jm_j Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Underligt... Jag har varit uppe tidigt en dag när jag får sova hur länge som helst. På lördag blir det lite livepoker för mig i ett av Stockholms förorter. Måste ha lite mera livevana inför Pokerfinnkampen. Dessutom för att jag ska ha bättre chans att vinna, får jag inte tappa för många händer pga rökning. Citera
jm_j Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Hoplaa... Jag kanske bör gå igenom min e-post lite oftare... Citera
jm_j Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Så kan det gå när man börjar använda facebook... Kärt barn har många namn, typ. Ena komplimanget efter den andra får jag. Nu är det dags för senste avsnittet av Mythbusters, mat och vild spel på nätet. Borde egentligen vara ute och röra på mig men är man ledig så är man ledig. Förresten så ser det ut att vi blir 3st med samma jätteovanliga och krångliga förnamn som ska smiska på svennarna... Citera
jm_j Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Ett av mina favorit "må bra-filmer" är "Tuff Turf". Citera
jm_j Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Dagens citat från dataspel: Infested Terran Constructed: Live for the Swarm! Selected: Ready to kill. Prepared to die... Let me serve. Sacrifice me... Selected Several Times: I am wretched... ...But I am strong! I am the future... I am zerg! (possibly a reference to the Borg in Star Trek. 'We are Borg!') Confirming Given Order: Yes... Immediately... Gladly... For the Overmind... Är aningen spelsugen... kanske blir en lång natt. Citera
jm_j Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Mina bans från chatten har iaf kommit från "obscene language" och dylikt mindre allvarligt... chris_ro: you hear me you are dead tomorowJamottis89: lol chris_ro: you klonk me twice wiht a shithand chris_ro: you danish fatt *** fucktard i am going to rape your family and spitt on them Jamottis89: priceless fran73: lucky chris_ro: donkey cant write or dont he knows how to write it in english chris_ro: fuckttard chris_ro: cant you speak chris_ro: danish fucktard chris_ro: you are a dead man Jamottis89: you're a joke m8 chris_ro: i am? chris_ro: nielsove Jamottis89: yea chris_ro: is a joke chris_ro: he calls every hand and hit? chris_ro: he is a joke chris_ro: and now i am going to tilt chris_ro: donkeys chris_ro: see if i can win a **** hand chris_ro: noo i cant chris_ro: nielsoove i am going to visit you chris_ro: and rape your wife kanabis: he is *** kanabis: g.ay kanabis: lool chris_ro: romaina boy plays for his last money chris_ro: shut up fucktard chris_ro: i can pay your whole family to **** me cheap chris_ro: nielsove chris_ro: are 8800 euro minus on sharkscope chris_ro: wonder why chris_ro: hahahahahhaa he has a gambling problem chris_ro: hahahahahaha chris_ro: what a loser Jamottis89: newspaper tomorrow: "poker player commited suicide, he lost 10 euros!" FI: " U FQN RETARD, LK PIG"FI: "Ill kill u fag, leanr to play cokcface" FI: etcetcetc... Hero: Hey gypsy queen Hero: Reload or Go ride your horse waggon Citera
jm_j Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Postad 16 April , 2009 http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=4216 http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=4217&title=Crack_of_Doom_-_Short_Movie__1956__2_2&player=1&page=0&FreeText=crack%20of%20doom&list=9 Var det så här förr i tiden? Någon riktigt gammal räv som kan bekräfta? Citera
jm_j Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Postad 16 April , 2009 Microgaming försöker tilta mig... Kul att ha "hand for hand" med 4-500 spelare kvar och 63 prisplatser. Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Vad ska man göra när man är trött, inte kan sova och bör inte spela poker... Svara på dumma frågegrejer på Facebook såklart! Dom 4 bästa på engelska inatt: jm_j took the What rodent are you? quiz and the result is ferret: you are every ones friend, you have a mind of your own, you love to play around, and if you want some thing, you take it. jm_j took the How will you die? quiz and the result is Spontaneously Combust: You never really worry about dieing. The world is your oyster and you like to live life on the edge. Except - one day you will blow up for no reason. jm_j took the What Mythical Beast Are You? quiz and the result is Hydra: You're indestructible and pure evil. However you are hurt, you appear again even stronger. You like to harm for fun and you don't like getting help or harmed by anyone. You get extremely ticked off when people bother you and absolutely refuse to show kindness or compassion, even to the most pathetic. You despise the weak. jm_j took the Are You A Vampire? quiz and the result is You Are a Tru Vampire: You don't like the sunlight and u luv the taste of blood. You are a tru vampire. Natti natti hoppas jag... Citera
xlars Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Körde också några såna tester. Resultat: Lars took the vilken disneyfigur är du? quiz and the result is Askungen Du är snäll och omtänksam, du har många vänner och är älskad av alla. Du letar efter din prinscharming, men var inte orolig, med en liten makeover hittar du honom snart. Go for it! Lars took the Vilket kriminellt gäng passar du i? quiz and the result is Original Gangsters(OG) Det ända du är ute efter är att döda, du hatar pedofiler och älskar krig. Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Vågar inte ge mig på Disneyfigurer... Vill troligtvis inte veta svaret. Ett av dom roligaste tidigare var: "Vilken Europeisk stat skulle du vara". Gissa svaret... Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 BREAKING NEWS: Betway i konkurs tack vare 10c bet!!!! Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Brr... Idag på dagen svettades jag som fan i t-tröja, shorts och foppatofflor. På kvällspromenaden med jeans, jacka och riktiga skor kändes det kaaalllt... Welcome to Sweden! Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Så här kan det gå när man inte läser miffopokersajternars muppiga användarvillkor: Kostade mig $20 för att jag skulle hjälpa en kompis. Skulle egentligen överfört från mitt konto men det gick inte eftersom kompisen inte hade 25SP. Hej #¤#¤¤#¤&, Tack för att du spelar på Everest Poker! Vi vill påminna dig om att vi inte under några omständigheter accepterar att du låter andra personer använda ett betalningsalternativ som tillhör dig. Vi accepterar inte heller att du använder dig av ett betalningsalternativ som tillhör någon annan. Även fast vi i vanliga fall tillfälligt spärrar spelarkonton som berörs av otillåtna insättningar av den här typen, ger vi dig den här gången först en skriftlig varning. Om du inte har en s.k. e-plånbok (eller "e-wallet", t ex NETeller) rekommenderar vi att du skaffar en sådan. En e-plånbok är enkelt att skaffa, och du kan sedan på ett mycket smidigt sätt använda den både till insättningar och för uttag. Vi ber dig vänligt men bestämt uppmärksamma att det här är din första och enda varning. Om ditt spelarkonto i framtiden är inblandat i ett fall med liknade otillåtna aktiviteter kommer vi på obestämd framtid att spärra ditt spelarkonto på Everest Poker. De pengar du har på spelarkontot kommer då att förverkas. Om du har några frågor om det här får du gärna höra av dig till spelarsupporten genom det formulär som finns på vår webbplats. Med vänliga hälsningar, Spelarsupporten på Everest Poker Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Körde också några såna tester. Resultat: Lars took the vilken disneyfigur är du? quiz and the result is Askungen Du är snäll och omtänksam, du har många vänner och är älskad av alla. Du letar efter din prinscharming, men var inte orolig, med en liten makeover hittar du honom snart. Go for it! Nu börjar jag bli lite rädd: jm_j took the what disney character are you? quiz and the result is winnie the pooh: With many friends and great big heart its hard not to like you. All you want is fun, some sweet food and friends to share time with. & jm_j took the Which Disney Villain Are You? quiz and the result is Maleficent: You are Maleficent! You spend your days plotting the demise of an innocent young princess, and all because you weren't invited to her welcome party! Talk about spiteful! Citera
jm_j Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Nu är jag rädd för facebooks tester... äntligen ett bra svar. jm_j took the Which Doctor Who Are You? quiz and the result is The Tenth Doctor...the Intellectual: You are not physically powerful, so you use your mind to move mountains. You think around problems and come up with inventive solutions that invariably save the day. You do not shy away from physical confrontation, but you often use your mind to win out. You are an expert on everything and you are self-confident to a fault. You are unafraid to make the tough decisions and carry them out, even if they hurt the ones you've come to love. You carry a heavy burden of regret, lost love and sorrow. Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Jag har aldrig mardrömmar... Citera
MikeTime Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Varför ska du inte med till Lkp idag och lira lite slasklive? Skanke har ju erbjudit skjuts från Sthlm... Vore skoj att träffa fulla finnen irl! Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Varför ska du inte med till Lkp idag och lira lite slasklive? Skanke har ju erbjudit skjuts från Sthlm...Vore skoj att träffa fulla finnen irl! Låter som mycket bra idé! Tyvärr ska vi ha ett litet årsmöte och konstituerande möte fram till 16:00 men jag är bra på att smita iväg... skickar pm till dig med mitt tel nr osv. Kommer nog inte att kunna somna förrän kl 0500 ändå. Citera
MikeTime Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Låter som mycket bra idé! Tyvärr ska vi ha ett litet årsmöte och konstituerande möte fram till 16:00 men jag är bra på att smita iväg... skickar pm till dig med mitt tel nr osv. Kommer nog inte att kunna somna förrän kl 0500 ändå. Öum.... Tror det är bättre du PM:ar Skanke isf. Jag åker från Örebrotrakten till Linköping... Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Öum.... Tror det är bättre du PM:ar Skanke isf. Jag åker från Örebrotrakten till Linköping... Ajdå... Men det är många timmar kvar... Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Nu är jag ruskigt yr i bollen... Skuts hit & dit och sedan träffa farbror moderator Ängel ute på landet... Help me. Hade tänkt att lira en 300kr turre senare idag i ett av Stockholms förorter men om omständigheterna är dom rätta så åker jag gärna till en stad som jag aldrig besökt. Citera
jm_j Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Jag börjar nog bli lite senildement men en gång i tiden kunde jag banna alla andra SysOps på vår BBS... (& nej vi var alla lika, alltså inga Co-SysOps) & http://www.jormas.com Citera
Recommended Posts