Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Synd att Neteller bara ger 7.46 på överföring till svenskt bankkonto idag, antar att de släpar efter med uppdateringen av sin växlingskurs...

Det skulle ju vara sjukt exploaterbart? Om dollarn faller är det ju bara att casha ut och sen köpa nya dollares för pengarna?? Har man ju fler dollar sen.

Postad
Synd att Neteller bara ger 7.46 på överföring till svenskt bankkonto idag, antar att de släpar efter med uppdateringen av sin växlingskurs...

Det skulle ju vara sjukt exploaterbart? Om dollarn faller är det ju bara att casha ut och sen köpa nya dollares för pengarna?? Har man ju fler dollar sen.

Förmodligen släpar dom inte efter utan bara är snikna.

Postad

De har inte någon eftersläpning utan det är spread och växlingsavgifter som gör att kursen är så pass mycket sämre.

Postad
Neteller är skurkar som tar oskäligt mycket betalt för sina tjänster.

Jag dumpar de så fort jag kan.

Inte många kronor? Eller har jag missat nåt.

Dumt att jag cashat ut 16k genom neteller innan deras växlingskurs ändrats förlorar 8k kr på de :/

Postad

tyckte det var onödigt att starta en ny tråd. Jag tänkte bara, om jag cashar ut från Moneybookers i $ tar dom en svindyr växelkurs eller är det banken som växlar pengarna (bankerna har väl relativt liten diff på växelkursen).

• 4 weeks later...
  • 2 months later...