Jerico Postad 10 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Ikväll blir det homegame med polarna, så nej Ska nog pausa ett par dagar, ligger fint plus för månaden och vill se till att jag är sugen nästa gång jag spelar så att tilten inte fortsätter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2008 Stänger ner grinden redan nu då jag är sjukt trött. Mycket positiv kvällssession på ca 6500kr+ tar dagen till trevliga ~10500kr upp. De var länge sedan det flöt på så fint, hoppas på en lika trevlig fortsättning på månaden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2008 Lirat en lååång session idag på dagen. Det började som det brukar dagen efter en stor + dag. Man kunde inte vinna en hand. Låg på ca 1500 back under 3h innan jag hittade en fin hand mot bordets fisk. Slutade tillslut runt 700kr upp iaf, känns najs En hand jag spelade riktigt fint kommer nedan. Det är mot bordets fisk. Har tyvärr ingen HH men minns den relativt bra. Sitter på bb med fisken limpar på co och så även knappen. Jag höjer till 70 och får syn av båda. Flopp jag betar ut runt 180 och fisken synar. Turn kommer jag betar ut igen, den här gången 360, fisken synar igen. River parar bordet med , det ligger ca 1200 i potten och fisken har 1100 kvar. Jag pushar för värde och fisken synar och muckar. Riktigt nöjd med den faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Ja.. Skön kväll igår liksom.. Super ner mig totalt helt utan anledning och torskar mina standard 2k på blackjack, börjar tjafsa med massa polare och minns i runda slängar 50%.. Kanske är dags att växa upp asså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Lirat en lååång session idag på dagen. Det började som det brukar dagen efter en stor + dag. Man kunde inte vinna en hand. Låg på ca 1500 back under 3h innan jag hittade en fin hand mot bordets fisk. Slutade tillslut runt 700kr upp iaf, känns najs En hand jag spelade riktigt fint kommer nedan. Det är mot bordets fisk. Har tyvärr ingen HH men minns den relativt bra. Sitter på bb med fisken limpar på co och så även knappen. Jag höjer till 70 och får syn av båda. Flopp jag betar ut runt 180 och fisken synar. Turn kommer jag betar ut igen, den här gången 360, fisken synar igen. River parar bordet med , det ligger ca 1200 i potten och fisken har 1100 kvar. Jag pushar för värde och fisken synar och muckar. Riktigt nöjd med den faktiskt. Std. Ja.. Skön kväll igår liksom.. Super ner mig totalt helt utan anledning och torskar mina standard 2k på blackjack, börjar tjafsa med massa polare och minns i runda slängar 50%.. Kanske är dags att växa upp asså Std? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Std. Std? Yeeees Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 LOL fisk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 LOL fisk lol resenär Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 lol mammagris Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 lol fattiglapp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 lol mammagris lol fattiglapp Har du redan tråkigt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 De mesta av blackjackskadan är reparerad. 1500+ nu på morgonkvisten, nu ska de bli gött med frukost. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Årets tilt atm.. Hittar inte min jävla fjärrkontroll.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Mitt svs fungerar inte.. Hann iaf avsluta mina 3 sngs, sick nog så vann jag 2 av dem och adderade ca 1k till dagens resultat, nu mår jag bra igen eftersom blackjackförlusten är reparerad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Jag fick inte heller spela svs först men när jag satt och komponerade ett mail till kundtjänst testade jag igen för typ 7:e gången och då funka det givetvis. Man måste ha tålamod med Svenska Fel ibland. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Jag fick inte heller spela svs först men när jag satt och komponerade ett mail till kundtjänst testade jag igen för typ 7:e gången och då funka det givetvis. Man måste ha tålamod med Svenska Fel ibland. Tålamodet har minst sagt satts på prov under mina månader på klienten man verkligen har en sorts hatkärlek till.. Mina känslor för sidan är väldigt svåra att beskriva och jag vet inte ens vad jag skulle svara på frågan om jag älskade eller hatade siten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Jag grindar på tok för lite.. Bara spelat runt 30h den här månaden än så länge Imorrn ska jag iaf tvinga mig själv att spela ordentligt, utöver det så blir det minst en runda golf, en bra dag helt enkelt =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Knappt hunnit vakna så var man 2300 back. Floppat topset räckte inte långt mot fis nötstege. Ska käka och kolla serier några timmar nu innan jag ger mig på det igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Sådärja, ordningen återställd efter en fin frukost + Entourage och The Unit. Är nu 700 upp för dagen. Nu blir det Californication. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Sent serietips: The Sopranos! Läskigt att jag är den första som nämner den fantastiska serien här. För övrigt: glhf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Sent serietips: The Sopranos! Läskigt att jag är den första som nämner den fantastiska serien här. För övrigt: glhf! Aldrig för sent med serietips! Jag har faktiskt sett första säsongen av sopranos för länge sedan, det kan faktiskt vara något att ge sig på igen! Tyty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Hade nästan glömt hur fantastiskt Californication är. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Hade nästan glömt hur fantastiskt Californication är. Åshöjdens BK för tusan, nöt-serien nummer ett! När vi ända är inne på enormt kassa svenska produktioner kan jag bidra med Andra avenyn också, där har du KLASS!! Nejvars, men jag älskar Grotesco. Jag är dock lite speciell. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 familjen macahan är ju nötserien youngsters Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 familjen macahan är ju nötserien youngsters Hylands hörna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts