latti Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Syyyyn! jag hade även höjt tillbaka preflop Citera
rymz2008 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Syyyyn! jag hade även höjt tillbaka preflop JJ kanske inte är den starkaste handen att reraisa pre med om sedan en flop kommer A5K let's say. Syna raisen räcker imo. Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 JJ kanske inte är den starkaste handen att reraisa pre med om sedan en flop kommer A5K let's say. Syna raisen räcker imo. Reraisar du någon hand pre förutom AA? Eller ens den? Floppen kan ju komma KKQ, och då kan du ligga dåligt till. Citera
Prislapp Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Vad var tanken bakom floppraisen här? Citera
rymz2008 Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Reraisar du någon hand pre förutom AA? Eller ens den? Floppen kan ju komma KKQ, och då kan du ligga dåligt till. Jodå det gör jag allt, men jag anser att JJ inte är en väldigt bra hand postflop. Citera
Rebonius Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Postad 12 Oktober , 2008 Jodå det gör jag allt, men jag anser att JJ inte är en väldigt bra hand postflop. Det är den. För att veta vart grabben står.. Jag borde nog bestämt mig vad jag skulle gjort senare i handen redan här. Nå, vad fick du veta? Citera
Prislapp Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Postad 13 Oktober , 2008 För att veta vart grabben står.. Jag borde nog bestämt mig vad jag skulle gjort senare i handen redan här. Säger som rebonius, och vad fick du veta? Att raise/folda den här floppen med JJ är otroligt otroligt kallt. Citera
Recommended Posts