Gå till innehåll

skaz NL$400-600 Ongame


skaz

Recommended Posts

Jo den hade varit riktigt skön. Jasså? Hur ligger du till? Hur har värdet varit på 1/2? Tycker att det känts mer "grindigt" de senaste dagarna.

 

Ja, nån gång måste det vända. Hatar bara att ena dagen plussar man nöt medan dagen efter så går det åt helvete. :-P

 

Jo blivit endel som mest sitter och kastar kort, hoppas de har en bra RB deal, annars tycker jag riktigt synd om dem. Var mycke action nyss, om en timme kan det vara dött. Tiderna varierar mycket mer än för ngn vecka sen känns det som. Kan vara inbillning dock.

 

Men inte mer "bra" spelare än tidigare vad jag märkt än.

 

Ligger lite över 2k ner so far.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 611
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo blivit endel som mest sitter och kastar kort, hoppas de har en bra RB deal, annars tycker jag riktigt synd om dem. Var mycke action nyss, om en timme kan det vara dött. Tiderna varierar mycket mer än för ngn vecka sen känns det som. Kan vara inbillning dock.

 

Men inte mer "bra" spelare än tidigare vad jag märkt än.

 

Ligger lite över 2k ner so far.

 

Okej. Då gick jag om dig denna session alltså. :-P

 

Slutar 3,8k ner, maken till motriggat har jag aldrig varit med om. Evet ligger på -1,1k. Ångrar varken sista sessionen eller något spel under dagen. Gick helt enkelt inte att vinna. Kommer byta nick och sajt nu så ska sätta in lite mindre cash och grinda upp lite självförtroende på NL200 innan jag sätter mig på NL400 igen. Orkar inte lägga upp några händer då de är rätt tråkiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ 1000000000000000000000000000

 

B2b ÄR riggat. Alltså det är iaf något jävligt konstigt med slumpgeneratorn.

 

Det är dock vajjer känsla när man är på rätt sida om riggen. Då går det ju inte att förlora, synd att det är typ 3-4 dagar om året det är så:-) Gäller att skotta dom dagarna!;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får testa B2B då för att se hur mycket jag kan förlora där!

 

Äntligen lite medrigg i livet. Datorn som jag beställde 4 dec har blivit reklamerad, nu skickar de någon speldator för 10k (2,2k mer än vad den jag beställde kostade). Kommer troligen på måndag, woho! Fick även in föregående månads rb för $1,5k. Snart plus igen. Sen så började Scrubs idag igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gått rätt dåligt idag, tror jag är runt -700 på NL200. Gjort något spewigt spel, men överlag så är jag nöjd med mitt spel. Har testat att lösa upp mig, kanske är fel läge att göra det nu när jag träffar sämre än FI. Blir troligen en session inatt. Nu ska jag se 90210!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en session till med tanken att det inte kunde gå sämre, såååå fel jag hade. -$1,2k idag. Tre raka backdagar, vågar inte kolla hur mycket det är tillsammans. Får se hur jag laddar om, kanske tar en paus ett tag. Tycker dock att det är ett dåligt alternativ eftersom jag spelar bra poker. Har kollat igenom de flesta händerna och skulle spela de flesta händerna likadant igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan lite "skönt" att höra att de går lika illa för alla på Ongay just nu:-P

Lirar själv NL200 och plussade $2k på tvådagar för att senare backa typ 1,7k de följande tre dagarna.

Har väl gjort några inte helt genomtänkta spel men överlag så var det händer som jag skulle spela precis likadant varje dag i veckan som orsakade backet.

 

Har ni nå favoritfiskar att dela med er om förresten? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan lite "skönt" att höra att de går lika illa för alla på Ongay just nu:-P

Lirar själv NL200 och plussade $2k på tvådagar för att senare backa typ 1,7k de följande tre dagarna.

Har väl gjort några inte helt genomtänkta spel men överlag så var det händer som jag skulle spela precis likadant varje dag i veckan som orsakade backet.

 

Har ni nå favoritfiskar att dela med er om förresten? :-)

 

Hehe ok. Bara att grinda på så vänder det. Gäller bara att spela optimalt hela tiden.

 

Nja, outa fiskar är inget jag vill göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist! :-P

 

Själv kan jag nämna first_guld, minaari och angelAflop som bra inkomstkällor den senaste tiden. Trist dock om det är nån forummedlem, men men...

 

Mjo, nu när man är badrun får man hålla fiskarna för sig själv. :-)

 

Okej, inte mött ngn av dem. Får hoppas någon av dom är inne och donerar ikväll.

 

________________

 

 

Lirade lite nyss och slutar +$370. På rätt spår igen! Ska käka nu snart sen fara och gyma. Blir nog mer grind ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjo, nu när man är badrun får man hålla fiskarna för sig själv. :-)

 

Okej, inte mött ngn av dem. Får hoppas någon av dom är inne och donerar ikväll.

 

________________

 

 

Lirade lite nyss och slutar +$370. På rätt spår igen! Ska käka nu snart sen fara och gyma. Blir nog mer grind ikväll.

 

 

Haha, iofs :-) Tänkte bara bjuda på en försenad julklapp =) Tror dock att dom flesta som lirar typ 80/20 (som alla dessa tre gör) bara sätter in nåra hundra $ då och då och försvinner rätt så fort från sajten...

Fast på prima minns jag att det fanns några "regular fiskar" som grindade på rätt hårt och körde typ 40/10 :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, iofs :-) Tänkte bara bjuda på en försenad julklapp =) Tror dock att dom flesta som lirar typ 80/20 (som alla dessa tre gör) bara sätter in nåra hundra $ då och då och försvinner rätt så fort från sajten...

Fast på prima minns jag att det fanns några "regular fiskar" som grindade på rätt hårt och körde typ 40/10 :-)

 

Ah okej, sån fisk. Jo, de är väl bara inne nån gång då och då. Gäller att passa på att skinna dem när de väl är inne.

 

Det finns ändå några regularfiskar på Ongame. De har väl inte just de där statsen, men de är riktigt dåliga. Brukar försöka sitta med dem så mycket som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en session på 90min nyss och slutade -$115. Lite tråkigt då jag tyckte att jag spelade riktigt bra. Hade några händer där jag blev utdragen, bland annat en AA vs JJ ai pre. Blir mer spel senare ikväll, hoppas det vänder då.

 

Varit lite händer på sistone så slänger upp denna. Tycker att jag spelar den bra då CO öppnar väldigt brett och BTNs 3betrange är väldigt stor, tror den var kring 17%. Känns som att min linje är nuts. Nu när CO pushar så måste jag nästan syna? Ganska mkt döda pengar i potten. Har inte orkat räkna på den än, ska göra det senare.

 

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

UTG ($197)

MP ($193)

Button ($291.10)

Hero (SB) ($520.65)

BB ($300.45)

 

Preflop: Hero is SB with Jclub.gif, Aclub.gif

1 fold, MP raises $7, Button raises $22, Hero raises $59, 1 fold, MP raises $186 (All-In), 1 fold, Hero calls $133

 

Flop: ($410) 5heart.gif, 3diamond.gif, 7heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

Turn: ($410) 3heart.gif(2 players, 1 all-in)

 

River: ($410) 2club.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $410

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar faktiskt inte din linje alls linjen här med AJ, tycker bara du sätter dej i ett jobbigt läge...

 

Om du väljer att cold 4-betta eftersom CO öppnar brett och snubben på knappen just 3-bettar knappen väldigt brett, så gö de istället med händer du "gärna" stackar av mot både CO o B: exempelvis AK/TT+. Eller så gör du det med händer du foldar mot push, tex JTo osv.

 

För är väl inte så att du gärna stackar av CO med AJ här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...