Norpen Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 någon mer sida än Svspel som funkar med internetbanken och visa ung ? vore bra om någon mer sida än svenskaspel acceperar internetbanken via VISA ung. /norpen bustat 38K mot sonnert...... Citera
rymz2008 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 PokerStars ska ta Visa Ung. Citera
Tottyville Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 någon mer sida än Svspel som funkar med internetbanken och visa ung ? vore bra om någon mer sida än svenskaspel acceperar internetbanken via VISA ung. /norpen bustat 38K mot sonnert...... Vad är din fråga? Citera
FreePlopp Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Skaffa ett "riktigt" Visakort? Eller vill inte mamma gå med på det? Citera
rymz2008 Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Vad är din fråga? Han undrar ifall det finns någon annan pokersite än SvS som accepterar Visa Ung. Citera
Iggan Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Skaffa ett "riktigt" Visakort? Eller vill inte mamma gå med på det? Jag har själv VISA Ung kort hos Swedbank, man kan bara fixa ett e-kort kopplat till kontot och då har man ett "riktigt" e-VISA kort som bara funkar över internet. Har för mig att det inte är så enkelt att få VISA kort hos Swedbank, tror att man måste ha ett fast inkomst. Citera
León Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Jag fick då en VISA-kort hos Swedbank utan fast inkomst... Dock kunde jag inte få kredit på mitt kort, vilket jag ändå inte behöver/vill ha. Citera
Tottyville Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 Han undrar ifall det finns någon annan pokersite än SvS som accepterar Visa Ung. Aha okej! Citera
StuUngar Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Om man studerar säger (iaf min bank) nej till "riktiga" bankkort. Men det finns en väldigt enkelt lösning. Skaffa dig ett e-kort (görs via internet). Det finns under fliken "våra kort" på Swedbank och sedan skapar du e-kort (smidigt eftersom du slipper gå på banken). Det som händer då är att du får ett kort som är unikt för varje transaktion och siten uppfattar kortet som "riktigt" (dvs vanligt visa kreditkort). Så lätt är det. Citera
jepep Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 någon mer sida än Svspel som funkar med internetbanken och visa ung ? vore bra om någon mer sida än svenskaspel acceperar internetbanken via VISA ung. /norpen bustat 38K mot sonnert...... visa ung fungerar nästan på alla sajter... jag har använt mitt på bl.a. pokerstars, fulltilt, ett antal ongame sajter och några fler småsajter. Den enda sajt jag inte kunnat använda det på är svs men det är för att jag inte har någon internetbank.... Citera
Recommended Posts