Gå till innehåll

någon mer sida än Svspel som funkar med internetbanken och visa ung ?


Norpen

Recommended Posts

Skaffa ett "riktigt" Visakort? Eller vill inte mamma gå med på det? :roll:

 

Jag har själv VISA Ung kort hos Swedbank, man kan bara fixa ett e-kort kopplat till kontot och då har man ett "riktigt" e-VISA kort som bara funkar över internet. Har för mig att det inte är så enkelt att få VISA kort hos Swedbank, tror att man måste ha ett fast inkomst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man studerar säger (iaf min bank) nej till "riktiga" bankkort. Men det finns en väldigt enkelt lösning. Skaffa dig ett e-kort (görs via internet). Det finns under fliken "våra kort" på Swedbank och sedan skapar du e-kort (smidigt eftersom du slipper gå på banken). Det som händer då är att du får ett kort som är unikt för varje transaktion och siten uppfattar kortet som "riktigt" (dvs vanligt visa kreditkort).

Så lätt är det.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon mer sida än Svspel som funkar med internetbanken och visa ung ?

 

vore bra om någon mer sida än svenskaspel acceperar internetbanken via VISA ung.

 

/norpen bustat 38K mot sonnert......

 

visa ung fungerar nästan på alla sajter... jag har använt mitt på bl.a. pokerstars, fulltilt, ett antal ongame sajter och några fler småsajter.

Den enda sajt jag inte kunnat använda det på är svs men det är för att jag inte har någon internetbank....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...