Juggler Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Island har ju lite problem för tillfället. Det har bland annat visat sig genom att det totala värdet av företagen på den isländska börsen är ungefär 70 miljarder SEK. Det är ju en spottstyver; om vi skramlar lite kan vi nog få ihop den summan. Ska jag starta ett neteller-konto för ändamålet? http://www.e24.se/analys/makroekonomi/artikel_758847.e24 Citera
stonethailand Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 med Hata's senaste år kombinerat med rebonius klonk-skillz så varför inte? CDS kan leda intåget till Smirnoff-ICEland Citera
HataB2B Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 med Hata's senaste år kombinerat med rebonius klonk-skillz så varför inte? CDS kan leda intåget till Smirnoff-ICEland PM:a mig vilket sittplatsnummer du har så kanske du får finfrämmat på läktaren! Citera
bossbaver Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Kan vi vänta tills den 25? Jag är på isf. Jag vill köpa ett par GAYsrar Citera
Waggho Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 CDS kan leda intåget till Smirnoff-ICEland Kan vi vänta tills den 25? Jag är på isf. Jag vill köpa ett par GAYsrar Det här påminde mig om den gamla pentagon-sketchen med Felix Herngren som killen som inte fattar skämtet ("vilket rakt hår du har." "JA!") Citera
mr-flow Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Det här påminde mig om den gamla pentagon-sketchen med Felix Herngren som killen som inte fattar skämtet ("vilket rakt hår du har." "JA!") hahaha Citera
brainslicer Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 ryssarna köper nato grundarlandet, dom var inte sena med sina miljarder i stöd till island. hägrar oljan vid nordpolen? förstärka strategiska positioner inför utvinningen? Citera
Saint_Bjorn Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Postad 10 Oktober , 2008 Finns ju billigare elektriska riskokare. Citera
Tomtah Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Finns ju billigare elektriska riskokare. Lol well played sir Citera
JoeFalk Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Postad 15 Oktober , 2008 Det här påminde mig om den gamla pentagon-sketchen med Felix Herngren som killen som inte fattar skämtet ("vilket rakt hår du har." "JA!") LOL:lol: Citera
Recommended Posts