SunTzu Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 AK5a, jag tar hela ön tillfånga, sen förlitar jag mig på stockholmssyndromet och startar mitt eget ö-rike. Bygger båtar och blir piratkung. Citera
Upgrade Postad 8 Oktober , 2008 Rapport Postad 8 Oktober , 2008 En uppblåsbar docka lär ju medtagas, väger inget och tar ingen plats i packningen. Lär ju används flitigt om man inte kan hitta "bättre" alternativ. Heck, jag kan tillockmed tänka mej att låna ut den till de andra manliga deltagarna på ön, vilket resulterar i att jag både blir sjukt populär och inte utröstad så länge jag har den = Vinst! Citera
mr-flow Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 En uppblåsbar docka lär ju medtagas, väger inget och tar ingen plats i packningen. Lär ju används flitigt om man inte kan hitta "bättre" alternativ. Heck, jag kan tillockmed tänka mej att låna ut den till de andra manliga deltagarna på ön, vilket resulterar i att jag både blir sjukt populär och inte utröstad så länge jag har den = Vinst! haha, jävligt bra stämpel i sverige sen Citera
popquee Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 smällar man får ta, han blir kändis:-) Citera
OsantVassSpelare Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/article4172342.ab Namn: Christian Ternstedt. Ålder: 28. Bor: Bankeryd. Yrke: Egenföretagare, spelbranschen. Familj: Fru. Sökte Robinson för att: ”Robinson är den enda dokusåpa jag skulle kunna tänka mig att söka och precis den utmaning jag behövde just nu.” Speciellt med Christian: Han är en duktig pokerspelare. Citera
heltok Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/article4172342.ab Namn: Christian Ternstedt. Ålder: 28. Bor: Bankeryd. Yrke: Egenföretagare, spelbranschen. Familj: Fru. Sökte Robinson för att: ”Robinson är den enda dokusåpa jag skulle kunna tänka mig att söka och precis den utmaning jag behövde just nu.” Speciellt med Christian: Han är en duktig pokerspelare. lol wp Citera
Absint Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 ololol Namn: Erik Rydberg. Ålder: 23. Bor: Åkersberga. Yrke: Innebandyinstruktör. Familj: Sambo. Sökte Robinson för att: ”Jag är en spelmänniska, jag spelar World of warcraft och brädspel hela tiden. Det här är ett spel som bara 18 personer får spela i år, så varför inte ta chansen liksom.” Speciellt med Erik: Han spelar dataspel runt 60 timmar per vecka. Citera
Rooney Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Vilken jävla kombo. Inte nog med att han är "innebandyinstruktör" liksom Citera
kraclob Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 ololol Namn: Erik Rydberg. Ålder: 23. Bor: Åkersberga. Yrke: Innebandyinstruktör. Familj: Sambo. Sökte Robinson för att: ”Jag är en spelmänniska, jag spelar World of warcraft och brädspel hela tiden. Det här är ett spel som bara 18 personer får spela i år, så varför inte ta chansen liksom.” Speciellt med Erik: Han spelar dataspel runt 60 timmar per vecka. Citera
Skanke Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Namn: Mikael Korinder Ålder: 29. Bor: Stockholm, vad annars Yrke: Pokerlevlare på Lunibet Familj: Blondinerna står i kö..... Sökte Robinson för att: "Det var några som sökte åt mig. Fråna ansöka:Svenska folket skulle köpa en ny tv var om de fick se denna tomte upphängd i ballarna från en palm med övriga deltagare kastandes igelkottar på honom. Speciellt med Mikael: Ja du kan skriva upp att det är något speciellt med Mikael... Citera
Gaston116 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Poker spelaren som är med grundade Wasa Poker som sedan köptes upp för flera miljoner, varför skulle man vilja vara med i robinson om man inte behöver pengarna? Citera
sexyterran Postad 13 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2009 Namn: Mikael KorinderÅlder: 29. Bor: Stockholm, vad annars Yrke: Pokerlevlare på Lunibet Familj: Blondinerna står i kö..... Sökte Robinson för att: "Det var några som sökte åt mig. Fråna ansöka:Svenska folket skulle köpa en ny tv var om de fick se denna tomte upphängd i ballarna från en palm med övriga deltagare kastandes igelkottar på honom. Speciellt med Mikael: Ja du kan skriva upp att det är något speciellt med Mikael... allvar? finns den här människan? Citera
jaroiten Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 allvar? finns den här människan? Google is your friend. Enda bilden som kom upp. Alltså måste han vara någon utav dem. Citera
Bluwajt Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Hoppas ni skojar ang Korinder? Citera
Skanke Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Hoppas ni skojar ang Korinder? klart de gör... Citera
Jennez Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Google is your friend. Enda bilden som kom upp. Alltså måste han vara någon utav dem. Inte för att jag är snyggast i världen men killen i översta raden, fjärde från vänster... cracks me up! Citera
jaroiten Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Inte för att jag är snyggast i världen men killen i översta raden, fjärde från vänster... cracks me up! Han som ligger ner har nog också en rätt så hög snyggast.se rating. Citera
Bluwajt Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Han som ligger ner har nog också en rätt så hög snyggast.se rating. Frågan är om det är någon som skulle snitta över 5. Möjligtvis nedre raden de två till höger, och översta de två längst till vänster imo. Citera
PokerminatorTT1 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Han som ligger ner har nog också en rätt så hög snyggast.se rating. ja han är helt klart 9,5 hade varit en klockren 10a om han kunde skaffa sig håckeyfrillan som killen längst bak har. Citera
#LOUDmouth# Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 Namn: Mikael KorinderÅlder: 29. Bor: Stockholm, vad annars Yrke: Pokerlevlare på Lunibet Familj: Blondinerna står i kö..... Sökte Robinson för att: "Det var några som sökte åt mig. Fråna ansöka:Svenska folket skulle köpa en ny tv var om de fick se denna tomte upphängd i ballarna från en palm med övriga deltagare kastandes igelkottar på honom. Speciellt med Mikael: Ja du kan skriva upp att det är något speciellt med Mikael... Lol Appropå "näringsdepåer" att leva av på ön eller? /#LOUDmouth# Citera
mr-flow Postad 13 Januari , 2009 Rapport Postad 13 Januari , 2009 ja han är helt klart 9,5 hade varit en klockren 10a om han kunde skaffa sig håckeyfrillan som killen längst bak har. Med betonging på KUNDE, då hans hårväxt ser ut att hålla i typ 2 år till. Citera
Recommended Posts