KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hej alla pokergrinder jag startar här en ny tråd för alla er som vill utmana honom. han kan fara o lira ikväll e bässt privat tycker jag potterna kan bli stora ochså ibland men ha fan inte vunne bli så att han bettar ut sig själv så fort man ha fått i sig nåra öl men ibland så funka det ochså som sagt så kan ni anmäla er här så kommer jag lr WILLROS ta hand om eran anmälning och sätta och en tid och limit på SVS tack på förhand. anmälan ser ut såhär NICK/WILLROSHUSVS önskad limit och WILLROS Bbestämmer sedan vuilken tid ni kan spela på. LYCKA TILL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 tidsschema för tisdag 30/9 14:00 öppet för anmälningar 19:00 öppet för anmälningar 22:00 öppet för anmälningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 megaüberLOL?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Jag vågar inte. Willros är en alldeles för mäktig spelare för mig. Han skulle antagligen vinna huset, bilen och flickvännen. Har sett honom lira på SvS och han är skitgrym. Han kommer att krossa $200-$400 inom en snar framtid. Bara en tidsfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hybris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hej alla pokergrinder jag startar här en ny tråd för alla er som vill utmana honom. han kan fara o lira ikväll e bässt privat tycker jag potterna kan bli stora ochså ibland men ha fan inte vunne bli så att han bettar ut sig själv så fort man ha fått i sig nåra öl men ibland så funka det ochså som sagt så kan ni anmäla er här så kommer jag lr WILLROS ta hand om eran anmälning och sätta och en tid och limit på SVS tack på förhand. anmälan ser ut såhär NICK/WILLROSHUSVS önskad limit och WILLROS Bbestämmer sedan vuilken tid ni kan spela på. LYCKA TILL HAHAHHA det var de roligaste!!! S Sjukt inlägg, fattar knappt vad du skriver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 _pkrplaya_/WILLROSHUSVS 2,5-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 _pkrplaya_/WILLROSHUSVS 2,5-5 anmälan godtages gl hf allihopa !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 första 3beten har redan kommit i matchen. verkar bli hårt spel om alla slantarna nu! pkrplaya verkar vara redo med hela arsenalen av tjuv och rackarspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 matchen har nu avbrutits pga ett regelbrott från pkrplayas sida. jag återkommer med mer info när han lagt tillbaka sin anmälan. annars är tyvärr kvällens match med pkrplaya över för alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 första 3beten har redan kommit i matchen. verkar bli hårt spel om alla slantarna nu! pkrplaya verkar vara redo med hela arsenalen av tjuv och rackarspel Allvarligt, jag pallar inte garva mer..lägg ner nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 willros har 4betat en gång varpå pkrplaya foldade. ingen av den ökända thrashtalken har ännu skett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 matchen mellan WILLROS och pkrplaya har satt nytt railerrekord på hela 19 railbirds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 nu haglar 3betsen från pkrplayas sida. vad ska WILLROS kontra med nu för att få bukt med detta aggrospel från pkrplaya! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 willros tog just hem matchens största pott med 2par mot pkrplayas pocketpar. man kan redan se vissa likheter mellan denna match och den mot flugan vi kunde se tidigare ikväll! återkommer snart med mera action från WILLROS HU CHALLENGE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 WILLROS visar viss svaghet mot alla 3bet från pkrplayas sida. kanske hans sätt att få bukt på detta är det efterlängtade trashtalket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Skall inte willros med kompis gå och nanna snart så ni är utvilade till morgondagens skoldag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Skall inte willros med kompis gå och nanna snart så ni är utvilade till morgondagens skoldag? WILLROS spelar gärna mer inatt även du har chansen att deltaga om du anmäler dig här på sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 verkar missa årets tilldragelse pga avsaknad av spelkort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Roligare än så här blir det inte på en måndag, eller nåja..tisdag då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Ajajaj stackars willros . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Vill aldrig mer se era jävla tur dfakdjsflasnjfkas,d.....HUR FAN KAN EN MAN HA SÅ JÄVLA OTUR PÅ EN DAG?! FANNNN faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Spelar Willtard mer inatt trots att han just blev uppägd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Vill aldrig mer se era jävla tur dfakdjsflasnjfkas,d.....HUR FAN KAN EN MAN HA SÅ JÄVLA OTUR PÅ EN DAG?! FANNNN faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Alla som spelar mot Willros blir ägda av willros HAHAHA Jag får nästan mens. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 jag ber om ursäkt å WILLROS vägnar. som ni förstår måste han samla sig nu efter en stor utdraging från pkrplayas sida. förhoppningsvis kommer han samla sig nog för att vi ska få se mer av hans spel och lite trashtalk kanske han kan bjuda på också. såhär gick handen till; efter 3bet pre så kommer brädan 336 . spelarna raisar saftigt och pkrplaya synar bara. sedan kommer ödeskortet 6 och matchen är avgjord. pkrplaya sög nämligen ut på 2outarn som vi alla vet. men som brun son skulle sagt "that´s poker folks" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts