brainslicer Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Jello Biafra for President 2012, han fixar allt. Citera
Illvillja Postad 17 Juni , 2009 Rapport Postad 17 Juni , 2009 Jag måste erkänna att du var bland de sista personerna jag skulle få se på årsmötet. Jag ska förvisso erkänna att jag hade väldigt lite kunskap om dig som person också och det lilla jag visste var mest ryktesvägen. mer skrämmande är kanske att jag utan att ha träffat dig förr visste ATT det var du när du kom. Tycker för övrigt att du inte verkade allt för sleten och faktiskt ställde en del relevanta frågor, vilket kanske var mer än jag gjorde (killen i luvtröja längst fram på din sida). Citera
jm_j Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2009 Det hade för mig varit ett stort tjänstefel om jag inte dök upp. Jobbar i ett av dom största föreningar för alkohol-, knark- och spelmissbrukare. Sedan att jag kom till mötet bakfull kan jag bara beklaga om; jag krökar som fan ibland och nu tajmade jag inte rätt... Citera
jm_j Postad 19 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2009 Jahhas... Någon som har "roppar"? (inte för att jag behöver det....) Ska hitta på lite grejer tills jag somnar. Citera
jm_j Postad 19 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2009 Och så var man igång igen... Konstanterade med en kollega att jag har 2st av några filmer. Så kan det gå när man är glömsk. Jag behöver dessutom åka hem för att hämta mina högtalare därifrån för dom som jag har på jobbet suger. Tror nog det är högre prioritet på krökandet än att fixa till saker idag... Citera
jm_j Postad 19 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2009 http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html http://www.guardian.co.uk/society/2006/apr/26/guardiansocietysupplement7 Citera
jm_j Postad 19 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2009 Moment 22. Funderar på att ta Baltic Princess till Tallinn.. Eftersom jag inte har godkänt domen än kan jag göra det. Eller egentligen har jag fått domen men inte ordentligt översätt.... Som den står nu kan jag skita allt som står i den. PS. Någon som känner en bra advokat? Citera
Staahla Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Moment 22. Funderar på att ta Baltic Princess till Tallinn.. Eftersom jag inte har godkänt domen än kan jag göra det. Eller egentligen har jag fått domen men inte ordentligt översätt.... Som den står nu kan jag skita allt som står i den. PS. Någon som känner en bra advokat? Gogogo! Citera
XeroxFin Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Pokerspelare fick frispel i hamneni Tallinn En finsk pokerspelare, bosatt i Sverige, sitter anhållen efter att han fick frispel i hamnen i Tallinn. När han skulle stiga på fartyget började han skrika att han skulle "sink this fucking ship", och skulle få "Estonia to look like a birthday party", varefter estnisk polis övermannade honom och förde honom till häktet. Obekräftade uppgifter säger att det som handlar om samma pokerproffs som satt anhållen en månad tidigare i år för att ha hotat spränga ett flygplan, även det i Tallinn. Den resultatlösa genomsökningen av samtliga fartyg i hamnen beräknas ha kostat 400.000 SEK, något som pokerspelaren nu antas bli tvungen att ersätta. . Citera
Crappy Postad 19 Juni , 2009 Rapport Postad 19 Juni , 2009 Nä? Det är väl förhoppningsvis en bra story, men en fake? Citera
jm_j Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2009 Ska inte publiceras förrän det händer... Tur att polisen inte kollade här eller på Facebook när jag åkte hem från Tallinn för jag skrev på båda ställen att jag ska leka "sänka skepp" när jag var på båten... Citera
jm_j Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2009 Jahhapps... Då har man nästan avverkad ytterligare en arbetsdag. Planen var att dra iväg med båt för mat och krökande med ett av mina bästa vänner som fyller år idag. Nu råkade både han vara alldeless för bakis för det så vi röjer i Vasastan och närheten av det istället. Tur att jag har några liter vin kvar så slipper vi gå omkring nyktra. I was slugging some dudes when she caught my eyesShe was gorgeous enough, she was pure delight We fell in love and then we married of course I had my moosehair and felt no remorse She took my panties off and saw an awful sight My penis had lost all its former might I just wanna wear my moosehair underwear Now she is gone and with her all my friends My underwear and the the garden fence But right is right and fair must be fair I would send her into deepest despair I had some dying to do and was standing tall I blew my head off and onto the wall I thought she would be sorry, that little faggot But no one came looking for me, except the maggots "All gone, bye bye!" I just wanna wear my moosehair underwear Citera
MikeTime Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Men hallå! Du ska vara i brunnen och besvara alla frågor! Sitt! Citera
jm_j Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2009 Men hallå! Du ska vara i brunnen och besvara alla frågor! Sitt! Har fått strikta order att inte blanda mig i några brunnar på arbetstid... Dessutom ska det krökas nu och göra stan osäker. Lita på mig: mina svar blir bra mycket roligare (och mer svårlästa) när jag skriver dom inatt ordentligt full... Citera
jm_j Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2009 Puhh... Tur att man har kompisar som vet att jag har dålig minne. Hade varit "roligt" att åka fast med 3st Subutex i fickan. Även om det står namn på vems dom är och att det går att bekräfta hade det blivit besök i häktet tills imorgon... Nu jävlar ska det krökas! Citera
kravmärkt Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 har jag typ missat att xlars bytt nick? Citera
jm_j Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2009 har jag typ missat att xlars bytt nick? tydligen... Citera
jm_j Postad 22 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2009 Tur att man har en pappa som inte är senildement själv och kommer ihåg att påminna mig. Farsan ringde precis om vad jag skulle ha från Finlandsbåten. Som vanligt har jag glömt att överhuvudtaget kolla vad det finns på något (åker Silja själv men han tycker mera om boskapstransporten Viking Line). Han hade iaf åtminstone 1 platta cider och ett par flaskor konjak i bilen redan och vet att min standardbeställning består av cigg, rulltobak och några plattor Olvi Dobbelbock. Nu ska jag försöka komma upp i tid på morgonen. Att gå upp 6:00 när man är van att göra det 9:00 är lite tiltande. Goodbeat på att det tar mig bara 20 minuter att ta mig till båtterminalen och om jag försover som jag brukar hittar farsan till mitt jobb där jag ska sova över natten. Citera
jm_j Postad 28 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2009 Känner mig lite vilsen nu... Farsan var förbi, jag vaknade inte i tid och han körde vilse med sin gubbracer... Han plockade mig på nästan alla mina pengar eftersom han verkat tömma hela tax free på båten. Jaja... har iaf gott om dricka och röka i några månader nu. Ska iväg till exotiska Skarpnäck för att hjälpa en kompis att flytta. Vi ska tydligen också till en badstrand... K: Ta med badbyxor J: Har inga, brukar inte gå till badstränder för att bada K: Har du med dig komdomer, kikare och vaselin vet vi vad du är för slags människa... Citera
kgl Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 Öhhmmm... Haha, Rapist Glasses är också kul Citera
Partyjack Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 några plattor Olvi Dobbelbock. Utan att döma dig, har ju bara läst om dig här.. Men detta känns väldigt du. Citera
XeroxFin Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 jm_j, eftersom tripreporten dröjer/uteblir, tänkte jag fråga iaf en sak; vid vilket skede insåg du att äventyret leder till mer än en natt i estnisk butka (=tillnyktringscell), och hur var den känslan? Citera
jm_j Postad 4 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2009 Utan att döma dig, har ju bara läst om dig här.. Men detta känns väldigt du. Det har du helt rätt i. jm_j, eftersom tripreporten dröjer/uteblir, tänkte jag fråga iaf en sak; vid vilket skede insåg du att äventyret leder till mer än en natt i estnisk butka (=tillnyktringscell), och hur var den känslan? Första dagen efter en massa förhör och kommenater av inkompetenta estlänska poliser blev jag förhörd av ett av dom trevligaste kvinnor som jag träffat och kunde engelska (99% av andra snutjävlar kunde inte finska, svenska eller engelska så jag hade tur där). Jag ville sedan inte gå med en deal med åklagaren om antingen €15 000 i böter eller fängelse i en månad (åklagaren ljög om 1 månad redan då, det ska hämmnas, 1 månad i fängelse + 5 villkorligt var den rätta). Sedan jag nekat och bliskdfjleksgjir kljsreljrklrjökljhkdfhdfghskdfljghsdfghsdfhklgsdf ghdfjdfjklgdfjklgdfjkl45hdf64875hsdf645hsdf Dag 2: Inte fått mat på över 1 dygn, blir överfört till en annan jävla skitcell ca 5km från den första........... Där sitter det en man som man som ser ut som att vara "färdigkryddat" för grillning.... sögkdjgskdljkljgklfjgsflgsklgsjkljgskljklgsdf gsdjkljgskdlklgsfjklgsfgsjöjgösfjgöskf sgölkkdgölksölhkölkjhdökhdföldökdlköpas Ju, svar till sin fråga, "När åklagaren sa att det är maxstraff på 5 år och jag kan fortsätta begå brott i Estland (vanlig estnisk ologik eftersom jag hela tiden sagt att jag vill bara komma hem till Sverige). om jag inte blir häktad. PANG!! Svaret till frågan: När jag fick veta att dom ska hålla mig häktad upp till 6 månader utan rättegång kändes det inte så värst bra. Citera
jm_j Postad 4 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2009 Nästan klar. Bara ett glas vin till så... Citera
Recommended Posts