Gå till innehåll

skaz NL$400-600 Ongame


skaz

Recommended Posts

Instämmer med 3beten, tycker som sagt att hela handen är felspelad. Normalt sett squeezar jag här, men fick ngt hjärnsläpp.

 

Vad är bästa linjen nu när jag har synat? Känns som att jag kan donka ut eftersom pfraiser inte kommer cbeta så mkt av sin range här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 611
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirat klart för dagen, slutar 2 inköp upp och är återigen grön för månaden. Känns skönt att äntligen ha fått gräva igen backet från NL400. Kommer dock inte bli mer lir på NL400 förrän nästa månad pga skinbyte

 

Morgondagens projekt blir att kliva upp vid 9 för att käka frukost och träna. På eftermiddagen ska jag klippa mig tror jag, börjar bli jävligt långhårig. Kvällen kommer att ägnas till grind.

 

 

Ngn som orkar folda river här? Slår vi ngt som FI(39/18/2) donkar med?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

UTG ($289.65)

Hero (MP) ($201.45)

CO ($259.10)

Button ($293.50)

SB ($264.20)

BB ($232.45)

 

Preflop: Hero is MP with Aspade.gif, Aheart.gif

CO calls $2, 1 fold, Hero raises $8, 3 folds, CO calls $6

 

Flop: ($19) 10club.gif, Aclub.gif, 7heart.gif(2 players)

CO checks, Hero bets $13, CO calls $13

 

Turn: ($45) 8heart.gif(2 players)

CO checks, Hero bets $36, CO calls $36

 

River: ($117) 6heart.gif(2 players)

CO bets $65, Hero calls $65

 

Total pot: $247

 

_____________________________

 

Dagens skönaste:

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

BB ($189)

UTG ($363.05)

Hero (MP) ($230.88)

CO ($386.10)

Button ($327.70)

SB ($69.15)

 

Preflop: Hero is MP with Kclub.gif, Kdiamond.gif

CO raises $7, 2 folds, Button raises $12, 1 fold, Hero raises $38, 1 fold, Button calls $28

 

Flop: ($88) 5diamond.gif, 7club.gif, Qclub.gif(2 players)

Hero bets $48, Button calls $48

 

Turn: ($184) 4spade.gif(2 players)

Hero bets $71, Button raises $142, Hero raises $71.88 (All-In), Button calls $0.88

 

River: ($469.76) 3heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $469.76

 

Results:

Button had 8heart.gif, 10spade.gif (high card, Queen).

Hero had Kclub.gif, Kdiamond.gif (one pair, Kings).

Outcome: Hero won $466.76

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som spelat i AQ handen gillar jag att donka. Blir lätt att man bara checkar av ren reflex. Men som du säger kommer den ofta bli rundcheckad på flopp. Tror viket på river är bra men tror inte jag har diciplin nog att göra de själv. :P

 

AA handen orkar jag inte vika =o Vettifan vad vi slår egentligen

KK skön hand =)

 

Skönt att månaden är grön igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som spelat i AQ handen gillar jag att donka. Blir lätt att man bara checkar av ren reflex. Men som du säger kommer den ofta bli rundcheckad på flopp. Tror viket på river är bra men tror inte jag har diciplin nog att göra de själv. :P

 

AA handen orkar jag inte vika =o Vettifan vad vi slår egentligen

KK skön hand =)

 

Skönt att månaden är grön igen!

 

Hehe, nä. Blev väldigt förvånad själv över att jag lyckades folda, tror jag är slagen nästan jämt här. Är väl ungefär samma som AA-handen.

 

_________________________

 

Grindat lite ikväll, gick riktigt dåligt. Slutade runt -$800. Var väl inte direkt bästa rigg, men spelade tyvärr inte mitt A-game. Börjar bli less på Party nu så kommer gå tillbaka till Ongame. Värdet är väl egentligen bättre på Party, men kommer inte överens med klienten.

 

 

Så här såg större delen av sessionen ut:

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

CO ($310.65)

Hero (Button) ($220.05)

SB ($424.49)

BB ($629.25)

MP ($186)

 

Preflop: Hero is Button with Adiamond.gif, Kheart.gif

1 fold, BB raises $8, Hero raises $28, 2 folds, BB calls $20

 

Flop: ($59) Aspade.gif, 5club.gif, 7spade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $35, BB raises $75, Hero calls $40

 

Turn: ($209) 2heart.gif(2 players)

BB bets $526.25 (All-In), Hero calls $117.05 (All-In)

 

River: ($443.10) Aheart.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $443.10

 

Results:

Hero had Adiamond.gif, Kheart.gif (three of a kind, Aces).

BB had 7diamond.gif, 7club.gif (full house, sevens over Aces).

Outcome: BB won $850.30

 

______________________

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

UTG ($229.90)

Hero (MP) ($272.81)

CO ($476.74)

Button ($200)

SB ($201.75)

 

Preflop: Hero is MP with Kheart.gif, Aspade.gif

Hero raises $7, 3 folds, SB raises $19, Hero raises $45, SB calls $31

 

Flop: ($105) 10club.gif, Aclub.gif, Qspade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $51.50, SB raises $149.75 (All-In), Hero calls $98.25

 

Turn: ($404.50) 3club.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($404.50) 6heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $404.50

 

Results:

SB had Adiamond.gif, Qdiamond.gif (two pair, Aces and Queens).

Hero had Kheart.gif, Aspade.gif (one pair, Aces).

Outcome: SB won $402.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan han ha en bluff, och hans bet känns som en stopbet. Men han limparsynar pre, vilket gör att jag inte sätter honom på en alltför stark hand (låga pockets samt en del SC). Han skulle säkert köra samma spel med 2par/set, så synen känns given.

 

____________________

 

Spelade inget igår, och blir nog inget spel idag heller. Håller på byta skin igen, vilket tar tid. Måste vänta på ngn verificationkod. Har underhållit mig själv med att spela PES under tiden. Börjar dock bli rätt less på det nu så hoppas att jag kan få in cashen snart så att jag kan börja grinda igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget spel idag heller, som väntat. Ägnade kvällen istället åt att se Timrå-Luleå. Skönt att äntligen få se Timrå vinna. Förlorat varje ggn jag kollat. Tyckte dom spelade riktigt stabilt. Bara lite synd att de inte kunde hålla igen de sista sekunderna i andra perioden. Tror att de hade hade klarat 3p då. Roligt att se att Timrås backspel blivit bättre iår. Lehtonen hade verkligen behövts förra året. Synd bara att Robin Jonsson får speltid, gillar verkligen inte honom. Ok i landslaget men kass i Timrå. Syns även att Hahl fattas, verkligen synd att de inte kunde fått behålla honom. Tror att de hade haft ett riktigt bra lag då.

 

Imorgon åker jag hem till föräldrarna över helgen. Får se hur mkt grind de blir, men är ganska sugen så kommer nog trycka in några sessioner iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde comeback på Ongames CG-bord ikv och det kändes riktigt bra. Slutade 2 inköp upp på 500 händer. Var inga märkvärdiga händer, mest standardsituationer.

 

Är iaf hemma hos föräldrarna nu under helgen. Inte haft tid att spela ngt då gårdagens bussresa blev väldigt utdragen. Fick bland annat stå, i kyla, och vänta på en 1h försenad buss. Kom till slut hem 2h efter förväntad ankomsttid.

 

Idag har jag haft fullt upp. Blivit en hel del hockey. Började med att se HV-SAIK. Hyffsad match, roligt att SAIK fick kvittera och ta bonuspoängen. Såg därefter Linköping-Timrå. Väldigt underhållande match där Timrå fick med sig 2-2 in i första periodpausen. Lite oförtjänt då Linköping faktiskt var bättre. Kändes dock som att Timrå tar över matchen med sitt 2-3-mål, och när det stod 2-5 kändes det som att matchen var över. Skönt att de börjar klättra i tabellen. Hade tänkt tippa under 5,5 mål i denna match, tur att jag skippade det. :-)

 

Får se hur jag gör imorgon. Tror nog att jag skippar turrarna, var så jävla kall förra söndagen. Kommer nog grinda lite istället. Åker nog tillbaks till Umeå på måndagen, så tänker ta tag i grinden ordentligt då.

 

 

 

FI spelar runt 20/15/3, vet dock inte ifall han är vinnande. Sett honom förlora en del. Vet inte huruvida jag gillar min linje på turn, bästa linjen måste vara att beta turn igen?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

MP ($108.40)

Button ($205.30)

SB ($270.70)

BB ($372.10)

Hero (UTG) ($198.40)

 

Preflop: Hero is UTG with 9heart.gif, Aheart.gif

Hero raises $7, 1 fold, Button calls $7, 2 folds

 

Flop: ($17) Qclub.gif, 10heart.gif, 5spade.gif(2 players)

Hero bets $13, Button calls $13

 

Turn: ($43) 3heart.gif(2 players)

Hero checks, Button bets $20, Hero raises $67, Button calls $47

 

River: ($177) Jheart.gif(2 players)

Hero bets $111.40 (All-In)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI spelar runt 20/15/3, vet dock inte ifall han är vinnande. Sett honom förlora en del. Vet inte huruvida jag gillar min linje på turn, bästa linjen måste vara att beta turn igen?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

MP ($108.40)

Button ($205.30)

SB ($270.70)

BB ($372.10)

Hero (UTG) ($198.40)

 

Preflop: Hero is UTG with 9heart.gif, Aheart.gif

Hero raises $7, 1 fold, Button calls $7, 2 folds

 

Flop: ($17) Qclub.gif, 10heart.gif, 5spade.gif(2 players)

Hero bets $13, Button calls $13

 

Turn: ($43) 3heart.gif(2 players)

Hero checks, Button bets $20, Hero raises $67, Button calls $47

 

River: ($177) Jheart.gif(2 players)

Hero bets $111.40 (All-In)

 

tycker det är kasst spelat, finns typ inte en enda hand han kan folda på river som han synar din raise på turn med (förmodar att du shovar riverplanka?!). vad gör du om han shovar liksom?

 

ser ut som ett perfekt läge för ett raptorbet imo :-) dvs minbetshove.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det är kasst spelat, finns typ inte en enda hand han kan folda på river som han synar din raise på turn med (förmodar att du shovar riverplanka?!). vad gör du om han shovar liksom?

 

ser ut som ett perfekt läge för ett raptorbet imo :-) dvs minbetshove.

 

Aa, håller faktiskt med om att turnspelet är kasst. Borde egentligen betfolda turn.

 

Frågan är ju varför jag ska raptorbeta om han nu kommer syna min all-in? :-P Men visst, kan hålla med om att ett raptorbet är bra här, eftersom jag inte tror att han kommer syna alla riverbets. Sätter honom på en svag draghand/svagt par med tanke på hans halvpottsbet på turn. Trodde att jag kunde raisa bort den, men tydligen inte. FI var rätt dålig och verkade lite väl spewig, tror inte han var vinnande. KJ/J9 känns rätt logisk såhär i efterhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit dålig med updates på sistone, ska försöka bättra mig. Är iaf tillbaka i Umeå nu, men har inte hunnit lira så mkt. Har tvättat och städat idag, men hann lira drygt 500 händer nu ikväll. Slutade +$100, gick väldigt segt och kändes som att jag inte fick ngn stor hand till showdown. Beställde nyss en 24" dell tillsammans med JGrande. Kommer bli nice, behöver bara en stationär dator nu så är grindhörnan komplett. :-P

 

Hade inga speciella händer, men slänger upp denna. FI spelar typ 43/15/5.8. Rätt missnöjd med att jag inte trebetade preflop så behöver inga kommentarer om det. C/s att föredra på river eller är min donk ok?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

Hero (SB) ($360.60)

BB ($22.20)

UTG ($262.85)

MP ($208.85)

Button ($278.75)

 

Preflop: Hero is SB with Jheart.gif, Adiamond.gif

2 folds, Button raises $6, Hero calls $5, 1 fold

 

Flop: ($14) 4heart.gif, 2spade.gif, 2diamond.gif(2 players)

Hero checks, Button checks

 

Turn: ($14) Aspade.gif(2 players)

Hero bets $10, Button raises $20, Hero calls $10

 

River: ($54) Jclub.gif(2 players)

Hero bets $31, Button raises $90, Hero calls $59

 

Total pot: $234

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade GSOP Event 6 ikv och det gick helt åt helvete. Åkte ut med KQ ai på floppen K97, uppe mot KT som turnar sin T:a. Lirade lite cash efteråt, slutar runt 2 inköp upp totalt för dagen.

 

 

3betar normalt här, men ville ha med SB som är fisk. Inte det bästa turnkortet, check eller bet/push? Har $139 kvar i stacken och FI täcker mig.

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

UTG ($680.45)

Hero (Button) ($197)

SB ($327.70)

BB ($200)

 

Preflop: Hero is Button with Qclub.gif, Kclub.gif

UTG raises $7, Hero calls $7, SB calls $6, 1 fold

 

Flop: ($23) 6spade.gif, 4club.gif, 2club.gif(3 players)

SB checks, UTG bets $16, Hero raises $51, SB calls $51, 1 fold

 

Turn: ($141) 6heart.gif(2 players)

SB checks, Hero ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat en stund på eftermiddagen. Var rätt kassa bord uppe så valde att dra upp 2 HU-bord. Gick helt okej, mötte en galen spelare som lirade 66/60 med 40% 3bet. Väntade ut honom och lyckades till slut plocka tre inköp av honom. Slutade totalt $450 upp.

 

Har nog lirat klart för dagen, ska fixa käk nu och sen se Timrå-SAIK kl 19. Kanske klämmer in lite grind efter hockeyn, får se.

 

 

Vilka stats bör man ligga på HU? Låg på 47/40/3 idag, bra/dåligt? Spelar väldigt lite, men skulle gärna vilja bli bättre på det. Har sett några MasterLJ-vids på CR, men tycker att det mesta är samma sak. Har dock inte sett de allra nyaste.

 

 

Slänger upp några av de största händerna från dagens session.

 

 

I början på sessionen. Mött killen tidigare på 6max och minns att han 3betade rätt mkt, visade sig vara rätt. Andra ggn han 3betar och andra ggn jag 4betar honom. Kände verkligen att han skulle pusha light.

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) ($218)

Button ($202)

 

Preflop: Hero is SB with 8diamond.gif, 8club.gif

Hero raises $5, Button raises $20, Hero raises $49, Button raises $180 (All-In), Hero calls $147

 

Flop: ($404) 7club.gif, 5spade.gif, Kspade.gif(2 players, 1 all-in)

 

Turn: ($404) Jspade.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($404) 6heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $404

 

Results:

Button had Aclub.gif, 4spade.gif (high card, Ace).

Hero had 8diamond.gif, 8club.gif (one pair, eights).

Outcome: Hero won $403

 

__________________________

 

 

Typ andra handen mot en okänd FI

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) ($202)

SB ($198)

 

Preflop: Hero is Button with Aspade.gif, Kclub.gif

SB raises $4, Hero raises $15, SB calls $12

 

Flop: ($34) Aheart.gif, 8diamond.gif, 2diamond.gif(2 players)

Hero bets $21, SB raises $42, Hero calls $21

 

Turn: ($118) 2heart.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $139 (All-In), Hero calls $139

 

River: ($396) Jclub.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $396

 

Results:

Hero had Aspade.gif, Kclub.gif (two pair, Aces and twos).

SB had Aclub.gif, 8spade.gif (two pair, Aces and eights).

Outcome: SB won $395

 

__________________________

 

 

Samma FI från ovan, skönt att få ta tillbaka. Tycker dock att min turnbet är för liten, skulle nog betat runt 42-44.

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (Button) ($193.90)

SB ($475.10)

 

Preflop: Hero is Button with 6diamond.gif, Adiamond.gif

SB raises $3, Hero calls $2

 

Flop: ($8) 7diamond.gif, 10diamond.gif, 3club.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $9, Hero raises $28, SB calls $19

 

Turn: ($64) 9club.gif(2 players)

Hero bets $38, SB calls $38

 

River: ($140) Aclub.gif(2 players)

Hero bets $123.90 (All-In), SB calls $123.90

 

Total pot: $387.80

 

Results:

Hero had 6diamond.gif, Adiamond.gif (one pair, Aces).

SB had 10club.gif, Kspade.gif (one pair, tens).

Outcome: Hero won $386.80

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wp i palla händer imo. Gillar turnbetsizen i sista handen så vi har lite att trycka in när river blankar. Om vi nu fullföljer så har vi iallafall gett oss chansen att göra de.

 

Var egentligen bara sista handen jag var lite fundersam över, men ditt resonemang låter bra. Beten är nog ändå ok.

 

Roligt med lite kommentarer iaf! Vad/var lirar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lönehelger är nice. +$550 idag. Månaden börjar se okej ut nu, har även fått springa på/över evet de senaste sessionerna. Vann 2/2 flips idag, men hann även med att förlora en KK vs AK.

 

 

____________________________

 

 

Vääldigt tveksam till denna hand. Vet inte riktigt hur jag ska spela den. FI är rätt fiskig av sig. Vet inte riktigt vad jag slår på river men känns fel att folda.

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

Button ($240.90)

SB ($198)

Hero (BB) ($229.05)

UTG ($20)

MP ($178.55)

 

Preflop: Hero is BB with 4heart.gif, Jclub.gif

1 fold, MP calls $2, Button calls $2, 1 fold, Hero checks

 

Flop: ($7) 5club.gif, 7heart.gif, Jheart.gif(3 players)

Hero bets $5, MP calls $5, 1 fold

 

Turn: ($17) 4diamond.gif(2 players)

Hero checks, MP bets $17, Hero raises $52, MP calls $35

 

River: ($121) 8heart.gif(2 players)

Hero bets $60, MP raises $119.55 (All-In), Hero folds

 

Total pot: $241

 

 

____________________________

 

 

FI spelar 20/18 och har 15% 3bet. 23% 3bet från sb. Han har 3betat mig väldigt frekvent och jag har foldat alla gånger. OK att ta denna linje eller är en light fyrbet att föredra?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

UTG ($96.30)

Hero (Button) ($507.85)

SB ($267.55)

BB ($58)

 

Preflop: Hero is Button with 5spade.gif, 7spade.gif

UTG calls $2, Hero raises $8, SB raises $26, 2 folds, Hero calls $19

 

Flop: ($58) 2spade.gif, 2heart.gif, 4spade.gif(2 players)

SB bets $40, Hero raises $480.85 (All-In)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir sparsamt med spel idag, missar även SM då jag är bjuden på en inflyttningsfest. Har hittills tillbringat dagen på stan. Käkade någon buffé på en kinakrog, samt gjorde lite andra ärenden.

 

Ska köra en session innan utgången om borden ser bra ut. Imorgon blir det eventuellt turrar och lan med JGrande. Får hoppas på bättre rigg denna söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köra turneringar idag, men har inte direkt haft optimala förutsättningar. Lite bakis från gårdagen. Lyckades även med bedriften att kasta bort min nyckel till lägenheten för typ 1h sen. Skulle kasta ut den genom fönstret till JGrande eftersom jag var för lat för att gå ner och släppa in honom. Kastade iaf nyckeln lite för kort så att den la sig på taket ovanför ingången. Tilt.

 

Har bara köpt in mig för $400 ikv, får hoppas på nån klonk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte nyss i min sista turre, 100k på Ongame. Låg rätt pyrt till när jag hittade QQ, hamnade all in mot JJ som fick träffa set på flopp. Fick runt $580, så blev lillplus. Rätt besviken nu så här i efterhand, hade varit en bit över avg och hade eventuellt kunnat fixa ett FT.

 

Månaden slutade på +$1k, breakeven på spelet. Var 3k upp på spelet i början på månaden men dippade sen ner till -1k. Rätt nöjd med att ha tagit igen och fixat ett lillplus iaf. Blev 26k händer.

 

Tänker inte sätta upp några mål resultatmässigt. Ska ge NL400 en ordentlig chans till, ska kunna slå nivån. Annars ska jag försöka lägga ner lite mer tid på att kvala in till nån/några liveturrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skippar grinden, är rätt slö just nu och har knappt sovit något ihelgen. Har inte varit så aktiv här i dagboken, men ska försöka ändra på det nu i december.

 

 

FI spelar 41/11/1.6 och har runt 90 kvar i stacken. Vad gör vi?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

SB ($137.40)

Hero (BB) ($281.35)

UTG ($52.40)

Button ($109.80)

 

Preflop: Hero is BB with Jheart.gif, Jspade.gif

2 folds, SB calls $1, Hero raises $6, SB calls $6

 

Flop: ($16) 10heart.gif, 4heart.gif, 9spade.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $12, SB calls $12

 

Turn: ($40) 2club.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $30, SB calls $30

 

River: ($100) 2heart.gif(2 players)

SB checks, Hero ??

 

________________________

 

FI spelar 56/11/0.7 efter bara 9 händer, så relativt okänd men verkar fiskig. Given syn på river?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (3 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

BB ($145.30)

Hero (Button) ($259.70)

SB ($214.25)

 

Preflop: Hero is Button with Jclub.gif, Aspade.gif

Hero raises $7, 1 fold, BB calls $5

 

Flop: ($15) 9diamond.gif, Aclub.gif, 7diamond.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $11, BB calls $11

 

Turn: ($37) 9heart.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $25, BB calls $25

 

River: ($87) Jheart.gif(2 players)

BB bets $102.30 (All-In), Hero calls $102.30

 

Total pot: $291.60

 

________________________

 

FI verkar rätt lös och vek, har han på 44/36/3 över endast 25 händer. Dock 0% i 3bet. Ok att checka turn för att potkontrolla och syna ev riverbet? Nu i efterhand tycker jag att den planen är riktigt dålig.

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flow

 

BB ($211.15)

UTG ($347.50)

Hero (Button) ($764.65)

SB ($204)

 

Preflop: Hero is Button with 8diamond.gif, 8heart.gif

1 fold, Hero raises $7, 1 fold, BB calls $5

 

Flop: ($15) 7diamond.gif, 4diamond.gif, 7spade.gif(2 players)

BB bets $7, Hero raises $21, BB calls $14

 

Turn: ($57) Jclub.gif(2 players)

BB checks, Hero checks

 

River: ($57) 9heart.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $28, BB calls $28

 

Total pot: $113

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...