Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

En uppblåsbar docka lär ju medtagas, väger inget och tar ingen plats i packningen. Lär ju används flitigt om man inte kan hitta "bättre" alternativ. Heck, jag kan tillockmed tänka mej att låna ut den till de andra manliga deltagarna på ön, vilket resulterar i att jag både blir sjukt populär och inte utröstad så länge jag har den = Vinst!

• 2 weeks later...
Postad
En uppblåsbar docka lär ju medtagas, väger inget och tar ingen plats i packningen. Lär ju används flitigt om man inte kan hitta "bättre" alternativ. Heck, jag kan tillockmed tänka mej att låna ut den till de andra manliga deltagarna på ön, vilket resulterar i att jag både blir sjukt populär och inte utröstad så länge jag har den = Vinst!

haha, jävligt bra stämpel i sverige sen :)

• 2 months later...
Postad

ololol

Namn: Erik Rydberg.

Ålder: 23.

Bor: Åkersberga.

Yrke: Innebandyinstruktör.

Familj: Sambo.

Sökte Robinson för att: ”Jag är en spelmänniska, jag spelar World of warcraft och brädspel hela tiden. Det här är ett spel som bara 18 personer får spela i år, så varför inte ta chansen liksom.”

Speciellt med Erik: Han spelar dataspel runt 60 timmar per vecka.

Postad
ololol

Namn: Erik Rydberg.

Ålder: 23.

Bor: Åkersberga.

Yrke: Innebandyinstruktör.

Familj: Sambo.

Sökte Robinson för att: ”Jag är en spelmänniska, jag spelar World of warcraft och brädspel hela tiden. Det här är ett spel som bara 18 personer får spela i år, så varför inte ta chansen liksom.”

Speciellt med Erik: Han spelar dataspel runt 60 timmar per vecka.

:shock:

Postad

Namn: Mikael Korinder

Ålder: 29.

Bor: Stockholm, vad annars

Yrke: Pokerlevlare på Lunibet

Familj: Blondinerna står i kö.....

Sökte Robinson för att: "Det var några som sökte åt mig. Fråna ansöka:Svenska folket skulle köpa en ny tv var om de fick se denna tomte upphängd i ballarna från en palm med övriga deltagare kastandes igelkottar på honom.

Speciellt med Mikael: Ja du kan skriva upp att det är något speciellt med Mikael...

Postad

Sökte Robinson för att: "Det var några som sökte åt mig. Fråna ansöka:Svenska folket skulle köpa en ny tv var om de fick se denna tomte upphängd i ballarna från en palm med övriga deltagare kastandes igelkottar på honom.

Speciellt med Mikael: Ja du kan skriva upp att det är något speciellt med Mikael...

allvar? finns den här människan?

Postad
Google is your friend.

1769ag9.jpg

Enda bilden som kom upp. Alltså måste han vara någon utav dem.

Inte för att jag är snyggast i världen men killen i översta raden, fjärde från vänster... cracks me up! :mrgreen:

Postad
Han som ligger ner har nog också en rätt så hög snyggast.se rating.

Frågan är om det är någon som skulle snitta över 5. Möjligtvis nedre raden de två till höger, och översta de två längst till vänster imo.

Postad

Lol

Appropå "näringsdepåer" att leva av på ön eller? :roll:

/#LOUDmouth#