Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Shahin, du som är superpro vad gäller HU sng skulle inte vara sugen på att ge lite konkreta tips på hur man ska utveckla sitt spel. Vilken ROI är möjligt att hålla på låt säga $20-$50 nivån respektive $100 nivån om man slår den bra. Finns det några bra böcker/hemsidor som kan vara utvecklande? Vilket av CR/deucescracked bör man signa om man vill ha nyttiga videos osv osv.

Mvh

Informationsparasit. ;-)

Nu hijackar jag lite shahin. Jag skulle rent spontant tro att svaret på alla ovannämnda frågor är "Kolla på mina instruktionsvideos som kommer släppas på en icke namngiven svensk pokercoaching sida inom ett par veckor"

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nu hijackar jag lite shahin. Jag skulle rent spontant tro att svaret på alla ovannämnda frågor är "Kolla på mina instruktionsvideos som kommer släppas på en icke namngiven svensk pokercoaching sida inom ett par veckor"

Tackar sir! :-P

Hoppas bara det inte rör sig om några astronomiska belopp för att signa upp(läs typ:$1800 för en e-book osv) :-P

Kommer det finnas HUvideos från lite lägre stakes än $500>? Tror inte mitt spel får en possetiv swing av att försöka apa efter spelet från dina och Adonis bataljer där uppe nämligen. Era twistade hjärnor har en alltför komplex uppbyggnad för att en straxövermedelIQkille som en själv skulle fatta vad ni håller på med skulle jag tro. Skulle vara skoj med Videos från I-poker. Skulle även vara sjukt skoj om man, när man fått ihop lite kapital skulle kunna köpa sig privata coachingsessioner av "TheRealDealShahin86" :mrgreen:

Postad
Tackar sir! :-P

Hoppas bara det inte rör sig om några astronomiska belopp för att signa upp(läs typ:$1800 för en e-book osv) :-P

Kommer det finnas HUvideos från lite lägre stakes än $500>? Tror inte mitt spel får en possetiv swing av att försöka apa efter spelet från dina och Adonis bataljer där uppe nämligen. Era twistade hjärnor har en alltför komplex uppbyggnad för att en straxövermedelIQkille som en själv skulle fatta vad ni håller på med skulle jag tro. Skulle vara skoj med Videos från I-poker. Skulle även vara sjukt skoj om man, när man fått ihop lite kapital skulle kunna köpa sig privata coachingsessioner av "TheRealDealShahin86" :mrgreen:

Vet garanterat att priset inte ligger över 30 dollar per månad iaf! Och ingen sign up fee som på de flesta andra sajter.

Spelar man på 30 dollarsnivån är det ju värt en SNG tycker jag per månad att signa (=

Ja, jag håller mig runt 100-200 nivån i det inspelade materialet, tycker det är lagomt motstånd där. Den nivån ska ni klara av o slå efter mina videos (=

Tror det finns lite priser o sånt att man får gratis coachlektioner utlottat, samtidigt som man kan köpa tjänsten också. Är inga CR priser på coachingen heller (=

Postad

Verkar vara bombenhysteri på pokerforum och mainstream som man är satte man en lax på hockeyn, honppas på lite sjuka resultat, gärna 5-5 i alla matcher (=

Othello har utmanat familjen 86 på Buzz så det blir en riktigt viktig match ikväll! Om jag vinner kommer en utförlig sammanfattning av gejmet och förlorar jag kommer nästa inlägg inte ha så mycket med det o göra (=

Nu skall det lagas köttbullar så man tänker klart till gejmet (=

För er som inte vet vad Buzz är så är det ett spel till Playstation som är frågesportsliknande med massa kategorier och man tävlar mot varandra.

Postad

Måste säga att det är lite pinsamt att du får stryk av en tjej i Buzz, speciellt när det gäller två middagar!

Får börja öva i smyg så du kan börja hustla henne på middagar i fortsättningen!

Postad
Måste säga att det är lite pinsamt att du får stryk av en tjej i Buzz, speciellt när det gäller två middagar!

Får börja öva i smyg så du kan börja hustla henne på middagar i fortsättningen!

Ja, särskilt när hon ägde mig en gång i sportkategorin (=

Men hon har väldigt mycket tur! Och det är första gångerna jag spelar så är inte van vid o trycka snabbt på rätt knapp, hon kommer inte ha en chans i fortsättningen!

Men mina priser är inte middag, är nåt annat kuligt (=

Postad
Othello har utmanat familjen 86 på Buzz så det blir en riktigt viktig match ikväll! Om jag vinner kommer en utförlig sammanfattning av gejmet och förlorar jag kommer nästa inlägg inte ha så mycket med det o göra (=

Mycket otur (eller tur, tiden får avgöra) idag. Cassano (som fö också är inblandad i nämnda coachingsajt) kom till Stockholm på väg till Miami och någon pokerbåtkryssning som avgick där till karibiska övärlden så jag gick ut och käkade med han och gamla Parbetgänget som vi var i Las Vegas med. Jag kom precis hem och frugan har hijackat TVn för att se Narnia - Prins Caspian och jag får inte spela Buzz. HU for Buzz får gå av stapeln imorgon istället.

1 -0 till Team Shahin på walk over.

Postad
Mycket otur (eller tur, tiden får avgöra), Cassano (som fö också är inblandad i nämnda coachingsajt) kom till Stockholm på väg till Miami och någon pokerbåtkryssning som avgick där till karibiska övärlden så jag gick ut och käkade med han och gamla Parbetgänget som vi var i Las Vegas med. Jag kom precis hem och frugan har hijackat TVn för att se Narnia - Prins Caspian och jag får inte spela Buzz. HU for Buzz får gå av stapeln imorgon istället.

1 -0 till Team Shahin på walk over.

Rykten gör gällande att du eventuellt kommer gästspela (ang coachingsajt) också? Whatsup?

Frånsäger mig all sanningshalt i dessa rykten, då de är just rykten.

Postad

Rent hypotetiskt spelade jag in jordens tråkigaste video innan jag insåg att jag hatar instruktionsvideor som de är i dagsläget och att jag borde göra en helt annorlunda sådan. Jag tänkte då använda mig av något som inte direkt funnits i överdrivna mängder på liknande sajter: Pedagogik.

Cardrunnersapproachen "kolla, här vinner jag alla händer under 30 minuter för att jag inte blir utdragen en enda gång, visst är jag en bra coach" irriterar jag mig sjukt mycket på. Den är vanligast förekommande i PLO-videos också.

Rent hypotetiskt då.

Postad

Långpromenad in till stan med tjejen sen Bondfilmen som ja inte kunnat se tidigare pga ryggen, ska bli nice, diggar han den nya åsnan. Fast han är inte så Bondaktig iförsig men jag har aldrig riktigt gillat Bond i sig. That didnt make sense, aja (=

Postad
Rent hypotetiskt spelade jag in jordens tråkigaste video innan jag insåg att jag hatar instruktionsvideor som de är i dagsläget och att jag borde göra en helt annorlunda sådan. Jag tänkte då använda mig av något som inte direkt funnits i överdrivna mängder på liknande sajter: Pedagogik.

Cardrunnersapproachen "kolla, här vinner jag alla händer under 30 minuter för att jag inte blir utdragen en enda gång, visst är jag en bra coach" irriterar jag mig sjukt mycket på. Den är vanligast förekommande i PLO-videos också.

Rent hypotetiskt då.

Jag har gjort en hel del filmer. Hade en film jag spelade in där jag förlorade varje allin. Ville inte sprida den för jag har fått uppfattningen att man har lättare att ta till sig koncept när man ser dem funka. Ibland när jag dödar tid följer jag en starcraft-instruktör http://uk.youtube.com/user/Wasif1112 han har inte lagt ut en enda film när han förlorar trots en kanske 60% winrate och 100+ filmer pga samma argument. Medan en annan schack-instruktör http://uk.youtube.com/watch?v=Fu62V6cUPyg gärna lägger upp sina förlustpartier. Kanske blir lite skillnad med turmoment, men principen är ju liknande i starcraftfallet där man ofta tvingas gissa vilken strategi motståndaren kommer välja, kommer han köra en rush eller ej...

jman's film var rätt tråkig pga tråkiga kort och oflyt, men mycket lärorik imo.

Just pga att jag förlorade varje jävla hand så lät jag filmen sprida sig mest för andras underhållningen. Fick rätt bra feedback på filmen och folk uppskattade den ändå.

Jag tar gärna en kopia av filmen, är ingen höjdare på PLO är väl marginell vinnare på PLO200-PLO400, men hyfsat bra på att bedömma resonemang och bra på att hitta fel. Och jag är febrig och dödar bara tid ändå....

Postad
Imponerande spurt av Team86 i andra och de avgör i sista frågan. 1-1!

Sjuka var att de valde mode i första omgången och jag ledde med 1000 poäng där.

haha helt sjukt oförtjänt o vinna den andra, sista frågan var nåt om byggnader o bilar, trodde de skulle va nå klurigt men tog chrysler till sist o det blev vinst där.. tror du hade vunnit dne om du bara satsat 50 på sista frågan men det kanske är lite fegt (=

Postad
Imponerande spurt av Team86 i andra och de avgör i sista frågan. 1-1!

Sjuka var att de valde mode i första omgången och jag ledde med 1000 poäng där.

Var tyvärr inget team utan jag ensam hon sitter i möte av nåt slag /=