plzgogame Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 På senare tid har jag typ börjat tappa motivationen till att spela poker. Jag liksom bryr mig inte lika mycket om pengarna och synar oftare reraises jag inte borde syna då jag vet att jag är slagen. Vad kan jag göra för att få tillbaks motivationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Sätt upp mål för pokern. Vad vill du åstakomma med pokern? Jag har märkt att jag lättare får motivation att spela poker när jag läser på pf eller tittar på instruktionsvideos. förslag på mål: Spela X timmar per dag posta X händer på pf läsa X sidor i pokerböcker. dåligt mål: Vinna X pengar per dag (får dig att spela vekare och/eller tilta lättare) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turebz Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 låter som att du skulle behöva en paus några veckor. Läs böcker under tiden eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 9¤&&surfa medans du spelar. ...som tidagare sagt: Pausa ...sluta spela när/om det påverkar humöter - Sätt upp mål - ex. bunushora och soch spela efter sugnupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Alltså det påverkar inte mitt humör, det är bara det att jag inte prioterar(fel ordval?) mina pengar så mycket som jag gjort innan. Jag tror ni alla vart inne i samma stimm som mig just nu, man callar det man inte ska calla även fast man vet inom sig att man inte ska calla det men liksom inte bryr sig och callar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Jag tycker det låter som om du är uttråkad. Föreslår att du tar en paus från pokern och gör nåt helt annat, så kanske suget kommer tillbaka. Brukar göra det när man inte spelat på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 vad prioriterar du istället? kanske du ska lägga om ditt schema så du får göra mer av det du prioriterar högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 9¤&&surfa medans du spelar. ...som tidagare sagt: Pausa ...sluta spela när/om det påverkar humöter - Sätt upp mål - ex. bunushora och soch spela efter sugnupper. Full? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Semester från pokern är ofta svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 vad prioriterar du istället? kanske du ska lägga om ditt schema så du får göra mer av det du prioriterar högre. Gör inte så mycket mer än att sitta vid datorn när jag är ledig, men det är rätt mycket skola just nu så jag hinner inte med alltför mycket poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Se till att aldrig spela när du är trött (sovit dåligt, långskoldag, ätit dåligt etc etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts