Jonte90 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 bara du inte lirar 86 s likadant som AK med en stack på 200kr =) Citera
Aike Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Jag har läst någonstans att det är flest grinders på 1/2 nivån och man borde direkt hoppa över till 2.5/5 nivån eller forsätta spela på 0.5/1. Att på 1/2 får du nästan ut lika mycket som på 0.5/1 nivån pga av alla grinders, därför är det bättre att stanna. Hur mycket stämmer detta? Det stämmer inte. Det går att hitta bra bord på FR och SH på 1/2. Särskilt sena kvällar och nätter. (Med bra bord menar jag 60 kr i snittpott och över.) Citera
Aike Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Är du samma nick (plupp) på SvS så förstår jag inte att du kan plussa ett inköp i timmen, du spelar verkligen inte bra, jag har dig på min fisklista så när jag går in letar jag upp dig och sätter mig i pos mot dig hela tiden. Älskar när du strösslar med marker. Hur kommer det sig att du spelar mot Plupp när du spelar 25/50? Citera
AdslVerbe Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Hur kommer det sig att du spelar mot Plupp när du spelar 25/50? lol Citera
Recommended Posts