Rooney Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Är det bara jag som har problem med att B2B klienten låser sig då och dÅ? Hela klienten stannar upp någon minut och sen helt plötsligt poppar man tillbaka. Sjukt frustrerande och tillslut kommer det ju kosta massor med pengar. Har formaterat datorn utan förändring. Kan Gametime+ eller pokertracker vara boven? Det är inte uppkopplingen det beror på. Citera
owster Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Har exakt samma problem. Använder också PT2 + GT+. Trodde det var min dator/uppkoppling som knasade, men om du har problem efter formatering... Kan inte du vara äventyrlig och spela nån session utan PT2 och GT+ och sedan posta om det blev bättre? Jag vågar inte spela så länge utan stats, känner mig naken och utsatt. Citera
Scrath Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Jag har också samma problem och även jag använder PT och gametime+. Upplever det inte varje gång jag spelat och har även spelat utan PT och GT+ så svårt att säga om det är boven i dramat... Citera
JohAAn1 Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Det här är så standard på B2B, har varit så i några år typ. Skicka in till supporten så får ni ett formulär ni ska fylla i en massa datornördsaker. Har man tur hjälper det Citera
Recommended Posts