TotalFarsa Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Men crap. Ska till NY i slutet av april. Med min tur har den väl seglat över tio vid det laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Riktigt sjukt detta. Vegas i somras shoppade och käkade man för 6.3 kr/$ liksom. Lagom mycket dyrare i år om det står sig tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OJP Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag tänkt passa på nu när kursen peakar och rusade iväg till Forex. Trots ihärdiga övertalningsförsök från min sida vägrade de konsekvent växla in alla Sklansky-$ som jag samlat på mig i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag tänkt passa på nu när kursen peakar och rusade iväg till Forex. Trots ihärdiga övertalningsförsök från min sida vägrade de konsekvent växla in alla Sklansky-$ som jag samlat på mig i år. Vilka jäfvlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 men ändå otroligt sjukt att dollarn blir så mkt dyrare med tanke på hur ekonomin är i Usa. Fundera på vad du just skrev en gång till, efter det funderar du på vad pengar egentligen är. Det är är rätt naturligt att folk flyr till de (värdelösa)papperslapparna med mest förtroende i oroliga tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Anledningen till korrektionen är mer att folk börjar inse hur kn*llade de europeiska länderna och deras banker är. Amerikas system är ändå hyggligt ute ur garderoben just nu, de europeiska (ja där ingår svenska) bankerna ligger sämre till än man tror. Dollarn är alltså det bästa av de sämsta. Dollarn är även inverst korrelerad med amerikanska börsen och bör ha mer att ge än såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 8.95 . How nice ! Tacksamt även om det rimmar lite illa med tanke på Usa trycker ut biljoners biljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 var strax över 9 idag, men ligger runt 8.99 just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Förra veckan så var dollarn över 9 hela tiden, tror toppen var 9.3. Idag är den nere på 8.15... Suck... http://finance.yahoo.com/echarts?s=USDSEK=X#chart1:symbol=usdsek=x;range=1d;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Förra veckan så var dollarn över 9 hela tiden, tror toppen var 9.3. Idag är den nere på 8.15... Suck... http://finance.yahoo.com/echarts?s=USDSEK=X#chart1:symbol=usdsek=x;range=1d;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined 5% ner på en dag , måste vara rekord. Rulltrappa ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 5% ner på en dag , måste vara rekord. Rulltrappa ner NY-weekend om en månad. Heja, heja, heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Dags att byta rubrik till "Når vi 7 snart?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Eller "når vi 9 igen snart", lika gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Förra veckan så var dollarn över 9 hela tiden, tror toppen var 9.3. Idag är den nere på 8.15... Suck... http://finance.yahoo.com/echarts?s=USDSEK=X#chart1:symbol=usdsek=x;range=1d;indicator=volume;charttype=line;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=on;source=undefined Enligt "Hatten" ska den ner under 4. Bombsäkert. Ta ut allt du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hatten? lol, han är ju bara större än jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Hatten? Du visar upp en ganska förvirrad sida här i tråden. Nu gör du mig förvirrad. Du levlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts