Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är kanske lite sen men...

It´s always sunny in Philadelphia kan vara den sjukaste och roligaste serien nånsin. Testa att kika på ett par avsnitt via ninjavideo.net så är du hooked for life!

Bättre sent än aldrig! De är typ det intrycket jag fått av serien, har endast sett några spridda avsnitt som gått på tv. Kan mycket väl bli att jag tankar den.

• Svars 413
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Var ruskigt länge sedan jag var såhär bakis.. I vanliga fall brukar jag hantera sådant galant, men idag var jag faktiskt nära att spy när jag vaknade. Minns inte så mkt av vad som hände igår, måste hitta någon som kan återberätta lite för mig. Men det känns som jag skötte mig relativt bra iaf, jag har nog inte gjort någon allt för upprörd.

Postad
Var ruskigt länge sedan jag var såhär bakis.. I vanliga fall brukar jag hantera sådant galant, men idag var jag faktiskt nära att spy när jag vaknade. Minns inte så mkt av vad som hände igår, måste hitta någon som kan återberätta lite för mig. Men det känns som jag skötte mig relativt bra iaf, jag har nog inte gjort någon allt för upprörd.

standard känsla det där , lite ångest och man hoppas bara att man skötte sig bra och inte gjorde eller sa något som gjorde nån upprörd. Alkohol..:evil:

Postad

Stängde precis ner en riktigt otrevlig session. Mycket setups och skräp idag. Det flöt på hyffsat i nån timme, tills en av mina favoritfiskar hittade en högre färg än mig :-( Då vände det helt och det var inte många potter som skeppades åt mitt håll.

Var back 4k som mest men lyckades plocka igen en del mot slutet och stängde ner med ett acceptabelt back på ca 1200 spänn.

Kan bli mer spel ikväll.

Postad

Suck stängde ner en skittråkig session nu. Hade knappt ett par på hela sessionen och förlorade varje 3-betad pott jag spelade. Inga särskilda händer att snacka om, men dock ett back till att redovisa, den här gången på typ 1700, dagen slutar alltså runt 3k ner.

Postad

Lirade en kortare session idag, internet började krångla efter knappa timmen och orka lira med dålig connection liksom. Spelade lite mot Jerico och det var lite nostalgikänsla att vara tillbaka på svs på allvar :-P Plussade ca 1500 på morgonsessionen.

La märke till att en hel del serier kommit ut idag, så nu blir det lite seriegrind.

Postad

Nice att se dig igen. Jag sprang som en gud igårkväll och idag (innan du kom in, då svalnade det) så är upp runt 20k för oktober redan efter 4k händer. Lycka till med liret.

Postad
Nice att se dig igen. Jag sprang som en gud igårkväll och idag (innan du kom in, då svalnade det) så är upp runt 20k för oktober redan efter 4k händer. Lycka till med liret.

De var kul att spela med gamla rivaler igen, även om det kanske inte är det mest lönsamma :-P Alltid kul att springa som kristus själv, hoppas att jag själv kan hitta de flytet inom en snar framtid :-)

Tyty

Postad

Lirade en liten session till och lyckades återigen plussa, den här gången runt 3k. Är riktigt nöjd med mitt spel idag, känns som jag spelar bättre än på mkt länge faktiskt och det verkar som bitarna faller på plats mer och mer. Är runt 4500 upp för dagen och en kvälls/nattsession går inte att utesluta :-)

Postad
Blev ruskigt besviken på dagens Entourage avsnitt.. Tycker serien blir sämre och sämre faktiskt.. Det gör mig lite ledsen i ögat då det var en av mina absoluta favoriter..

Ja fy. Säsongen har börjat riktigt dåligt och det känns som det är väldigt långt tillbaka till peaken som var under säsong 3.

Postad
Blev ruskigt besviken på dagens Entourage avsnitt.. Tycker serien blir sämre och sämre faktiskt.. Det gör mig lite ledsen i ögat då det var en av mina absoluta favoriter..

Måste nästan hålla med fast det svider nåt enormt , serien är fortfarande fruktansvärt bra men avsnittet idag var lite konstigt. Sen kanske det inte är lika skoj denna säsong då det går dåligt för kära Vince , lite som att lyssna på whine. Alltid lite skönare avsnitt när det går bra för dom och Aris mun går i högsta fart. :lol:

Postad
Ja fy. Säsongen har börjat riktigt dåligt och det känns som det är väldigt långt tillbaka till peaken som var under säsong 3.

Verkligen, känns som de börjar få ont om idéer faktiskt..

Gillar du dokusåpor realityserier?

Njae de har aldrig varit min grej riktigt.. Jag föredrar vanliga serier.

Måste nästan hålla med fast det svider nåt enormt , serien är fortfarande fruktansvärt bra men avsnittet idag var lite konstigt. Sen kanske det inte är lika skoj denna säsong då det går dåligt för kära Vince , lite som att lyssna på whine. Alltid lite skönare avsnitt när det går bra för dom och Aris mun går i högsta fart. :lol:

Nånting jag tycker dom gör i den här säsongen är att överdriva med Ari.. Känns som dom försöker ge han alldeles för mkt tid för sitt gormande och sin dryga attityd. Jag älskar Ari, han är förmodligen tv historiens skönaste karaktär, men han ska inte överutnyttjas om du förstår vad jag menar.. Det blir liksom att förstöra något vackert..

Låter fömodligen flummigt, men de är tendensen jag har känt såhär i början..

Postad

Blev en halvkort session nu på kvällen också. Jag spelade lika bra som på dagen och var inför sessionens sista hand också ganska bra + på ca 4k, då hittade jag KK som jag spelade lite väl hårt kanske..

Sitter i bb och 3-betar knappen till 140. Floppen kommer J56 utan färgdrag. Jag betar 220 och blir höjd till 680. Effektiva stackar är på 2k. Jag pushar rakt av och springer in i 56 för floppat tvåpar. Det kanske är oundvikligt att de åker in, men det kändes som att beslutet baserades ganska så mycket på det redan fina dagsplusset, jag skulle inte bry mig särskilt mkt om jag förlorade liksom.. Ingen förbättring för mig på turn eller river.

Med den potten så sjönk sessionens resultat till ca 2k upp vilket ger ett dagsresultat på ungefär 6500. Känns skönt att hitta ett bra + såhär tidigt i månaden. Hoppas det håller i sig :-)

Postad

Ehe hur kan man tycka att Entourage blivit dåligt? Avsnitt tre av säsong fem är ju utan tvekan ett av de roligaste avsnitten som gjorts i serien, och där har alla jag pratar med om det hållt med mig. Enorma förväntningar serien har att leva upp till också.

Postad

Verkar ju finnas en del delade meningar om Entourages utveckling.. Jag står iaf fast vid att det blivit sämre och att gårdagens avsnitt var ett av de sämre jag sett. Well well, det finns ju inget rätt eller fel.

Vaknade precis och såg till min förtjusning att det var soligt och fint ute. Då blir det en tripp ner till golfbanan idag. Vet inte hur mkt pokerspel jag kan räkna med idag.. Ska ju till golfen och sen har jag lovat min älskling heltoker att umgås lite då han sticker till andra sidan klotet imorgon. En tvåmånaderstripp till koalabjörnar och surfingparadis är vad som väntar den lilla parveln..

Postad
Verkar ju finnas en del delade meningar om Entourages utveckling.. Jag står iaf fast vid att det blivit sämre och att gårdagens avsnitt var ett av de sämre jag sett. Well well, det finns ju inget rätt eller fel.

Vaknade precis och såg till min förtjusning att det var soligt och fint ute. Då blir det en tripp ner till golfbanan idag. Vet inte hur mkt pokerspel jag kan räkna med idag.. Ska ju till golfen och sen har jag lovat min älskling heltoker att umgås lite då han sticker till andra sidan klotet imorgon. En tvåmånaderstripp till koalabjörnar och surfingparadis är vad som väntar den lilla parveln..

Ge deg iveg, ja e inte din grabb..

• Skapa nytt...