The Grand Bark Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Idag: akustisk gitarr. Coolaste inspelningen av gamla Gitarrboogie jag någonsin hört! Snubben har jag däremot aldrig hört talas om förut. Tommy Emmanuel Dominic Frasca Citera
CopShootCop Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Fan va sköna gitarrsolon! Tack för länken! Citera
Jimbolito Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Kanske inte renrakad musikvideo, men lätt sevärdast någonsin.. Citera
Pey Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Kanske inte renrakad musikvideo, men lätt sevärdast någonsin.. Måste verkligen fråga här. Är det där det mest sevärda någosin, eller är det någon liten tjej som gör en tråkig version av en tråkig låt? Citera
omalley Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Ingen officiell musikvideo men klassisk: Citera
brainslicer Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Phantom of the Opera - Antonio Banderas & Sarah Brightman Citera
Saint_Bjorn Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Postad 14 November , 2008 Äh, Fred Astaire.... Då är originalet mycket bättre Citera
omalley Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Äh, Fred Astaire.... Då är originalet mycket bättre Ajabaja! Egenreklam är förbjudet på detta forum . Citera
Saint_Bjorn Postad 15 November , 2008 Författare Rapport Postad 15 November , 2008 Ajabaja! Egenreklam är förbjudet på detta forum . Äsch... Kuriosa: den som spelar Frankensteen's monster i Brooks-filmen är han som spelar pappan i "Everybody loves Raymond" (om nån sett den serien). Citera
omalley Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 På tal om Frankenstein. Undrar om han inte skapade Peter Cetera också! Citera
ltdrichard Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Väldigt länge tyckte jag denna video var top notch: http://se.youtube.com/watch?v=QZbTpANdI54 Men jag insåg att detta verkligen äger allt: http://se.youtube.com/watch?v=CmVPk3hqiTI Nu jävlar ägde jag ut alla videos på forumet! PWNED!!! LOL! *denna detta och inga taggar, hjläp mig med taggarna någon... Citera
Saint_Bjorn Postad 15 November , 2008 Författare Rapport Postad 15 November , 2008 På de flesta youtube-klipp finns en embed-sträng i en ruta till höger. Kopiera den, klistra in i ditt inlägg och omge strängen med [ youtube ] sträng [ /youtube ] (men utan mellanslag, var tvungen att lägga in dem för att kunna visa) . Citera
ltdrichard Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 . Så mellanslag does it! Tack du tack du tack ska du ha så long du so lång du! Citera
beidegard Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 +1 Kryddar med en lite mindre välproducerad men ack så genial video. åhhhhhhhhhhhh den är den bästa lätt!!! Citera
brainslicer Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Bear McCreary - Prelude to a War(Battlestar Galactica Soundtrack, season 2) Mindblowing musik, skickligt ihopklippa krigsvideon till musiken... Powerfull stuff Citera
Tiggr Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Om vi ändå är inne på krigsmusikvideos måste väl ändå Astrids mästerverk vara med på listan. Citera
brainslicer Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 fast de där gick ju inte precis i takt med musiken... Citera
brainslicer Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Inte nån speciell video men 63-årige Ritchie Blackmore förtjänar ju ett inlägg när man nu råkade springa på han ....och är ju svårt att hitta gladare musik... You know... back in 60s, Smoke on the Water - Deep Purple, Rainbow... Blackmore's Night - Locked Within The Crystal Ball Blackmore's Night - Under a Violet Moon Citera
Matfrid Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Ny platta med Soundtrack of our lives - Communion. Ebbot ftw! En av låtarna framförd i kyrkan http://webbtv.dn.se/dnavd3player.aspx?id=4648 Citera
brainslicer Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Comon, japanske kicka$$ rock Citera
Saint_Bjorn Postad 23 December , 2008 Författare Rapport Postad 23 December , 2008 Ok, det här är inte direkt en video, men jag kan inte låta bli så här i juletider. Upp med tändaren, fäll en tår,...eeeh...njut och skänk en tanke till de arma! Citera
brainslicer Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Nu e de slut på julen, slakta tomten och leta reda på knarksprutan... Några låtar ur Repo har tydligen hittat till tuben, good shit, särskilt den sista. Zydrate Anatomy - Paris Hilton, Terrance Zdunich, Alexa Vega Chase the Morning - Sarah Brightman, Alexa Vega, Nancy Long Legal Assassin - Anthony Stewart Head Totalt är de väl 50+ låtar enligt wiki, fortsätter de så här blir de ju kult... Citera
Recommended Posts