Gå till innehåll

Allt om webbläsare!


Xacer

Recommended Posts

jag undrar om det är någon annan än jag som använder en annan vebbläsare än IE. Jag använder Modzilla Firefox och jag har problem med expekt poker klient. Jag kan varken kolla rake hands kan inte heller ta ut eller sätta in. Så det jag undrar igentligen är om det fins fler som använder modzilla och lirar på Expekt som har samma problem.

 

* Grattis till Allt om-tråden - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kors i taket! Stoppa pressarna! Holly molly! Har QoS verkligen missat att denna tråd kanske inte riktigt hör hemma i "Övriga Pokerformer" !?

:-o:lol:

Någon måste ha drogat honom och låst in honom i en källare.

 

It puts the lotion on its skin or else its gets the hose!

 

/TF - använder Firefox utan problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men vad kan det vara har haft en breväxling med expekt nu ett flertal gången å de kan logga in på mitt konto utan något problem. det är ganska drygt att maila om man ska ta ut eller sätta in pengar.

 

Någon som har någon ide?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Jag tror att det handlar om cookies! Rensar du dem så kommer du kunna logga in.

 

Det är en bugg i phpbb-forumen som orsakar det hela. Du brukar vara inne och läsa på något annat forum (som kör phpbb) också?

 

Testa som sagt att rensa cookies, då bör det ordna sig. Sedan får du väl försöka lokalisera vilka två forum det är som krockar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kakor hade jag problem med också. Jag kan tipsa om en extension som heter cookieculler, som gör att man kan behålla vissa kakor och ta bort alla andra varje gång man startar ff.

 

Gör pokerforum_data protected, och ställ in programmet (cookieculler, ej firefox) på att rensa alla andra cookies. Inga mögliga kakor i burken, och inget behov att logga in. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

När jag kör igång SS klient så buggar firefox ur.

 

Så här: Jag kör igång SS och spelar på några bord. I samma veva försöker jag starta Firefox (version 1.5.0.6). Då kommer timglaset upp och sedan händer ingenting. I aktivitetshanteraren ser man att en firefoxprocess är startad och den går ej att stänga. Jag har även testat att döda processen med APT och Process Explorer utan framgång. Totalt jävla omöjligt. Någon som har samma problem eller ett förslag till fix?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...