SuperKid_x Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Hej! Nu tänkte jag ta och göra comeback, efter att ha varit ruskigt trött på poker eller kort överhuvudtaget. Innan jag gav upp hoppet för poker i några månader så åkte jag på inte allt för fina turneringsförluster. Kan ha varit därför jag blev så less, varför ska alltid 1-3 otuarna komma i final borden... Men nu är jag inte här för att gnälla, utan för att mina pengar börjar ta slut. Eller jag har stoppat undan allt för "framtiden", och märker helt enkelt att 20 000 kr är inte så mycket ändå att leva på. Så för någon dag sedan stoppade jag in ett par tusen kronor och har nu rulle för nl50 -> snart nl100. Mitt mål är helt enkelt att tjäna pengar så jag kan leva som jag vill, ja inte i överdriven lyx utan som förut när jag spelade. Egentligen har jag inga andra mål... Förutom att kunna få gå hela vägen i en turnering igen, det skulle inte vara helt fel. Dagboken kommer uppdateras så mycket som möjligt (= Have fun Boys N´ Girls! Citera
Bubblan Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Det är bättre att bli utdragen på finalbordet än på bubblan Kör hårt! Lycka till! Citera
Recommended Posts