Gå till innehåll

yesz - Ny inställning, nytt tålamod!


yesz

Recommended Posts

Hallå!

 

Då var det dags igen!

 

Hade tänkt ta och börja spela poker igen, eftersom pengarna börjar ta slut. Det kanske var att överdirva, men suget för att spela poker är helt enkelt tillbaka.

 

Nu med en helt ny inställning. Det behöver inte gå fort och vinna en masssa, utan jag spelar i min egen takt. Började spela för någon vecka sedan efter ett rätt långt uppehåll.

 

Under den poker fria perioden har jag endast spelat ett fåtal turneringar där jag ligger några tusenlappar plus och ett bästa resultat på en 7:de plats i redbets söndagsturre.

 

Känns som jag kommer att ha ett bra tålamod nu när jag inte spelat på ett tag. Målet blir att kunna spendera lite extra pengar varje månad med hjälp utav vinsterna, och även lägga spara lite pengar. En söndagsklonk skulle inte heller sitta helt fel!

Varit nära nu ett par gånger men aldrig nått ända fram :rolleyes:

 

Kommer att spela nl50-nl100 @prima

Ses vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har inte blivit något spel sedan jag startade om på nytt, eller lite idag. Några inköp plus och det känns riktigt bra. Ska nog försöka mig på någon turnering till veckan då jag är hockey fri.

 

Någon som har information om ept? eller vet vart man kan hitta info om det? sugen på kvala in dit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar någon liten turre hos prima, 2/3. Får se hur det slutar.. Men minst 10 extra inköp till rullen är aldrig fel :)

Slutade 3a... eller vi splittade potten. Jag fick 810 och han som vann 870.. så helt okej med tanke på att jag hade minst marker kvar :)

 

Så semiklonk eller nått, inte allt för mycket pengar men alltid något!

wiiihoo :]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte ut ur turren med KK vs AK...

 

Brukade spela HU förut får se om jag börjar igen, men just nu känns det som att 6-manna passar bäst. Jag levlar inte, upp 40 inköp på nl50, men backade 2 st på nl100. Fortfarnde en kanon dag enligt mig.

 

 

Kommer forsätta på nl100 tills jag känner att det börjar gå riktigt utför.

 

cya

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...