Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kommer personligen själv börja spela heltid framöver och letar därför efter någon/några pokerspelare som är dåliga och har det hyfsat välställt.

Du ska vara dålig på att spela poker, ha dålig självinsikt, bra självförtroende och inte ge upp fastän det går dåligt för dig.

Själv är jag 21år, har hobbyspelat i 2-3år nu, och kommer att prova på att spela heltid det kommande året.

Vilka stakes du spelar, CG, SNG, MTT det kvittar.

Låter detta intressant så kontakta mig via PM snarast så vi kan diskutera vidare.

Postad
Jag är intresserad. Möt mig inatt kl. 02.30 i gångtunneln mellan Ålidhem och Carlshem. Ta med hela din bankrulle.

Tyvärr så kan jag inte. Men kanske nästa vecka. Jag fick kontakt med en trevlig typ och lovade att träffa honom och hans gäng bakom OBS på Ersboda vid 02:00.

Postad
Tyvärr så kan jag inte. Men kanske nästa vecka. Jag fick kontakt med en trevlig typ och lovade att träffa honom och hans gäng bakom OBS på Ersboda vid 02:00.

Finns OBS! fortfarande? Trodde att det dog ut med Tempo.

Postad
Finns OBS! fortfarande? Trodde att det dog ut med Tempo.

Precis kommit hem från sjukhuset... men du har rätt, det var ju inte OBS utan COOP.

Men jag är ju lite efter. På samma sätt som ICA Supermarket på Teg fortfarande heter Rimi, så lär ju COOP få stå ut med att kallas OBS.

Det är ju lite som med AA, inte fan lägger man sig när man höjt pre fastän alla fem korten på bordet är i hjärter och man inte sitter med hjärter A...