Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 Aaah måste man ju skaffa! Nåt annat bra speltips till ps3? Nåt bra att spela själv? Men det gör väl aldrig du, med tjej och kompisar å allt. Ganska tråkigt att spela själv, spelar bara Resident Evil ensam men det är till Wiiii, ganska bra tycker jag men jag har inte så mycket att jämföra med (= Finns till ps3 också men inte testat det. Ska nog göra det snart. Annars tycker jag om PRO (Pes - Pro Evolution Soccer). Jag har väl en 15 nånting spel men spelar inga av dom så alltför kul är det inte (= Edit; Största anledningen till det är att spelen blivit lite för komplicerade, man får huvudvärk av menyerna o alla 100 val och online och multiplayer osv osv osv. Gillade Colin Mcrae Rally som fan förut o köpte till PS3an nu men som sagt, gav mig bara huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 enda spelet man egentligen behöver till ps3 är Rockband. Btw shahin har beställt buzz nu, hör jag "clash of the titans"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 enda spelet man egentligen behöver till ps3 är Rockband. Btw shahin har beställt buzz nu, hör jag "clash of the titans"? Jag är obesegrad så bring it on (= Jo jag har inte spelat Rockband men kört Guitar Hero och det är ganska kul. Antar rockbandet är ännu roligare. Men det är grymt tråkigt om man lirar 2-3st och skillnivån skiljer ganska stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Ganska tråkigt att spela själv, spelar bara Resident Evil ensam men det är till Wiiii, ganska bra tycker jag men jag har inte så mycket att jämföra med (= Finns till ps3 också men inte testat det. Ska nog göra det snart. Annars tycker jag om PRO (Pes - Pro Evolution Soccer). Jag har väl en 15 nånting spel men spelar inga av dom så alltför kul är det inte (= Edit; Största anledningen till det är att spelen blivit lite för komplicerade, man får huvudvärk av menyerna o alla 100 val och online och multiplayer osv osv osv. Gillade Colin Mcrae Rally som fan förut o köpte till PS3an nu men som sagt, gav mig bara huvudvärk. Ok, ja man gillade tv-spel bättre förr, numera står det mest där för de fina minnen man har från Tony Hawk, Final Fantasy VII, Crash bandicoot och everybodys golf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 redo igen om du kan, skulle skjutsa en bas. Slutade med 2800 i fortkörningsböter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 redo igen om du kan, skulle skjutsa en bas. Slutade med 2800 i fortkörningsböter.. gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 1-1 weeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 fan ägd i sista omgången, 80tals musik inte min grej, 1-1! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 lol safariproffs (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 Nåt ämne du är dålig på ? 1-2 (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 pro soccer WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Den var tajt..... 2-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 haha denna var mest spännande, sjukt skön seger, var på fittlåret! kul med fråga om pro också efte jag tjatat om det (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 sista avgörande kämpa kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
partyman Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 yo and nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 I Am The Champion No Time For Losers...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. kom på precis efter boom boom becker! Han ledde från börrjan till nästsista frågan få jag ledde sen fick jag hjärnsläpp sista frågan.. wp! 3-2 till dig, sjukt spännande (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 revanch framått natten???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Hånar ni mej totalt om jag tror Oklama klarar HCP 8.5 i natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 revanch framått natten???? Vet ej, tjeje fyller år imorgon och hon gillar uppmärksamhet så vi ska eventuellt ut när hon kommer hem från plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2008 Hånar ni mej totalt om jag tror Oklama klarar HCP 8.5 i natt? Hemmaplan o allt, why not.. Tycker San Antonio till 2,25 ser riktigt bra ut. Utah hemma är nog också bra. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Sjukare att vårt system är bullet proof. Varje gång vi väljer ut en match som bra spel torskar dom med 30p (= Phoenix ägde. Men vågade inte lita på systemet hehe haha ja faktiskt. Detroit måste ju va nattens spik? Annars känns det ju som att phoenix har stor chans mot utah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Suger i Buzz tarmen här, var håller du hus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 19 November , 2008 Rapport Share Postad 19 November , 2008 Hur gick det med utmaningarna du skulle köra? Eller var det bara för att dra ideer till nya sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts