DrRoland Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Någon som vet om det finns någon insättningsgaranti på neteller och i sådana fall hur stor den är? Har för mig att det finns någon sorts garanti på Moneybookers upp till 1000Euro, men är väldigt osäker. Citera
DrRoland Postad 21 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Ingen som har någon jävla aning alltså? Citera
Bubblan Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Någon som vet om det finns någon insättningsgaranti på neteller och i sådana fall hur stor den är? Har för mig att det finns någon sorts garanti på Moneybookers upp till 1000Euro, men är väldigt osäker. Moneybookers har 1000 Pund som insättningsgaranti. Med Neteller har jag ingen jävla aning Däremot är jag sur för att jag inte upptäckte Moneybookers först då Neteller tar så överjävligt mycket avgifter vid uttag. Citera
TTOIA Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Moneybookers har 1000 Pund som insättningsgaranti. Med Neteller har jag ingen jävla aning Däremot är jag sur för att jag inte upptäckte Moneybookers först då Neteller tar så överjävligt mycket avgifter vid uttag. Ja så jävla sjukt att det är förbjudet att öppna Moneybookers konto när man väl skaffat sig Neteller. Citera
Bubblan Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Ja så jävla sjukt att det är förbjudet att öppna Moneybookers konto när man väl skaffat sig Neteller. Hahaha, nja men jag upptäckte Moneybookers låga avgifter först långt efter att jag hade skaffat och använt Neteller en massa. Citera
Recommended Posts