Gå till innehåll

rakeback.se dålig affe?


Odrike

Recommended Posts

De ger ett riktigt dåligt intryck. Har försökt få kontakt med dem i mer än en vecka. De missköter sig också gentemot de som har bidragit till nya kunder. Deras RAF system funkar dåligt.

 

Som jag har förstått det så är rakeback.se ett skin till rakebucks.com och rakemenot.com så man får väl anta att de är lika dåliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi fick diskutera lite fram och tillbaks internt. Här kommer tråden tillbaks.

 

Våra regler är just nu:

d) Användare emellan får diskutera olika rakebackaktörer. Här gäller dock ett utvidgat egenreklamförbud: Har du ägarintressen i rakebacksajter, eller om din polare har det, så kommer det att klassas som egenreklam (dvs varning/avstängning). Det här kommer vara en helt godtycklig bedömning från fall till fall, och uppenbarligen kommer en användare med fem inlägg uppfattas som spammare när en användare med 500 inlägg kommer igenom med samma inlägg. Vi kommer inte vara lika inför lagen. Den här punkten kommer säkerligen att "mogna" alltefter tiden går.

 

Uppenbarligen gäller den godtyckliga bedömningen även åt andra hållet också, varför vi nu har deletat några poster från en användare med bara två inlägg.

 

Ny regel har härmed införts: En sajt som diskuteras i negativ ordalydelse har replikrätt via oss administratörer (gdaily, devalanteriel eller Juggler79)

 

Rakebackaktörens replik:

 

Att vårat RAF system inte funkar så som det bör är vi fullt medvetna om och jobbar för fullt med nya lösningar som vi kommer implementera inom kort. Om du som du säger inte har fått svar på en vecka eller t o m en månad är det självklart riktigt riktigt dåligt och vi får internt ta reda på hur det kan komma sig att vissa mail förblir obesvarade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Jag gillar verkligen itne dem heller. Först skulle jag skaffa rakeback med full tilt.. vilket gick efter lite email. Skulle senare skaffa rakeback hos william hill. Vilket inte heller vill dyka upp under mina sidor.. Skriver till dem.. får inget svar på en vecka,, skriver igen.. får ett svar som säger att de ordnar det.. efter 2 veckor händer ingenting.. och skriver till dem igen o har inte fått ett sketet svar på hur länge som helst... Sämst support enlit mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar verkligen itne dem heller. Först skulle jag skaffa rakeback med full tilt.. vilket gick efter lite email. Skulle senare skaffa rakeback hos william hill. Vilket inte heller vill dyka upp under mina sidor.. Skriver till dem.. får inget svar på en vecka,, skriver igen.. får ett svar som säger att de ordnar det.. efter 2 veckor händer ingenting.. och skriver till dem igen o har inte fått ett sketet svar på hur länge som helst... Sämst support enlit mig.

 

Känner igen mig i detta. Har valt att inte ta del av deras erbjudanden i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...