länken? Jaja, whatever Nej det stod inte om aktier på sidan du länkade till. Citera
Othello Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Postad 16 Oktober , 2008 Det där beror på vilken inställning ni har gällande antal visade inlägg per sida. För att länka till ett specifikt inlägg är det bästa att länka till numret på inlägget som syns uppe till höger (#18 på det här). Citera
nolll Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Det där beror på vilken inställning ni har gällande antal visade inlägg per sida. För att länka till ett specifikt inlägg är det bästa att länka till numret på inlägget som syns uppe till höger (#18 på det här). ah, ofc! Såhär då, men då får man inte se resten av tråden http://pokerforum.nu/forum/792041-post1265.html Citera
elvis77 Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Haha, har missat den dagboken av Carl... helt jävla bisarr, finns han verkligen på riktigt? Jag trodde i min enfald att MN var pokersveriges största planta med noll koll men CDS slår ju honom med flera mil Citera
Recommended Posts